Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

[q]Dana, 17.10.2007 20:52:
mitä helvettiä... katoin jonkun BB pätkän nyt youtubesta ja siinä joku jäbä toistaa 2min "soot heikoilla hangilla, soot heikoilla hangilla, soot heikoilla hangilla"...

[/q]

WANHA! :D

[q]Dana, 17.10.2007 20:52:
mitä helvettiä... katoin jonkun BB pätkän nyt youtubesta ja siinä joku jäbä toistaa 2min "soot heikoilla hangilla, soot heikoilla hangilla, soot heikoilla hangilla"...

(onks noista kumpikaan siellä enää?? jäin semi-uteliaaksi et mitä tuolla tapahtui.. hihi)

"Hei, mut sä oot nainen!!"
[/q]

Sil miehel sokeritauti ja verensokerit heitti liian alas ja siitä toi levyn päälle jääminen. Mies heitettiin ulos rikostaistan vuoks jota se ei ollu tuotannolle kertonu, tytskä on viel sisäl...

[q]Ninka, 17.10.2007 21:59:

Sil miehel sokeritauti ja verensokerit heitti liian alas ja siitä toi levyn päälle jääminen. Mies heitettiin ulos rikostaistan vuoks jota se ei ollu tuotannolle kertonu, tytskä on viel sisäl...
[/q]

ei kai se nyt tollasta aiheuta, jos verensokerit laskee... kamulla on diabetes ja sano et jos ne laskee alas ni saattaa puhe mennä sekavaks tms, mut tollai pään aukominen ei voi johtuu siitä et menee sokerit alas
tai sit voi, ja mä oon väärässä

[q]Lyylikki, 17.10.2007 22:32:
---
MesMeRise, 17.10.2007 16:40:
No jos se oli ite sanonu, et kävi viimeks kattoo sitä kesällä, ni eiks se kerro mitään väleistä?
Ja kuka lähtis sit tonne, jos joku tosi läheinen sukulainen olis kuolemansairas, en mä ainakaan.

---

No nyt on kyllä PAKKO tarttua tohon kommenttiin. Oletko todella sitä mieltä, että ihmiset ei voi olla läheisiä toisilleen, jos ne ei nää kuin "viimeksi kesällä". Itse ainakin koin, että omat isovanhempani olivat hyvinkin läheisiä ja niitä elämän tärkeitä ihmisiä, vaikka näin niitä vain muutamia kertoja vuodessa. Välissä kuitenkin useampi sata kilometriä ja nuoren ihmisen elämässä kaikkea muutakin ajantuhlaa, kuin sukulaiset, jotka on aina ollut ja tulee aina olemaan...eiku...

Ehkä sinulla on sitten erilainen käsitys ihmisten välisestä läheisyydestä, mutta sen voin kertoa, ettei tapaamisten välissä kulunut aika kerro suhteen syvyydestä välttämättä yhtään mitään.

Liekö ukki ollut kuolemansairas. Vanhoilla ihmisillä voi lähtö tulla ihan yht'yllättäen tai sitten saattavat virua kuukausia, jopa vuosia sairaaloiden vuodeosastoilla. Siksi että isovanhemmat ovat vanhoja, ei kannata jättää asioita tekemättä. Tuskin kenenkään isovanhemmat (paitsi ehkä jotku kieroutuneet) toivovat rakkaittensa olevan tekemättä jotakin heidän vuokseen.
[/q]

Huoh, ku ei olis näemmä kannattanu avata suutaan kys, aiheesta ollenkaan.

Mutta, käsitin et ukki oli ollu sairas vakavastikkin. Tämä käsitys ohjelman perusteella ja sen akan omien sanojen. Tiedän että, isovanhempiin voi olla monta sataa kilometriä, ja yms yms, mutta jos sä tiedät et sun läheinen ihminen voi menehtyä piakkoin, niin kyllä mä mielummin menen sinne sen luo, olen siellä sen viimeiset hetket ja jätän tekemättä asioita, koska kyllä mulla on niiden asioiden tekemiseen myöhemminkin aikaa.

