Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

Back to yleinen keskustelu O

En oo kestäny 10 minuuttia kauempaa, tulee mieleen se laulu "mennään apinatarhaan ...."

[q]ezzy,

"In 2005 she had a tattoo of a cross with the text there were is mill above, and below there is a road. The unclear font of the text lead to a discussion of whether the 4th word was mill or will, however the "m" in "mill" appears to be a clearly different letter from the "w" in "were". Soon after, she had a new tattoo which added prayer beads to the old one and fully covered the text."
[/q]

Eikä oo pelkästään toi kirjain, joka on väärin:

http://idioms.thefreedictionary.com/Where+there's+a+will+there's+a+way

[q]Smorb, 8.10.2007 21:07:
---
toukopouko, 8.10.2007 21:04:
siis jos tarttee eri väriä, niin miksei ois montaa eri väriä? tai hajua?
kai niissä jotain eroja on? ei mitään hajua.
kuulostatte vaan tosi kaksinaismoralistisilta.
ihostaan voi pitää huolen esim syömällä oikein.

---

siis onhan noissa väri eroja mut ei kukaa normisti meikkaava käytä 11 eri väristä meikkivoidetta Daiju!
[/q]

Kayttaa tai ei, niin tassa halvatun topikissa on naristu monta viikkoa siita etta siella ei tapahdu mitaan ja jengi on tasapaksua jne. niin olkaa jo hyvat ihmiset tyytyvaisia etta marinaan on saatu vastaus ja siella on nyt ihminen, joka on ihan erilainen kuin se loppupoppoo!
Itse en oo jaksoakaan voinut katsoa, mutta pidan vain hyvana asiana sita etta vihdoin sinne saatiin joku, joka osaa sekoittaa sita perusharmaata suomalaista pakkaa.

[q]mehukatti, 8.10.2007 21:22:
---
ezzy,

"In 2005 she had a tattoo of a cross with the text there were is mill above, and below there is a road. The unclear font of the text lead to a discussion of whether the 4th word was mill or will, however the "m" in "mill" appears to be a clearly different letter from the "w" in "were". Soon after, she had a new tattoo which added prayer beads to the old one and fully covered the text."

---

Eikä oo pelkästään toi kirjain, joka on väärin:

http://idioms.thefreedictionary.com/Where+there's+a+will+there's+a+way
[/q]

Tiedän kyllä :) Toi oli vaan paste, en hirveemmin edes kattonu näemmä sisältöä :D

[q]Sallakat, 8.10.2007 21:23:
luin just http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?569047 tuolta juttua mitä tuolla on tapahtunut. aivan sairaan hyvin on miss media whore ladannut tekstiä! niinkin hirvee tyyppi kun se lehtien perusteella on niin on kohta noiden juttujen takia mun suosikkiasukas talossa

juuri tätä tuolla on kaivattukin! hähääh
[/q]

JEP!

Martina pysyköön talossa! Jo loppu selkääntaputtelu saatana

[q]Sallakat, 8.10.2007 21:23:
luin just http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?569047 tuolta juttua mitä tuolla on tapahtunut. aivan sairaan hyvin on miss media whore ladannut tekstiä! niinkin hirvee tyyppi kun se lehtien perusteella on niin on kohta noiden juttujen takia mun suosikkiasukas talossa

juuri tätä tuolla on kaivattukin! hähääh
[/q]

nonnih, nyt alko tapahtuu
ja nimenomaan just tätä on kaivattu!
en ollut kauheen innoissani ku se tuli taloon mut säpinää se ainakin sinne saa!!
uleeta

Ja niin ennalta sovittua kun olla ja voi tää Aitotissin "avautuminen"...johan se noi muut asukkaatkin tajus. BB:n tuotantotiimi se vaan osaa alittaa riman kerta toisensa jälkeen :D

"Kolme yötä ja 15 tuntia. Paljos se on siis per yö?"

AAAARRRGHHHGHH.

Loppu mun bb:n kattominen tähän. Voiko PASKEMPAA ideaa olla.

Mulle ton ohjelman idea ja "suola" on ollu se, että tuolla on tavallisia "pulliaisia" joiden kommelluksia sitten katotaan, eikä niin et siellä on jonkun keltasenlehdistön ja paskamedian luoma itseään tyrkyttävä horoperse.

Otinhan silikonit niin pitäähän niitä päästä vähän suihkussa vilauttamaan, kääntymällä kameraan päin .

Voi että, oon pettyny.

[q]Fyraett, 9.10.2007 02:42:
---
MesMeRise, 9.10.2007 01:50:
Mulle ton ohjelman idea ja "suola" on ollu se, että tuolla on tavallisia "pulliaisia" joiden kommelluksia sitten katotaan, eikä niin et siellä on jonkun keltasenlehdistön ja paskamedian luoma itseään tyrkyttävä horoperse.

