Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- ...
- 250
- Seuraava »
[q]Näkyyks siellä enää mitään vai pistiks ne vaan valot pois *nauru*[/q]
Edelleen siellä kuvataan huonetta... Ilmeisesti tuotantoporukkaa käy välillä tsekkaa mestoja.
Ihmeen pitkään kamerat päällä, viime vuonna löivät kiinni heti kun finaalilähetys loppui.
oikeaan osotteeseen meni voitto
Hyvä Sari, parempi näin kunhan voitto ei menny Kakille
Mulle ei ollut niin paljoa voittajalla väliä. Enemmän jännitin, kun paljastettiin kuka tulee kolmanneksi. Mun mielestä olisi ollut huutava vääryys, jos esim Kaarlo olisi jäänyt taloon jännittämään kumpi voittaa, hän vai Sari. Nyt homma meni ihan oikein, kaksi alusta asti mukana ollutta olivat kahden parhaan joukossa, vieläpä niin että nämä henkilöt olivat tulleet aika läheisiksi toisilleen.
Pakko myöntää että tuli tippa silmään kun katsoi finaalia *nyyh**pepsodent* Tosin humalan määrälläkin saattoi olla jotain tekemistä ko liikuttumisen kanssa :D
Mutta, Kaki oli mulle moraalinen voittaja.
Kaarlo meni täysin riman alta haukkumalla Kakia lyllertäjäksi loppuhaastattelussa.
[q]miikka, 2.12.2006 12:24:
Kaarlo meni täysin riman alta haukkumalla Kakia lyllertäjäksi loppuhaastattelussa.
[/q]
Näin teki joo
Mut se nyt oli odotettavissa Kaarlolta, jonka oma itsetunto on kaikesta uhoamisesta huolimatta nollassa eikä päässä liiku mikään. Turha jätkä.
sarjasta en ihan hirveästi tiedä, mut jos olis pitäny laittaa rahaa kiinni voittajaan, niin olisin kyllä laittanut ne Kakille. pikkanen yllätys oli siis mulle, että Sari voitti koko paskan. mut ihan oikein tosiaan että alkuperäiset jäsenet olivat loppuduelissa (en tajuu muutenkaan mitä ideaa päästää sinne uutta jenggiä jotain 3 päivää ennen ohjelman loppumista, reilu peli, eh).
[q]pete.p, 2.12.2006 20:39:
hah.. kala ui paremmissa vesissä! luultavasti!!
[/q]
oikein*uros*
[q]Sallakat,
On ollu muuten kärhämää tyyppien kanssa siitä, ett saako noi puhtaana käteen vai miinus verot? pakkohan tuosta on verot mennä, eikö? eli käteen jää +/- 20000 € ?
[/q]
Menee verot, joiden suuruus riippuu siitä, paljonko tienasi tänä vuonna ennen BB-taloon menoaan. Jos tulot on olleet pienet, niin sellanen 30-40% pitäis mennä voittosummasta veroja.
[q]Zebir, 2.12.2006 03:03:
[size=9]ette kai te oikeesti oo tosissanne ton bb:n kanssa...?[/size]
[/q]
Oon miettiny ihan samaa...seuraillu tätä topikkii ihan mielenkiinnolla ihan sen takii miten aikuiset ihmiset sekoo ja vaahtoo jostai tollasesta tyhjänpäiväsestä ja tylsästä ohjelmasta. Eniten huvittaa nää "SARPPAAA PIRPANA"-jutut..nojoo kuka tykkää mistäkin.
[q]satumetsä, 2.12.2006 20:44:
Perttu!!!!!!
[/q]
täysin samaa mieltä. Kun Perttu veti sen leijona naamarin pois päästään tuli sellanen fiilis, ett miksei tänä vuonna voinu olla jotain Perttua tuolla. Mulla ei ollu kertaakaan ns. ykkössuosikkia, koska enemmän tai vähemmän jokainen ärsytti mua ohjelmaa katsoessa. Sunnuntaina olin jo unohtanu koko ohjelman.
Mä en ois halunnu ett sari voittaa (tai oikeestaa kukaan mukaan). Ei se mitenkään erityisen aito ollut. Tai mistäs mä tiedän sitä oikeasti henkilönä, mutta ruutupersoonana ei mitenkään super aidolta vaikuttanut, toisin kuin Perttu viime vuonna. Tän vuoden päätavoitteeksi jäi vaan "ihan sama minne massit menee, kunhan kakkiainen ei niitä saa".
Kaki vielä oikeesti luuli, ett sillä oli saumaa
On ollu muuten kärhämää tyyppien kanssa siitä, ett saako noi puhtaana käteen vai miinus verot? pakkohan tuosta on verot mennä, eikö? eli käteen jää +/- 20000 ?