Ja jos ja kun. tämä läheinen ihminen sitten poistuu tästä maailmasta, niin tuskin muserrun suruun, tai maailmani pysähtyy. Pidän rauhallisen ja ehkä yksinäisenkin hetken, joka kestää muutaman päivän, ja jätän ne parturissa käynnit ja viihdeuutiset myöhemmälle.

[q]**JenKKis**, 17.10.2007 23:25:
---
MesMeRise, 17.10.2007 23:17:
---
Lyylikki, 17.10.2007 22:32:
---

Ja jos ja kun. tämä läheinen ihminen sitten poistuu tästä maailmasta, niin tuskin muserrun suruun, tai maailmani pysähtyy. Pidän rauhallisen ja ehkä yksinäisenkin hetken, joka kestää muutaman päivän, ja jätän ne parturissa käynnit ja viihdeuutiset myöhemmälle.

---

Päätelmä:
kukin siis suree tavallaan, ja toimii läheisen ihmisen kuoleman jälkeen kuten pystyy ja oikeaksi tuntee. sitä on paha ennakoida etukäteen mitä itse tekisi, jokainen tapaus on erilainen, ja jokainen reagoi tavallaan, kun osuu omalle kohdalle. Eiks jätetä tää Martinan vaarin kuolema jo. Sen verran kunnioitusta papalle, joka ei mitenkään ollut julkisuuden henkilö, vaikka lapsenlapsi onkin....
[/q]

Joo, kyllä. Olen mussuttanut aiheesta jo liikaa ja tarpeeksi.

Rauha papan muistolle, ja voimia Maralle.

[q]MesMeRise, 16.10.2007 23:40:
Mun mielestä toi "ukin" kuolema vai mikä lie oli pelkkää teatteria :D oonpa kauhee ihminen, mut mitään muuta ei tullu mieleen siitä.

Martina rutis rutisemalla et haluu pois, sitte nimeämiset tuliki aikasemmin, ei se kestäny et se olis ollu siin enivei, ja mitä todennäkösimmin pudonnu pois, kyllähän se tietää itekki miten on käyttäytyny.

Koko se päiväkirjahuoneessa esitetty draama yms, en tiiä, ei kyllä mulle aitona uponnu mistään kohtaan
[/q]

Mä oon kans epäilly tota juttua.. Mietin kyl, et Martinan oli varmaan just tarkoitus olla toi vko vaan talos sekottamassa pakkaa.

Eihän realityä käsikirjoiteta, eihän?*vink*

[q]Miinapiina, 17.10.2007 23:23:
---
Ninka, 17.10.2007 21:59:

---

ei kai se nyt tollasta aiheuta, jos verensokerit laskee... kamulla on diabetes ja sano et jos ne laskee alas ni saattaa puhe mennä sekavaks tms, mut tollai pään aukominen ei voi johtuu siitä et menee sokerit alas
tai sit voi, ja mä oon väärässä
[/q]

Ite omasta kokemuksestani voin sanoa että kun sokerit heittää alas ni se voi aiheuttaa aika erilaisia olotiloja. Osa menee sekavax, osa voi käyttäytyy agressiivisesti, osa voi mennä todella apaattisex yms. En yhtään ihmettele et Akin tapauksessa hypot (liian alhainen verensokeri) aiheuttaa tuollaisen päänaukomisen ja levynpäälle jäämisen. Ite joskus käyttäytyny samalla tavalla...

[q]Tontsis, Paremmin voisi ymmärtää, jos olisi ollut paikan päällä ja parhaiten olemalla itse Aki. [/q]

paitsi että Akikaan ei ollu tossa tilanteessa paikan päällä sielun eikä kokonaan edes ruumiinvoimissa

[q]Ymmärtääkseni kukaan tilanteessa ollut ei kyseenalaistanut Akin käytöstä mitenkään, saatikka puuttunut siihen esimerkiksi sanomalla, että nyt jäi levy päälle (---) Molemmat olivat muuten dokanneet ennen tätä.
[/q]

kaikki talossa oli dokanneet tuona iltana eivätkä siksi(kään) tajunneet mistä Akin käytös johtui. Taloonsaapumisiltana se oli kertonut kaikille, että sille pitää antaa sokeria jos sillä alkaa pimetä, mutta tuona ryyppyiltana tilanne selkis vasta sitten, kun se itse haki ruokaa itselleen. A "classic" BB moment.

