Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- ...
- 250
- Seuraava »
[q]uana, 22.11.2006 13:35:
---
starlars, 21.11.2006 14:59:
boooring - manki takas
---
kuka on manki?
(en ole nahnyt sekuntiakaan BBta)
[/q]
mika joka yritti panna sorellaa ja lens ulos talosta
[q]Lyylikki, 22.11.2006 13:38:
---
uana, 22.11.2006 13:35:
kuka on manki?
(en ole nahnyt sekuntiakaan BBta)
---
Manki = Mika
Ja Mika on se, jolla oli se pieni seksi/häirintä/raiskaus episodi Sorellan kanssa.
[/q]
ok selkis!
Aargh, ei ainakaan Kalea eikä Henaa takaisin, en soisi niille urpoille mahdollisuutta voittoon *eiei**hmph*! Mira vaan takas *vink*!
[q]larzizi, 22.11.2006 17:37:
---
Occu, 22.11.2006 13:39:
---
---
Tässä sen taas huomaa hienosti, että Mika tullaan muistamaan ensimmäisenä tosta Sorellajutusta
[/q]
Eihän se sit mitää muuta räväkkää tehnykkää nukkus vaa päivät pitkän
[q]Occu, 22.11.2006 13:39:
---
[/q]
Tässä sen taas huomaa hienosti, että Mika tullaan muistamaan ensimmäisenä tosta Sorellajutusta
[q]typ0, 22.11.2006 18:56:
turp kii *senkin**pahis**pepsodent* KALE TAKAS!!!*uros**nalle*
mira saunan taakse
[/q]
Prkl no mä ainakin pistän BB:n boikottii, jos jompikumpi noista tulee!!! (yeah right *justjoo*)
[q]Sinza, 22.11.2006 18:50:
Aargh, ei ainakaan Kalea eikä Henaa takaisin, en soisi niille urpoille mahdollisuutta voittoon *eiei**hmph*! [/q]
[q]Mira vaan takas *vink*![/q]
mira saunan taakse
[q]Sinza, 22.11.2006 19:02:
---
typ0, 22.11.2006 18:56:
mira saunan taakse
---
Prkl no mä ainakin pistän BB:n boikottii, jos jompikumpi noista tulee!!! (yeah right *justjoo*)
[/q]
heh
[q]Super-Kerttu, 23.11.2006 09:49:
---
**JenKKis**, 23.11.2006 09:36:
kuvottaa niin se olli ku siellä tollai lääppii hannea...ihme ettei sen oma/EX muija oo kiivenny jo sieltä aitojen yli bb-taloon. hirveetä nöyrytystä sille tytölle tollanen..
toivottavasti on sen arvoista edes, että Ollin ja Hannen suhde jatkuu sit bb:n jälkeenki. epäilen.
---
Totta..Ollin pisteet on kyllä laskeneet radikaalisti ton Hanne sekoilun myötä.. Mä alan pikkuhiljaa taipuu siihen, et Sarin pitäis voittaa koko homma! Kakin virpomisjuttuja en haluu kuulla enää yhtään enempää kuin on pakko nää viimeiset viikot. Hannenkin pisteet on hiukan laskeneet ton Olli sekoilun myötä, vaikkakin Hanne on sinkku ja vapaa tekemään mitä haluaa. Eli Sari voittoon! Empä olis uskonut näin sanovani!
[/q]
on se hanne iha yhtä perseestä ku vonkaa varattuu ukkelii
joo iha vituttaa se ollin käytös, periaattees hannenki, vaik eihän hanne toisaalt oo pahemmin mitää tehny, ollihan o tehny kännis kaikki alotteet... harmittaa tosissaan sen ollin tytön(exän) puolest
kaipa sari menee voittoon... ei ainakaa olli!!
Pitää muistaa kuitenkin myös se, että tiiviissä ympäristössä voi tunteet voimistua. Siihen päälle vielä hieman alkoholia, niin voin kuvitella, että näiden kahden on vaikeaa peitellä ihastumistaan. Oletan siis, että molemmat on fiiliksessä tosissaan toisiinsa. Tunteita vastaan on hankala tapella vastaan, moni sen varmasti tietää. Ja harva pystyy kuvittelemaan miten ne tunteet tuolla talossa voimistuvat. Tuolla on kuitenkin eri maailma kuin täällä ulkopuolella.
Väärinhän se on mitä Olli ja Hanne tekevät. Elin syvää myötähäpeää illalla, kun katsoin heidän suuteluaan: "Kuusi vuotta seurustelua ja se on sit siinä ja melkein suorassa lähetyksessä suurelle osalle Suomea!" huusin pyörittäen päätä.
Ja ääneni annoin Kaarlolle! Sais tulla takaisin skitsoilemaan ja heittämään miehekkään kärkeviä kommenttejaan. Nii ja sit suoras lähetykses menee ihan lukkoon eikä tajua kaikkee mitä kysytään*nauru*.
Olli ehkä ärsyttävin koko BB historiassa
KAARLO takas *sydän*
[q]Tombba, 22.11.2006 18:06:
Kaarlon toinen tuleminen..Kale taloon! JA LOPETTAKAA TOI VITUN AKTI!!
[/q]
:D todellakin!
[q]Jammailija, 23.11.2006 11:03:
Sais tulla takaisin skitsoilemaan ja heittämään miehekkään kärkeviä kommenttejaan. Nii ja sit suoras lähetykses menee ihan lukkoon eikä tajua kaikkee mitä kysytään*nauru*.
