Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- ...
- 250
- Seuraava »
Ohos.
No Kakin pisteet nous kyl silmissä koska se kyl veti sitä Yötä aika kivasta.
Ihan vitun vaikee biisi kuitenkin..
Ja Sari on vähänku minä :D
ei yhtään lauluääntä ja rallattelee aina silti <3
[q]Susku, 23.11.2006 23:49:
Sari ulos talosta ja as soon as possible..
[/q]
Ihan karseeta se sen laulu.
Huolestuttavasti vaikuttaa, että Sari vie voiton kun jätkien äänet hajautuu keskenään..
[q]lostgone, 23.11.2006 22:58:
Iski kauhee himo hankkia uus tatska.*joo*
Olli oli kyl taas niin helmi tossa hommassa.*justjoo*
[/q]
sama täällä
Mä olisin äänestänyt Sorellan ja Mikan takas taloon.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1276785
jeee, kale on päässy jo vähän kilinän makuunkin talossa nukkumiskiellon takia
[q]akir0, 27.11.2006 09:59:
Huolestuttavasti vaikuttaa, että Sari vie voiton kun jätkien äänet hajautuu keskenään..
[/q]
jep. Jotain pelkäsin tässä tilanteessa mutten tajunnut jäsentää ajatuksiani. Tämä on juurikin se mitä pelkään.
Täytyy vaan todeta, että rajat pitäs kyllä olla silläkin miten bimboilulla pärjää. Mä en ainakaan näe sarissa mitään "ihanaa, herttaista, mahtavaa". Mua vaan oksettaa miten se antaa kakin lääppiä itteään tolleen. Kuitenkin monissa tilanteissa sari on yrittänyt pitää kakin käsiä muualla (kuin jalkovälissään) tai jopa huutanut isoveljeä kun "kaki kiusaa" ja lääppii. Jos ei tollaselle sialle osaa pistää kunnolla hanttiin silloin kun haluaa niin taitaa vaan yrittää hyötyä tilanteesta.
Ja koska aika on kullannut muistot niin taidan antaa kalelle plussaa finaalissa
Joo eilinen oli kyllä oikeesti maailman jännittävin reality-sarjan jakso. Tosi tasainen kilpa Hanne/Sarin ja Mira/Kalen välillä! Olin ihan täpinöissä!
Äänestin aikoinani Kalea ulos talosta, mutta koska äänestäjän muisti on tunnetusti lyhyt, taidanpa äänestää Kalen voittoon apinan raivolla ihan vaan siksi, että se on pysynyt useita viikkoja pois mun olohuoneen nurkasta ärsyttämästä (tai noh, katotaan nyt ensin pysyykö se talossa perjantaihin asti vai tuleeko tapposyyte niskaan jo sitä ennen)
[q]Sallakat, 27.11.2006 10:31:
---
akir0, 27.11.2006 09:59:
---
jep. Jotain pelkäsin tässä tilanteessa mutten tajunnut jäsentää ajatuksiani. Tämä on juurikin se mitä pelkään.
Täytyy vaan todeta, että rajat pitäs kyllä olla silläkin miten bimboilulla pärjää. Mä en ainakaan näe sarissa mitään "ihanaa, herttaista, mahtavaa". Mua vaan oksettaa miten se antaa kakin lääppiä itteään tolleen. Kuitenkin monissa tilanteissa sari on yrittänyt pitää kakin käsiä muualla (kuin jalkovälissään) tai jopa huutanut isoveljeä kun "kaki kiusaa" ja lääppii. Jos ei tollaselle sialle osaa pistää kunnolla hanttiin silloin kun haluaa niin taitaa vaan yrittää hyötyä tilanteesta.
Ja koska aika on kullannut muistot niin taidan antaa kalelle plussaa finaalissa
[/q]
Sama täälläkin.
Ei mulla kyl mitää väliä ole kuka voittaa, mutta tuli vaan sellaiset huonot fiilikset kun katsoi eilen Sarin säälittävät yritykset näyttää iloiselta ja yllättyneeltä (ehkä olikin vähän). Sen kirkkuminen ja kiljuminen on niin läpinäkyvää ja keinotekoinen, ettei pysty käsittää. Ja jotkut vielä sanoo että sari on niin aito kun se sillain kirkkuukin.