Aki sen tietää: törmäsin tähän toisella foorumilla yllättäen ja siellä toimi hauskasti :)

http://www.kuvakasa.com/kuva.php?kuva=85

[q]Tontsis, 18.10.2007 11:53:
---
Ninka, 17.10.2007 21:59:
---
Dana, 17.10.2007 20:52:

(onks noista kumpikaan siellä enää?? jäin semi-uteliaaksi et mitä tuolla tapahtui.. hihi)

"Hei, mut sä oot nainen!!"
---
---
Totta kai toi hokeminen naurattaa, jos ei näe mitään muuta asian ympäriltä. Tuo YouTube-klippi on lyhennetty versio illan tapahtumista. Jos olisi seurannut koko illan tapahtumia aktiivisesti, olisi ehkä ymmärtänyt paremmin Akin käytöksen taustat. Eikä vielä sekään anna koko kuvaa siitä tilannetapahtumasta. Paremmin voisi ymmärtää, jos olisi ollut paikan päällä ja parhaiten olemalla itse Aki. Ymmärtääkseni kukaan tilanteessa ollut ei kyseenalaistanut Akin käytöstä mitenkään, saatikka puuttunut siihen esimerkiksi sanomalla, että nyt jäi levy päälle. Täältä TV:n kautta katsottunahan tuo näyttää lähes järkyttävältä, sitä se ei kuitenkaan varmasti paikan päällä ollut. TV:kin on huono kommunikoinnin väline. Kannattaa aina kyseenalaistaa näkemänsä.

[/q]

Ei ollu mitenkään tarkotus nostaa tätä asiaa pinnalle TAAS. Vastasin vaan yhelle epätietoselle omien tietojeni mukaan mitä oli tapahtunut. [size=13]Ja levyn päälle jäämistä ei ollu tarkotus sanoa mitenkään negatiivisesti[/size]. Ei kannata herneitä vetää nenään. OT aihe ei jaksa enää tätä vatvoo, jos jengi alkaa käydä ihan yli kierroksilla moisen jutun takia

[q]Tontsis, 18.10.2007 16:17:
---
What?

Eihän täs ole kukaan vetänyt mitään herneitä. Eikä se, että käyttää quotee, tarkota välttämättä sitä, että se viesti on sulle tarkoitettu ;)

Tosiaan, internet on TV:täkin huonompi viestintäväline X)
[/q]

Okeih, älä quottaa mua muuten otan sen henkilökohtasesti käytä hymiöitä että ihmiset tietää sun mielialasta jotain

[q]ville, 19.10.2007 20:52:
Martina Aitolehti oli tarkkaan harkittu viikkovieras

http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Martina+Aitolehti+oli+tarkkaan+harkittu+viikkovieras/1135231162121
[/q]

Mikä "uutinen" toi nyt oli :P

[q]Displacer, 19.10.2007 22:20:
---
ville, 19.10.2007 20:52:
Martina Aitolehti oli tarkkaan harkittu viikkovieras

http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Martina+Aitolehti+oli+tarkkaan+harkittu+viikkovieras/1135231162121

---

Mikä "uutinen" toi nyt oli :P
[/q]

No sellainen uutinen, että se pääsi hesariin :)

Itse ohjelmasta en tiedä mitään muuta kuin että paria kaveria sanoi että ei sitä enää jaksa katsoa kun ei oo tissejä :D

Timo tippu kyl aika karulla tavalla. Sille anto ääniä vaan Kadi ja Martina, joista jälkimmäinen poistu talosta omaehtoisesti ennen äänestyksen realisoitumista.