[/q]
vaikka olen koko ajan perustellut kalen äänestämistä mira-inhollani, olen tajunnut, että kale on ainoa kuka ehkä oikeasti voisi saada jotain säpinää taloon kilinöillään (tm) ja muilla omituisuuksillaan. Jennistä ei oikeasti olisi mitään sanottavaa hyötyä talossa, Hanne pykähtäisi jennin kylkeen heti ja se siitä. Mira.... ei helvetti... ei.
toivotaan, että kale nyt saa tuossa vähäisessä ajassa pakkaa sekaisin oikein kunnolla!
kannan korteni kekoon:
mua vituttaa rankasti toi kundien meininki; lääpitään ja hierotaan jne ja sit kuitenkin annetaan naisille ne nimeämispisteet. se jos jokin sitä peliä on!
sari näytti jokin mietteliäältä/ "mitä menin tekemään" sen kielarin jälkee kakin kanssa, vaikka nätistihän se vielä kakia halaili nukkumaan mennessä. mult menee kuitenki pahasti yli kakin tyyli tunkea kättä sarin haaroihin.
summa summarum: toinen naisista voittakoon!
[q]paupau, 23.11.2006 11:53:
mua vituttaa rankasti toi kundien meininki; lääpitään ja hierotaan jne ja sit kuitenkin annetaan naisille ne nimeämispisteet. se jos jokin sitä peliä on!
[/q]
Samaa olen mäkin katsellut.. Olli on monesti antanut nimeämispisteitä perusteella, että "se tuntuu pelaavan eniten tätä peliä". Loppuen lopuksi sen verran mitä on seurannut, niin omasta mielestäni Olli jotenkin vaikuttaa pelaavan eniten. Se on ainut joka siitä on edes puhunut.
[q]mult menee kuitenki pahasti yli kakin tyyli tunkea kättä sarin haaroihin.[/q]
Näytti oikeesti tosi ällöttävältä toi (eikä todellakaan ollut ensimmäinen kerta Kakilta). Kyllähän se Sari siinä vähän yritti ottaa sitä pois, mutta en vaan voi ymmärtää, miksei kukaan naisista koskaan sano Kakille, että nyt se käsi pois sieltä, että ei sulla oo tohon mitään oikeutta!
En nyt halua mitenkään puolustella naisia, mutta kyllä toi tuntuu aika törkeeltä naisten halventamiselta Eletään yhdessä saman katon alla ja mies voi käydä kenen tahansa jalkojen välissä. Mmh.. onhan se kyllä naisenkin vika, kun ei siitä sano, mutta ei se ole hyvää käytöstä mieheltäkään.
[q]Tontsis, 23.11.2006 13:17:
---
Tulee mieleen tää dialogi:
(Sarin äänestykseen joutumisesta)
Sari: "No mä oon ainakin antanut kaikkeni"
Kaki: "Pillua et oo antanut"
[/q]
Joo ja muutenkin tosi usein noi pojat heittää jotain ton tyylistä juttua.
[q]
Eiks se oo vähän tosielämäskin, et jos sitä pesää ei ala pikkuhiljaa herumaan, ni sit lähtee vaihtoon ;)
[/q]
Muuten joo, mut tosielämässä jos tulee tommonen tilanne, niin toivottavasti ei oo kyse vaan kaverisuhteesta saman katon alla. Tossa kumpikaan tytöistä tuskin on tullut etsimään sieltä itselleen sopivaa miestä ja antamaan sille vähän pesää.
Vaikka (toivottavasti) noi heitot on vaan läppiä, niin en mä ainakaan jaksais tommosta kuunnella aina kavereiltani
Kalen saaminen takaisin taloon olisi oikein katsojille... mutta Miran saaminen takaisin taloon vielä enemmän oikein talossa yhä oleville idareille. Kaikista eniten oikein niille olisi Hena, mutta 50Ke sille hirviölle ei ehkä mahdu edes mun oikeustajuun.
Kiperä tilanne kaiken kaikkiaan!
[q]larzizi, 23.11.2006 13:11:
Näytti oikeesti tosi ällöttävältä toi (eikä todellakaan ollut ensimmäinen kerta Kakilta). Kyllähän se Sari siinä vähän yritti ottaa sitä pois, mutta en vaan voi ymmärtää, miksei kukaan naisista koskaan sano Kakille, että nyt se käsi pois sieltä, että ei sulla oo tohon mitään oikeutta!
En nyt halua mitenkään puolustella naisia, mutta kyllä toi tuntuu aika törkeeltä naisten halventamiselta Eletään yhdessä saman katon alla ja mies voi käydä kenen tahansa jalkojen välissä. Mmh.. onhan se kyllä naisenkin vika, kun ei siitä sano, mutta ei se ole hyvää käytöstä mieheltäkään.
[/q]
Voisko olla, että tytöt ei halua alkaa "hankaliksi", koska eivät halua talosta ulos, eli siinä tilanteessa sietävät sitten enemmän kuin normaalisti. En tiedä, mutta kyllä noi Kakin jutut tosiaan on menny hieman yli jo aika pitkän aikaa sitten. Hyvä jos jotakin naurattaa.
Niinku Vittu!
[edit] gyl taas huomaa, että valtaosa kilpailijoista on valittu pk-seudulta!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- ...
- 250
- Seuraava »