[q]Sallakat, 4.12.2006 12:01:
---
satumetsä, 2.12.2006 20:44:
On ollu muuten kärhämää tyyppien kanssa siitä, ett saako noi puhtaana käteen vai miinus verot? pakkohan tuosta on verot mennä, eikö? eli käteen jää +/- 20000 ?
[/q]
Verot menee, ansiotuloahan tuo on. Se vähän huvittikin kun Mari Kakko sanoi Sarille "nyt olet rikas, miltä tuntuu?" tjsp.
[q]*Mirri*, 2.12.2006 20:36:
---
yaya, 2.12.2006 15:41:
Morkkis-Ollin jutut jatkuvat:
http://funchal.fmdm.net/aller7/bbhaastis/html/8eddce749f569d486092fb986b0f552e_Video072_v.html
---
Tais lähtee Kala kutemaan toisiin vesiin...
[/q]Voi vaan uskoa että se äijä oikeesti luuli että "kala" haluis vielä olla sen kanssa niiden juttujen jälkeen mitä se teki siellä talossa. *Nauru*
[q]Zapa, 4.12.2006 12:09:
---
Verot menee, ansiotuloahan tuo on. Se vähän huvittikin kun Mari Kakko sanoi Sarille "nyt olet rikas, miltä tuntuu?" tjsp.
[/q]
tosi rikas fiilis varmaan. verojen jälkeen jäljelle jäävillä masseilla ei välttämättä tehdä edes niitä kahta asiaa mitä voittaja on suunnitellut tekevänsä: ostaa auto ja lomailla thaimaassa. Ehkä just ja just mikäli haluaa uuden auton.
näin tänää bb-Sarin :P
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1279753
oikeus voitti - jälleen
-M
[q]Mark, 4.12.2006 13:44:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1279753
oikeus voitti - jälleen
-M
[/q]
Työkaverin kaveri - siis tämä on sarjassa todella luotettavat lähteet/lähteet jonka pohjalle voisi rakentaa uskonnon - tuntee tämän pariskunnan ja kertoi, että Kala ois heittänyt sormuksen jo 3 viikkoa sitten mäkeen.*joo*
Mut eiköhän Seiska kerro totuuden loppuviikosta.*justjoo*
sitä saa mitä tilaa... ainaki melko pitkälle
[q]MaaKoz, 1.9.2005 23:00:
Avataas pikkasen keskustelua tästä ohjelmasta!
-mitä mieltä kyseisestä ohjelmasta? täysin koukussa ohjelmaan? katokko jokajakson?netinkautta?
-mitä mieltä asukkaista? entäs minkälainen oli päivänjakso? tehtävä?
noh näitä ranskalaisia viivoja voi pistää vaikka kuinka paljon! eli sana vapaa!
Itsestäni sen verran etten oo aikasemmin kattonut ainuttakaan Big Brother jaksoa ja nyt tätä suomalaista versioo on pari osaa tullut katsottua., en ainaskaan ole kolahtanut vielä.
Asukkaista tunnen ton tiinan, joka on IRL tosi mukava/hauska nainen, niinku telkkarissakin :)
[/q]
en tuhlaa oma aikaani tommoseen yököttävään, lapselliseen, naurattavaan, mitättömään, turhaan sekä onnettomaan ohjelmaan.
P.S tämän ohjelman katsojat ovat B.B ohjelmaan osallistuneita onnettomimpia.
[q]Freja, 4.12.2006 19:49:
---
lostgone, 4.12.2006 18:42:
Kala ois heittänyt sormuksen jo 3 viikkoa sitten mäkeen.*joo*
---
Ah, loistavaa. Ihanaa, että on olemassa vahvoja naisia, jotka tuntevat arvonsa
[/q]
Jos "Kala" olisi sellainen, olisi hän heittänyt sormuksen mäkeen jo paljon aikaisemmin. Parempi toki myöhään kuin ei milloinkaan.
[q]Sallakat,
täysin samaa mieltä. Kun Perttu veti sen leijona naamarin pois päästään tuli sellanen fiilis, ett miksei tänä vuonna voinu olla jotain Perttua tuolla.
[/q]
Mä en kyllä koskaan lämmenny Perttuun. Se oli jotenkin typerä. No niin oli Sarikin, mutta Sari oli samalla jotenkin hellyyttävä.
Mä dissasin suomen bb:tä kyllä henkeen ja vereen asti, mutta nyt toisella kaudella jäin koukkuun. Ehkä siitä brittien bb:stä on jo niin kauan aikaa, että alkaa suomalainenkin kelpaamaan :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- ...
- 250
- Seuraava »