Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- ...
- 250
- Seuraava »
[q]Sallakat, 4.12.2006 12:01:
---
satumetsä, 2.12.2006 20:44:
Perttu!!!!!!
---
täysin samaa mieltä. Kun Perttu veti sen leijona naamarin pois päästään tuli sellanen fiilis, ett miksei tänä vuonna voinu olla jotain Perttua tuolla.
[/q]
Toi oli kyl niin antikliimaksi toi koko loppu IMO, mukaanlukien Perttu leijonana.
*hoh-hoijaa*
menee kyllä maku tosta touhusta... ei kerkee oikeen tutustuu noihin henkilöihin ku tulee kokoajan porukkaa lisää ja pakkaa sekotetaan. tehtävät on tylsiä ja porukka nukahtamaisillaan kokoajan...
[q]nethr, 19.9.2007 23:34:
Esim haluaisin kuulla sen, että koska se oppi lukemaan, tai sen "dejavu" ilmiön mitä koki kesällä avoautossa. Mä en muista vieläkään miten ne jutut meni
[/q]
[q]vala, 19.11.2009 18:56:
[/q]
Siis yks tosimies itkee jotain puolituntia, sen takia ettei nää jotain parasta frendiään pariin viikkoon. BB Finland wtf? Kai ton ymmärtäis jos se olis kuollut tai jotain.
Pakko kommentoida, että koko idea bb-häistä on kyllä surullisinta mitä oon ikinä kuullu. Eikä yllättänyt ketään, että siellä on Henna ja Antti. Ihme ettei lykkinyt kakkoseen livenä.
[q]vala, 21.11.2009 20:38:
Henna & Antti *eikä*
[/q]
Niiden toisten vihkimisessä sentään oli jotain hienoakin, mutta näiden kahden vihkiminen oli vaan täydellinen farssi.
Nyt vetoja, että koska ne pistävät eropaperit liikkelle? Ennen vappua veikkaan itte.
Ooh nyt se on yleistä, Haka on kutsuttu bb taloon vihkimään. *sydän*
Maailman mukavin pappi jonka tunnen. <3
Mut oi jösses toi Toni on ärsyttävä..
Esa voittoooon!
Että semmosta pisteiden laskua:)
Tais Akin testotasot hieman heitellä kun sai hitusen ilolientä...*igor*
[q]Ninka, 21.9.2007 19:07:
Molemmat ulos ja EINARI takas taloon!! *vink**hih**tirsk**jeesus*
[/q]
Kaikki ulos ja Einari taloon
jeeee kohta tääkin alkaa
24/7 ja elämä on sitten ihanaa!
nonnis! eka asukki sisällä :P tästä se lähti...
EINARI!
Jep. Einari :D
Einari rox
Täl hetkellä ei pahemmin kiinnosta, mutta tiedän että tuun jäämään koukkuun ja pahasti. Niin mulle on käynny aiemminkin.
Einari & loput espoon kokoomusnuoret:
http://espoonkokoomusnuoret.fi/joomla/images/stories/Boheemit/enb1.jpg
[q]MiMoSa, 22.9.2007 23:03:
---
sale, 22.9.2007 22:54:
---
*Mirri*, 22.9.2007 22:52:
Mua alkaa ehkä vähäsen nyppii toi Kadin jatkuva nurina. Mimmi käyttäytyy ku uhmaikänen kakara.
---
Juurikin näin*pepsodent*
Se on heikoilla hangilla :)
---
No eipä tuo Akikaan tossa tilanteessa mitenkään fiksusti käyttäytyny. Aattelin jo tossa yhessä vaiheessa, et eikö se helkkari osaa enää muuta sano kun et "sä oot heikoilla hangilla".*toktok* Ääliö! Tuolta subin sivuilta muistaakseni luin, et se oli sanonu sen yli 30 kertaa peräkkäin.*eikä*
[/q]
Totta.Ensin ärsytti Kadi yli kaiken ja sit loppujen lopuks Aki vielä enemmän :D
Täähän alkaa käymään mielenkiintoiseksi..*tirsk*
..jokohan munkin pitäs alkaa katsoa..no ei ehkä vielä sentään, yhtä hyvin pysyy kärryillä kun lukee netistä..en mä jaksa joka ilta telkkua kyylätä kuitenkaan..*eiei*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- ...
- 250
- Seuraava »