SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

*sydän*
Olen niin onnellinen... kaikki on niin hyvin... kerranki, tästä en aio luopua, ainakaan hyvällä

Kultani kanssa KiHloiHin 3.9.2004 *sydän* *sydän* *sydän* x 10 000

onneksi olkoon x1000000000

Kyl tääl vaan on ihanaa.. Toivottavasti ei lopu koskaan.. *sydän*

Tänään tulee täyteen 3 vuotta täällä.

Kyseessä on ollut melko töyssyinen, mutta antoisa kyyti tähän mennessä, joten kiitoksia matkakumppanilleni Annelle. Täytyy olla aika mimmi et sietää tällaista perseapinaa silmissään vuodesta toiseen - Mä kun olen vielä vielä vaikeampi persoona kuin miltä yleisesti ottaen ulospäin näyttää.

Vuosipäivän kunniaksi varaan tässä seuraavaksi meille matkat Espanjaan Jouluksi.

*sydän* Meitsin beibs *sydän*

[q]Jone:
Mä kun olen vielä vielä vaikeampi persoona kuin miltä yleisesti ottaen ulospäin näyttää.
[/q]
Kuitenkin äijä on himaoloissa himmee siirapin kylväjä mut onnea vaan

[q]hallucinogen:
Kuitenkin äijä on himaoloissa himmee siirapin kylväjä mut onnea vaan
[/q]

Kiitsat, mut eilenkin uhkasin muuttaa muualle ja repiä hanat seinästä jos nainen tuo tänne muuttaessaan pesukoneensa mun ahtaaseen kylppäriini. Sen lisäksi huutelen "SAATANABANAANEJA" jos Anne on ostanut Chiquitoja, en juuri koskaan ota osaa taloustöihin siinä määrin kun olisi korrektia ja läpsin naista persauksille about aina ohikulkiessani, myös julkisilla paikoilla.

Tämä vain pienenä esimerkkinä siitä mitä vastapuoli joutuu sietämään.

Ehkä tänään olisi aika kirjoittaa ensimmäisen viestini tänne seukkausluukkuun.

Tänään siis todellakin tulee kolme (3!) vuotta sen ”SAATANABANAANEJA” huutelevan miehen kanssa ja piakkoin muutetaan saman katonkin alle.
Tähän mennessä tämä matka on ollut myös töyssyinenkin, mutta loppujen lopuksi on ollut sen verran mukavaa ja rakastettavaa matkaseuraa, että seuraava suuntima on todellakin se Espanja..

Jollen mitään muuta ole matkan aikana oppinut, niin ainakin kärsivällisyyttä..

*sydän* Jone-Norppa *sydän*

Norpat*sydän* Rutosti onnea ja kärsivällisyyttä!
Anne, susta tulee siis keravalainen!

Yks ihminen jaksaa aina vaan uudelleen yllättää mut iloisesti :)

Anne ja Jone: suuret onnittelut *sydän* upee juttu.. *plur*..

Me tullaan perässä. Yhdessä taaperrettu vuosi ja risat. Tuntuu hyvältä olla yhdessä vaikkakin se on joskus ihan apina *sydän*

Tänne takas pienen tauon jälkeen

[q]Elwira:
*sydän* Kihlat 1.9.2004 *sydän*
[/q]

Maailman onnellisin mies olen... Rakastan sinua *sydän*

[q]MaSari:
.....vaikkakin se on joskus ihan apina.
[/q]

Eiköhän meissä mimmeissäkin ole omat apinamaiset piirteemme?
Minäkään en ole täydellinen. Tuskin kukaan on.

Varsin söpöä luettavaa. On kyllä hienoa, kun ihmiset löytävät toisensa ja pysyvät yhdessä.

Tänään sain tietää, että ikisinkkuystäväni - joka todellakin on ollut ikisinkku koko elämänsä tähän asti yhtä pientä ”hairahdusta” lukuun ottamatta - on ollut yhden ja saman tytön kanssa kuukauden! Nii-in, kuulostaa hassulta hehkuttaa yhtä kuukautta. Mutta yleensä tällä hepulla kaipuu ja innostus haihtuvat jo suunnilleen seuraavalla viikolla. Huh, maailma muuttuu, Eskosein. En vaan tahdo pysyä ihan aina kärryillä.

Hitsi että mulla on kyl ainutlaatuinen ja ihana poikaystävä! *sydän* Ollaan nyt seurusteltu reilu puol vuotta ja hyvin menee. Tosin matkalla on ollut kiviä, mutta ne on ylitetty puhumalla. Rakastan Pyryä ihan älyttömästi! Se on niin ymmärtäväinen ja me pyrtytään luottaa toisiimme täysil!

Kulta! *sydän*

Mä oon niiin *sydän* jne..kiitos kulta ku teet mun elämästäni paremman
*sydän* NeoDragon *sydän*

koskahan tänne pääsis

Päivä päivältä tää tunne vaan syvenee *sydän* Rakastan sinua kultani Aina kun olemme erossa niin sydäntäraastava ikävä saa minut hulluksi Tahtoo olla vaan sinun vierelläsi

[q]Lene:
Vai että lirkutukseen on kyllästytty, mutta kukaan ei kyllästy sinkkuluukun itku- ja valitusvirsiin? *justjoo**hihu*
[/q]
Hyvin sanottu*piis*

O