Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- ...
- 250
- Seuraava »
[q]sts, 7.10.2007 22:38:
Ihan parasta laittaa joku joka tulee asenteel "kyl te tiiätte mut oon se julkkis(salarakas" ja joka varoo joka vitu sanaansa ja on niin julkkista ku vaan voi olla.
[/q]
Kyllä, just näin..*joo*..ja vielä parempaa kun saa seurata miten muut asukkaat reagoi, ja miten niitä ehkä ärsyttää se*lmao* ja miten loppujenlopuksi tulee toimeen ja kenen kanssa..
[q]remotion, 7.10.2007 22:50:
porukka on tosiaan omaksunut keltasenlehdistön perusteella mielipiteitä noin vahvasti ihmisestä jota tuskin kukaan kommentoijista tuntee ja sitten leiskautellaan nimimerkkien takaa aika laatu lausuntoja. Noh, miten vaan.
Oon aina ruvennut nauramaan ku on näytetty tuontiliha Kadin ilmettä, ensiksi kun Heli tuli taloon ni se katto tosi kieroon, sitten toi blondi, mikäs sen nimi ny onkaa ja nyt Martina.
[/q]
Must on vaan typerää että keltasenlehdistön sponsorointirahojen takia otetaan aitolehti tonne. Mua ei juurikaa muu tuossa ärsytä.
Oli se kuinka superluges ihminen siviilis tahansa, sil on sellanen perus julkkisvarautuneisuus päällä varmaa vielä viikon, tän jälkeen ehkä tulee kuorestaan ulos (toivottavasti).
Hohhoijaa, mitähän tää naimisissa oleva yksi Suomen turhimmista "julkkiksista" tuo taloon? Vaikuttaa vielä ihan liian rauhalliselta ja värittömältä tyypiltä taloon (kuten minä). Ihan ku siellä ei olis jo tarpeeks mököttäjiä. Maxinekin oli kuitenkin paremman näköinen kuin tää leikelty Seiskan myyntiassistentti.
[q]sts, 7.10.2007 22:53:
Oli se kuinka superluges ihminen siviilis tahansa, sil on sellanen perus julkkisvarautuneisuus päällä varmaa vielä viikon, tän jälkeen ehkä tulee kuorestaan ulos (toivottavasti).
[/q]
Joo samaa mieltä. Martinassa kyl väriä ja kipinää riittäis, mut kyl se vaan varoo varmasti todella tiukkaan mitä tekee ja sanoo. Voi jäädä viinanjuontikin astetta vähemmälle, ettei varmasti tulis mokailtua. Mut mun mielest ihan mielenkiintoinen veto laittaa se tonne
[q]Jammailija, 7.10.2007 23:05:
---
sts, 7.10.2007 22:53:
---
Joo samaa mieltä. Martinassa kyl väriä ja kipinää riittäis, mut kyl se vaan varoo varmasti todella tiukkaan mitä tekee ja sanoo. Voi jäädä viinanjuontikin astetta vähemmälle, ettei varmasti tulis mokailtua. Mut mun mielest ihan mielenkiintoinen veto laittaa se tonne
[/q]
mielenkiintoinen kyllä, mutta jotenkin on vain typerää laittaa tuollainen "julkkis" kilpailemaan rahoista taviksien kanssa, muutenkin tuo jatkuva ihmisten lisääminen taloon on rasittavaa, no kohta tulee vielä se BearBeer voittaja tuonne.
[q]Jammailija, 7.10.2007 23:05:
---
sts, 7.10.2007 22:53:
---
[/q]
noin mäkin ton luulisin menevän. siinä mieles aika huono arpa osunut. jos noita tosiaankaan yhtään arvotaan. tuntuu nuo äänestysmäärien heittelyt joka lähetyksessä jo niin kusetukselta että ei olis vaikeeta arvata ettei tuokaan tullut taloon pelkän arpaonnen kautta.
No jep jep.. Todellakin alkaa mennä maku! Ja eihän Martinaa kukaan äänestä pihalle tuolta, kun kaikki teinipojat haluaa nähdä Martinan suihkussa..*justjoo*
No joo, katotaan mitä tästäkin tulee..*igor*
Siis mun mielestä toi Martinan tonne laitto oli mitä mielenkiintoisin veto! Onhan se ehkä snadisti epäreilua laittaa julkkis tavisten keskelle, mutta ääh, who cares, mä aion kattoa naama ruutuun liimattuna millanen se siellä on!
Jos bb-tuotanto olis halunnu jotain viihdearvoa ohjelmalle niin olis laittanu sinne vaikka fingeroosin aitolehden sijasta. Mitä vitun hyötyä ohjelmalle on laittaa sinne just avioon menny julkkis joka varoo ihan koko ajan sanomisiaan ja tekemisiään! Vituiksi meni oikeen isosti että poks ja onnea koko tuotantotiimille!
[q]AnderS, 8.10.2007 09:54:
Jos bb-tuotanto olis halunnu jotain viihdearvoa ohjelmalle niin olis laittanu sinne vaikka fingeroosin aitolehden sijasta. Mitä vitun hyötyä ohjelmalle on laittaa sinne just avioon menny julkkis joka varoo ihan koko ajan sanomisiaan ja tekemisiään! Vituiksi meni oikeen isosti että poks ja onnea koko tuotantotiimille!