Eiköhän jokainen meistä osaa huuta ja hyppiä ja muuta..
Mielestäni Sari on todella pinnallinen ja tunneton ihminen. Oma mielipiteni vaan*hymy*
KAARLO, KAARLO!!! *aplodit**sydän*
-M
[q]Mark, 27.11.2006 11:38:
KAARLO, KAARLO!!! *aplodit**sydän*
-M
[/q]
Second that!
[q]Sallakat, 27.11.2006 11:56:
jeee, kale on päässy jo vähän kilinän makuunkin talossa nukkumiskiellon takia
[/q]
Joo ja joutunu konttailemaan kiroilun takia ja pakannu kamppeitaan kun tahtoo pois välittömästi. Jäpä on käynyt talosta pois jouduttuaan lukee palstoja, havainnut että äänestäjät vaativat kilahteluja ja antanut kansalle juuri sitä mitä kansa haluaa. Laskelmointia vai ei, hmmm
Kaarlo *sydän* Kyllä munkin äänet menee sille finaaliäänestyksessä, vaikka huolestuttavasti vaikuttaakin siltä, että Kaki korjaa potin
Kaki on paras
[q]Lyylikki, 27.11.2006 16:40:
Mua oikeesti tulee vituttamaan rankasti, jos tommonen irstas ja likanen äijä sitten keräis koko potin! Ihan oikeesti eniten mä taidan sittenkin toivoa sitä voittoa Kaarlolle.
[/q]
Samaa mieltä. Kaki oli aluks hauska, nyt vähän on alkanu vituttamaan sen toiminta. Ollikin oli aluks hyvä tyyppi, mutta senkin toiminta on osoittautunu niin moraalittomaks, ettei voittoa voi sinnekään suuntaan toivoa. Kaarlokin on vähän ääliö. Niin on ehkä vähäsen Sarikin, mutta se nyt on niin rehellinen keravalaispissis, että voitto vois mennä vaikka sille!
[q]Nomad,
Ainoot jotka ei diggaa Kakia ovat Frigidit ja feministit!!
[/q]
Ehkä, mutta Kakin läsnäolo nyt vaan on omiaan tekemään jokaisesta frigidin ja/tai feministin.
(Itse asiassa Kaki vaikuttaa mun mielestä välillä ihan mukavalta, mitä päiväkirjahuonejutuista voi päätellä, mutta ne klähminnät ja palmusunnuntaijutut olis saaneet loppua jo kauan kauan sitten. Taitaa olla kuuro omille jutuilleen.)
[q]Nomad,
Paskanmarjat Kari on talon ainoo joka oikeesti on oma ittensä ja varmaan ihan koko kilpailijajoukon aidoin tyyppi. Ainoot jotka ei diggaa Kakia ovat Frigidit ja feministit!!
[/q]
siinä varsin hyvin argumentoitu kommentti.
Jos kerran vain feministit ja frigidit ei tykkää kakista niin ilmeisesti ainoat ketkä sitten tykkää kakista on 200 kertaa päivässä runkkaavia (kun ei saa naista), 150 kiloisia (huom. pituudesta huolimatta), täysin toisia ihmisiä huomioimattomia, mauttomasti pukeutuvia, itseään aidoiksi kutsuvia sovinisteja?
Ja hei, tilannetta ei todellakaan paranna turun murre.
kale
[q]Hyzenthlay, 27.11.2006 17:44:
Kaki oli aluks hauska, nyt vähän on alkanu vituttamaan sen toiminta. Ollikin oli aluks hyvä tyyppi, mutta senkin toiminta on osoittautunu niin moraalittomaks, ettei voittoa voi sinnekään suuntaan toivoa. Kaarlokin on vähän ääliö. Niin on ehkä vähäsen Sarikin, mutta se nyt on niin rehellinen keravalaispissis, että voitto vois mennä vaikka sille!
[/q]
Tän postauksen voisin itsekin allekirjoittaa kokonaisuudessaan. Juuri näin. :)
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- ...
- 250
- Seuraava »