SEUKKAUSLUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- ...
- 138
- Seuraava »
[q]Hansu, 26.5.2007 23:06:
Itsellä oli sama tilanne alkuvuodesta -98, jolloin lähdin puoleksi vuodeksi au pairiksi Saksaan. Takana oli silloin vain puoli vuotta seurustelua, mutta usko tai älä, viikon päästä perjantaina ollaan menossa naimisiin yhteisen kymmenvuotispäivän kunniaksi *sydän*
[/q]
'
voi vitsi.. onneks olkoo
tossa aiemmin oli vähän epävarmempi vaihe.. mut nyt tiiän et haluun olla miehen kaa. ja se mun kaa.. tulee vaa ihan törkee ikävä..
[q]mayah, 10.8.2008 10:24:
Kihloissa *sydän*
[/q]
ONNEA!
[q]Kit^, 27.5.2007 09:28:
tulee vaa ihan törkee ikävä.. *nyyh*[/q]
Tiedän tunteen Onneks kuitenkin nykyään on kaiken maailman skypet, meset yms. joilla yhteydenpito on ilmaista/edullista ja helppoa. Auttaa edes vähän. Ja jos vaan mitenkään mahdollista, tapaaminen siinä puolessa välissä piristää kummasti. Siippani tuli viikoksi luokseni hieman puolen välin jälkeen, ja se oli kyllä todella piristävä juttu, sai ihan uutta virtaa loppuajaksi ja tuntui, että loppuaika meni kuin siivillä ja siitä osasi nauttia oikein kunnolla kun oli tavannut kultansa ja saanut siltä rohkaisua.
Tsemppiä tulevaan!
Minä en seukkaa ja siksi koko elo ahdistaa :I *ärrin*
tässä kuussa onki sitte vuosipäivä jälleen!
Yhteen muutettiin pari viikkoa sitten. Pikku hiljaa alkaa tottua ajatukseen yhteisestä kodista ja kaikki on kovin mukavaa. *sydän*
se ois sit 5kk
Damn... siirryin sit viikonloppuna pitkästä aikaa tän threadin puolelle. Hymyttää :)
tykkäilen vieläki tosta homosta *sydän*
Olen seukannut jo 3 vuotta,bileet alkanut jäämään väliin seukkaamisen takia.
Välill kaipaa jo vapauttaan,hyviä bileitä..
[q]Ronie, 1.6.2007 12:37:
se ois sit 5kk
[/q]
ONNEEE!!! Mun on helppo muistaa teidän vuosipäivä. :) Tää tietää nyt vaan sitä, että TE kuitenkin "keksitte tekosyyn" olla tulematta mun synttäreille tästä lähtien. =/
Laura ja Esa 1v tänään
Kyllähän se intti syvensi juttuja intin aikana, mut kaikki se on kyllä nyt armeijan jälkeen ihan kadonnut. :D
[q]Norb, 25.5.2007 09:38:
Täytyy kyllä todeta, että intti kasvattaa/syventää suhdetta. Osaa arvostaa enemmän yhteistä laatuaikaa*sydän* Ennen kun se oli niin päivänselvää. Puolivuotta menny hujauksessa, et eiköhän me vuosi kestetä helposti!
[/q]
Paskan vitut, ehkä intin aikana mut ootas sitä aikaa sen jälkeen, huh helvetti. :D
Tykkään tästä luukusta :) ja yhestä tyypistä....
[q]Norb, 5.6.2007 18:29:
---
vinsku,
Paskan vitut, ehkä intin aikana mut ootas sitä aikaa sen jälkeen, huh helvetti. :D
---
No en menis sinuna tommosia vannomaan.. Tähän melkeen vois vetää ikäeron mukaan..
[/q]
Ikäeron? Millähän tavalla?
T. I/06 362-leski.
[q]vinsku,
[/q]
No en menis sinuna tommosia vannomaan.. Tähän melkeen vois vetää ikäeron mukaan..
[q]mayah, 10.8.2008 10:24:
Kihloissa *sydän*
[/q]
*plur**pihkassa*
Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 64
- 65
- 66
- 67