---

kaikki ihmiset on tavallisii pulliaisii omal taval, mut jotkut tekee vaa eri juttui ku muut!

kateellisuus on tän ohjelman suola. .)
[/q]

Mut mä ajattelen sen asian niin, et toi akka on jo ollu julkisuudessa, millon surkeesta tatskastaan, millon silokoni tisseistään. Mun mielestä se todistaa, et sillä ihmisellä ei ole mitään annettavaa ku turhaa paskaa, josta kumma kyllä jotkut on jopa kiinnostuneita. Olkoot vaan malli tai missi mikälie, mutta mä käsitän sen niin että mallit jotka menestyy, ei todellakaan roiku jossain seiskan lööpeissä millon mistäkin turhuuksien roviosta. Jos tonne joku julkkis oli pakko työntää, ni miksi ei voinut laittaa sinne ihmistä, jolle ulkonäkö ei ole ainoa meriitti.

Kaiken lisäks uskon, että suurin osa ihmisestä omaa jo tietyn käsityksen tosta akasta, niin, mitä se siellä sit niinku oikeesti tekee?

Olihan toi vitun naurettava veto vetää joku pumpattu tissimissi mestoille, mutta mä ainakin haluun nähä niiden tappelut tänään :D Joku vetää vielä sitä ämmää käkättimeet jos se jatkaa tota. Ainakin se on heti häätöäänestyksessä heti kun sitä saa vaan äänestää :D Tuskin lähtee kyl ihan heti kun jengi varmaan haluu nähän enemmän draamaa/tappeluja ja yms...

Halpa veto, mutta kuitenkin järkevä... Veikkaan että katsojia tuli enemmän kuin mitä lähti ja sehän tuottajille on tärkeintä.

Ei kyllä oikeen leikkaa, mutta onhan se hyvän näköinen.

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200710096695392_bb.shtml

[q]Janisa, 8.10.2007 21:34:
Kayttaa tai ei, niin tassa halvatun topikissa on naristu monta viikkoa siita etta siella ei tapahdu mitaan ja jengi on tasapaksua jne. niin olkaa jo hyvat ihmiset tyytyvaisia etta marinaan on saatu vastaus ja siella on nyt ihminen, joka on ihan erilainen kuin se loppupoppoo!
Itse en oo jaksoakaan voinut katsoa, mutta pidan vain hyvana asiana sita etta vihdoin sinne saatiin joku, joka osaa sekoittaa sita perusharmaata suomalaista pakkaa.
[/q]

juuriki näin, hyvä Janisa nurisijat nurkkaan häpeämään! :P

ja sitten omat nurinat perään
on muuten ihan älytön ja samalla tylsä tehtävä. ois paljo parempi vaik semmone et niiden tulee herätä ja kokata ja tehdä kaikkii juttuja ihan sairaan tarkalla aikataululla. Lisäksi tulis paljon pikkutehtäviä jotka nekin pitäs hoitaa tiukalla aikataululla.

tosta sais ainakin kadi paljon rangaistuksia, ja rangaistusten myötähän sitten tulee taas haastetta.

[q]**JenKKis**, 9.10.2007 10:28:
---
MesMeRise, 9.10.2007 02:55:
---
Fyraett, 9.10.2007 02:42:

---

Mut mä ajattelen sen asian niin, et toi akka on jo ollu julkisuudessa....
------------------------------------------------------------------------------------------------
Kaiken lisäks uskon, että suurin osa ihmisestä omaa jo tietyn käsityksen tosta akasta, niin, mitä se siellä sit niinku oikeesti tekee?

---

Todellisuudessa jokainen noista kilpailijoistakin pyrkii julkisuuteen. Sanoi mitä sanoi. Ei tonne menis ihminen joka karttaa julkisuutta...eli eivät ne siinä asiassa ole yksikään toistaan parempia ihmisiä.
Ja ehkäpä vastasit jo siihen jälkimmäiseen? ehkä just siks.
[/q]

No en mä ainakaan ite henk. koht oo nähny kenenkään aikasemmista bb:stä roikkuvan seiskan sivuilla? Mitä nyt olivat enemmän pinnalla tän uuden alettua, sillä et mitä tekivät voittorahoillaan.

Aitotissi saakin tosta vaan aiheen ja otsikot olla siellä seiskan sivuilla taas vuoden eteenpäin.

[q]Nacu, 11.10.2007 01:34:
Miks noitten piti alkaa mielenkiintosiks taas keskellä yötä?

Mua väsyttää X__x

Tyhmä viikkotehtävä! :D
[/q]

mä katon vieläkin tota 24/7 ku en saa nukuttua ku yskittää... ihan uskomatonta viihdettä
miten toi martina jaksaa ja jaksaa jankuttaa ja olla (muka) koko ajan oikees ja joka asias??

Pudotuksessa

vois kyl pistää ihan hulluna miinusta menee, mutta taidan tyytyä vain yhteen "ääneen"

Tän kauden paras päivä toistaiseksi. Toivottavasti toi on loppuun asti.

[q]Jammailija, 7.10.2007 23:05:
Martinassa kyl väriä ja kipinää riittäis, mut kyl se vaan varoo varmasti todella tiukkaan mitä tekee ja sanoo. Voi jäädä viinanjuontikin astetta vähemmälle, ettei varmasti tulis mokailtua.
[/q]

PERUN KAIKEN!!!!!111*nauru*

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/569393?muut

"Käsittelyä ilman yleisöä pyysivät jutun asianosaiset. Perusteena vaatimukselle oli se, että oikeudessa esitetään arkaluonteisia tietoja naiskilpailijan yksityiselämään liittyvistä seikoista."

O