[/q]
Koko BB:n pointtihan on siinä, ettei kukaan pysty varomaan sanomisiaan ja tekemisiään 24/7.. kyllä se Martinakin tekee ja sanoo tuolla vaikka mitä, vaikka alussa yrittäiskin varoa sanojaan.
[q]remotion, 7.10.2007 22:50:
mielipiteitä noin vahvasti ihmisestä jota tuskin kukaan kommentoijista tuntee ja sitten leiskautellaan nimimerkkien takaa aika laatu lausuntoja (---) tuontiliha Kadin ilmettä[/q]
kaivoit muille kuopan ja tipuit itse sinne seuraavassa virkkeessä, nimimerkin takaa tottaksi.
[q]ensiksi kun Heli tuli taloon ni se katto tosi kieroon, sitten toi blondi, mikäs sen nimi ny onkaa ja nyt Martina.
[/q]
Sen blondin nimi on Suvi ja ne on kyl vähän niinkun parhaita kavereita olleet jonkin aikaa. Itse olenkin muuten nähnyt Martina Aitolehden suihkussa itsestäni vain metrin päässä (salilla). Ilman silmälaseja katsoin, että onpas siinä aika hyväkuntoinen, mahdollisesti malesialainen tai filippiino naishenkilö, jolla on liian huomiotaherättävät silarit. Aika lyhyehköhän hän on kyllä jne.
[q]Ninka, 8.10.2007 00:01:
*hoh-hoijaa*
menee kyllä maku tosta touhusta... ei kerkee oikeen tutustuu noihin henkilöihin ku tulee kokoajan porukkaa lisää ja pakkaa sekotetaan. tehtävät on tylsiä ja porukka nukahtamaisillaan kokoajan...
[/q]
Täysin samaa mieltä.
Ainoa järkevä Julkkis olis Matti Nykänen, sit tapahtuski jotai. :D
[q]sts, 8.10.2007 10:44:
[/q]
Nythän bb extrassa kokoajan vierailta kysytään mitä mieltä he olisivat bb julkkistalosta ja ketä ne tahtois siellä nähdä joten saa nähdä tuleeko sellainenkin jossain vaiheessa. Itseäni ei kyllä kauheesti kiinostais sellainen.
Ennemmin kaipaisin taloon isompaa ikäjakaumaa ja enemmän kulttuurien sekoitusta ja viellä vahvempia persoonia jotka ei mukaudu yheksi muotiksi jo muutaman viikon sisää. Nyt tuntuu että talossa on iso harmaa pullamössötaikina ja jos joku tekee jotain vähänkin silleen miten pullamössöt ei tykkää niin se laitetaan äänestykseen ja suomen kansa äänestä sen viellä pois.
[q]UnityF, 8.10.2007 10:49:
---
sts, 8.10.2007 10:44:
---
Nythän bb extrassa kokoajan vierailta kysytään mitä mieltä he olisivat bb julkkistalosta ja ketä ne tahtois siellä nähdä joten saa nähdä tuleeko sellainenkin jossain vaiheessa. Itseäni ei kyllä kauheesti kiinostais sellainen.
Ennemmin kaipaisin taloon isompaa ikäjakaumaa ja enemmän kulttuurien sekoitusta ja viellä vahvempia persoonia jotka ei mukaudu yheksi muotiksi jo muutaman viikon sisää. Nyt tuntuu että talossa on iso harmaa pullamössötaikina ja jos joku tekee jotain vähänkin silleen miten pullamössöt ei tykkää niin se laitetaan äänestykseen ja suomen kansa äänestä sen viellä pois.
[/q]
Otat random määrän tyyppei teknoskenestä, laitat taloon, lisää parit teräaseet, avot.
[q]sts, 8.10.2007 10:52:
Otat random määrän tyyppei teknoskenestä, laitat taloon, lisää parit teräaseet, avot.
[/q]
[q]**JenKKis**, 8.10.2007 10:57:
Arvasin että Martina menee taloon, heti kun luin lehdestä että "joku missi/malli..."... ja varmaan jokainen viimeistään siinä vaiheessa ku vappu haastatteli sitä. Eikö ne nyt parempaa keksiny Tosin täytyy antaa Martinalle mahdollisuus...voihan se tuoda sinne säpinää.
[/q]
Ei, koska oikeilla julkkisilla on oikeasti töitä ja tekemistä
Mä en ollu ikinä kuullutkaan mistään Seiskan mehutyttö-Aitolehdestä - tosin en mä BB:täkään katso. Voisko nyt päätellä siis, että ne, jotka katsoo BB:tä, on niin elämättömiä, että lukee himolla myös Raamattuanne Seiskaa, koska teille tää nainen näyttää todella olevan "julkkis". :DD
[q]KooKie, 8.10.2007 11:30:
Mä en ollu ikinä kuullutkaan mistään Seiskan mehutyttö-Aitolehdestä - tosin en mä BB:täkään katso. Voisko nyt päätellä siis, että ne, jotka katsoo BB:tä, on niin elämättömiä, että lukee himolla myös Raamattuanne Seiskaa, koska teille tää nainen näyttää todella olevan "julkkis". :DD
[/q]
Hah! Sitte ku sä vähä vanhenet niin tuut huomaamaan että on muitaki julkkiksia ku ransu ja histamiini! :DD
- « Edellinen
- 1
- ...
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- ...
- 250
- Seuraava »