Shit happens ja oisin kyl ite toivonu Kadin poistumista.

hehe kattelin kans sitä lähetystä ja repeilin ku vappu sönkkäs jotain prosentin heitoista =D eihä se missää vaihees heittäny prosenttia paitti siin lopus =D muuteha se oli enemmä ja selkeesti kadi koko ajan oli jäämässä taloon. vappu on perseestä ja äänestys ei oo aito! =D

[q]violet_angel, 22.10.2007 01:25:
Mä olin ainakin enempi sillä kannalla et Timo pihalle... tosin en lähe ropojani tuhlailemaan mihinkään äänestelyyn...
[/q]

Sama täällä. Se sen tyhjän ilman kuivapökkiminen alkoi jo menettää viihdearvonsa, mutta toisaalta Timo oli ainoa joka sanoi Martinalle suorat sanat tai sinnepäin, eli siinä mielessä olin kyl myös Timon taloon jäämisen kannalla.

Nyt tärkeintä on, että taloon ei tule enää ketään uutta ja että tehtävätkin olis tylsiä ja osalle mutta ei kaikille porukasta vastenmielisiä. Alkavat kiehua omissa liemissään ja kuvitella kaikkea ja erilaista actionia saattaa alkaa syntyä, kuhan vähän odotellaan.

[q]**JenKKis**, 21.10.2007 23:28:
noh...näin näköjään hiljenee täälläkin keskustelu... kaikki ihmiset vaan pihalle jotka aiheuttaa vähääkään keskustelua ja säpinää taloon
Jätetään viimesiks sinne Piia ja Tellu, ni on varmasti todella viihdyttävää katsottavaa.
[/q]

[q]anis, 22.10.2007 10:14:
---
remotion, 21.10.2007 23:46:
En muuten todellakaan usko että tuo äänestystulos olisi rehellinen. tuntuu että kaikki ovat halunneet kadin ulos mutta ei, ja se että tilanne muka "elää" aina lähetyksissä. BS, pitäs laittaa joku nuuskimaan tuohon että rikotaanko lakia, tai aulis gerlander kattoon kattoon.

---

Mä oon miettinyt ihan samaa juttua. Toi su-lähetys on aina vähän "rahat pois katsojilta-meininkiä". Nytki oli laitettu vaan prosentin yksiköllä heilahtelemaan noi tulokset...*justjoo* Että tulokseen vois muka vaikuttaa koko ajan. Mutta jos vähänki viitsii vilkaista esim. BB:n sivuilla olevia keskusteluja niin voi huomata että Kadinkin kannattajajoukko on melko suuri.. Ja minkälaisia summia ihmiset ovat valmiita laittamaan viesteihin*jeesus*
[/q]

Iso osa kilpailijoista siis halusi ennemmin kadin ulos, se ei liity taas siihen mitä muu suomi
näkee koosteissa ja haastatteluissa (eli valta). Kyllähän se elää se äänestys varmasti kun tiedän muutaman
bb fanin ketkä kasvattavat puhelinlaskuaan äänestämällä ja vaikka useampaankin
kertaan juuri ennen äänestysajan loppumista..

[q]Tontsis, 22.10.2007 10:03:
---
violet_angel, 22.10.2007 01:25:
Mä olin ainakin enempi sillä kannalla et Timo pihalle... tosin en lähe ropojani tuhlailemaan mihinkään äänestelyyn...

Enkä myöskään enää nykyään hirmusesti seuraile edes koko bb:tä (ainakaan tellestä). Murmeli vois tosin olla tästä eri mieltä, ku tuolla bb:n virallisilla sivuilla käyn kuitenki välil aina kurkkimassa...

no joo, eipä mulla muuta sanottavaa...

---

Sama mulla. Oikein mitään suosikkiakaan ei ole eikä juuri ärsykkejäkään. Melkein sama kuka sieltä tippuu milloinkin. Saulin (tai Jarkon) toivoisin kuitenkin voittavan. Jotenkin apaattinen ohjelma =P Ollin kaltasia häslääjiä ja Kaarlon kaltasia kilareita sinne kaivattais. Tai sit ehkä mulla pitäis olla se 24/7, niin sieltä löytyis jotain katsottavaakin?
[/q]

Onhan siel tilannekilari tellu <3

O