SEUKKAUSLUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- ...
- 138
- Seuraava »
[q]Unik, 15.4.2007 17:13:
Tai termi: läheisriippuvainen.
[/q]
serial monogamist :D
[q]Epailija, 15.4.2007 18:20:
Vähän samoilla linjoilla ollaan Keksin kanssa. Miksi ihmeessä nimittää sitä seurusteluksi, jos asennoitumisen puolesta kyseessä on enemmän "juttu", "setti", "laastarisuhde", "friends with benefits" tai "katsellaan-vaihe"? Ei se siitä yhtään sen vakavammaksi muutu.
Sitten nipotusta aiheen vierestä: Editoikaa vastaisuudessa niistä quoteista löysät pois - etenkin jos vastaus on lauseen mittainen. Kiitti.
[/q]
No en varmasti editoi
[q]Unik, 15.4.2007 18:25:
No en varmasti editoi *nauru*[/q]
No sä saat anteeksi kun olet muuten niin lupsakka. =P
[q]hemuz, 22.7.2008 18:26:
---
Nasutin, 22.7.2008 18:11:
Oih.. Kulta lähti taas takasin kotiin pitkän viikonlopun jälkeen. Mä tykkään siitä niin hulluna! V*tun TKU-HKI väli kun on näin pitkä! Kanssasisaret hei kaukosuhteiden plussia ja miinuksia kehiin.
---
Eikö toinen voisi muuttaa toisen kaupunkiin?
Itse tein niin ku kyrvitti reissata ees taas ja ikävöidä...
[/q]
Valitettavasti meidän tilanteessa lähes mahdottomuus ainakin vielä pari-kolme vuotta! :( Niin ihanaa kun se olisikin!
[q]Vampyrella, 9.11.2007 01:49:
---
alek száhala, 9.11.2007 01:32:
About puol vuotta menny jo
---
Jep, kiitos tästä _puolesta vuodesta_ ja moikka!
[/q]
"Erotekstari" :o
mä oon tapaillu pari kolme kuukautta itseäni huomattavasti vanhempaa naista ja ollaan tullu loistavasti toimeen..nyt on alkanu menee huonosti kun häntä ahistaa ikäero mutta haluaa silti jatkaa vanhaan malliin :(
ite oon ihan ylikiintyny ko. henkilöön ja masentaa heti ku joudun lähtemää sen luota omille kämpille! ei muuta..kettu kuittaa
Eilen oli ihan mahtava päivä Sain herätä kullan vierestä eikä laisinkaan harmittanu tai kadehdittanu, että muru jäi vielä nukkumaan, kun lähin töihin. Illalla käytiin ulkona syömässä ja vuokrattiin leffa ja vietettiin aivan ihana parisuhdeilta.
Tänä aamuna nukuin vähän liian pitkään, niinku usein käy, ja kun sain siitä pienen huomautuksen uniselta murulta, tuli heti aamu-ärrinmurrin ja riita, jonka takia myöhästyin töistä tietysti vielä enemmän.. Aika pienestä meinas jäädä mieli maahan puoleksi päiväksi.. Pitää vaan muistaa sitä eilisiltaa, ja miten ihanaa on olla rakastunut.
Tänään 1½ vuotta ja kohta kohti lentokenttää... *sydän**plur*
neljäs vuosi menossa.... hyvin pyyhkii.
Huih, kun sitä rakastaakin toista niin paljon... *sydän*
Seukkaan edelleen ja viime viikon keskiviikkona mentiin kihloihin *tirsk**sydän*
[q]Purppurataivas, 10.5.2007 10:09:
Seukkaan edelleen ja viime viikon keskiviikkona mentiin kihloihin *tirsk**sydän*
[/q]
oi! upeeta..! onneks olkoo
[q]Kit^, 11.5.2007 11:20:
kysytää nyt täälläki.. isommat avautumiset on sinkkuluukun puolella..
mut eniveis. selviääkö (epävarma) suhde puolen vuoden vaihdon yli..? mies lähtee koht ausseihin, enkä tiiä mitä tekis..
[/q]
Epävarmasta vaikea sanoa, oma mimmi lähti noin puoleksi vuodeksi Unkariin ja palailee tuossa kohta onneksi jo takaisin mutta selvitty on. Päivittäin on kuulumisia vaihdettu mesen välityksellä ja kerran nähty noin puol välissä tuota viikon verran. Kyllähän sitä välillä hieman yksinäiseltä kotona tuntuu mutta kyl keksii tarpeeksi kaikenlaista tekemistä niin aikakin menee mukavan nopeasti. Omasta halusta ja tahdosta se ehkä eniten on kiinni jos on sitä mieltä että se toinen on odottamisen arvoinen niin eiköhän tuo onnistu, jos ei oo niin sitten se ei ole.
[q]Lyylikki, 16.8.2007 13:43:
Oh shait...ehkä mun siis pitää mennä tonne sinkkuluukun puoelle taas räpiköimään ja etsimään itselleni mies, jolla on mahdollisimman iso skenepipp...eiku isosti skenepisteitä.
[/q]
Siel on kuus joilla on yli 251, niistä ainakin kolme taitaa seukkaa.
Eipähän tuu ainakaan hirveen suurta valinnan vaikeutta.
Minä ja ne kaks muuta.*nauru*
hmm,uskaltaiskohan sitä todeta jo olevansa täällä...*plur*
Silloinhan se aina iskee, kun vähiten odottaa! Muuttopuuhissa...*plur*
Täytyy kyllä todeta, että intti kasvattaa/syventää suhdetta. Osaa arvostaa enemmän yhteistä laatuaikaa*sydän* Ennen kun se oli niin päivänselvää. Puolivuotta menny hujauksessa, et eiköhän me vuosi kestetä helposti!
logged in.. *sydän*
Avokki tietokoneellaan tossa viereisellä pöydällä ja kommunikointi tapahtuu koneiden välityksellä
Nörttisuhdetta parhaimmillaan :)
Varsinkin kun nyt on molemmilla tatskoja, melkeinpä samanmalliset rillit (tosin omani pienemmät) ja vaatetyylikin alkaa muistuttaa pelottavasti toisiaan.
Innolla odottaen päivää, kun me vedetään sauvakävelyä samanlaisissa verkkapuvuissa *sydän*
Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- ...
- 138
- Seuraava »