SEUKKAUSLUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- ...
- 138
- Seuraava »
Ihan näinä päivinä (tarkkaa päivää kun ei ole) on takana elämäni neljä parasta vuotta...
Terkkuja
[q]Elwira:
Ei tee edes mieli nalkuttaa tai huutaa. *sydän*
[/q]
Oletusarvona miehelle tarvitsee nalkuttaa ja huutaa?
Kohta tulee varmaan kommenttia koko naissukupuolelta...
[muokattu 18.8.2004 16:30]
[q]andi--:
---
Elwira:
Ei tee edes mieli nalkuttaa tai huutaa. *sydän*
---
Oletusarvona miehelle tarvitsee nalkuttaa ja huutaa?
Kohta tulee varmaan kommenttia koko naissukupuolelta...
[muokattu 18.8.2004 16:30]
[/q]
Noh, tuskinpa tuossa vaiheessa suhdetta vielä tekeekään mieli nalkuttaa ja huutaa, mutta kyllä te miehet ootte sellasia että kun vähänkin oppii tuntemaan ja arki alkaa ärsyttää, niin *nalkutinalkutinalkuti* Tai sit ei. Jos nimittäin osaa olla kunnolla...*vink*
[q]Violette:
Minäkin varmaan olisin jo valmis menemään kihloihin, jos kosittaisiin *sydän* *sydän* *sydän* *läiskii itseään poskille-hymiö*
[/q]
Tämä on perinjuurin ärsyttävä piirre, jota näköjään ilmenee jopa nykynaisissa; Miehen oletetaan tekevän suhteen suuret peliliikkeet, kuten nyt esim. kosiminen. Ei ole olemassa mitään estettä sille ettet voisi ihan itse kosia jos tuntuu siltä, että on sen aika.
[q]innae:
Muistakaa ihmiset rakastaa itseänne ja toisianne*hymy*
*plur*-varoitus
[/q]
Oi, ihanaa kun meidän innae-tätikin pluristelee vaihteeks...
[q]W:
Ihka totta, mutta usein naiset ovat niin paljon herkempiä ja romantiikkaa ymmärtävämpiä jotenkin naisellisine piirteineen, että minä ainakin joskus harmaassa tulevaisuudessa tahdon tehdä sen rakkaalleni että kosin häntä, jolloin tyttöskä saa siitä kaunista mieltä ja muistoja (toivottavasti) pitkäksi aikaa.....tosin tuskin nyt minä koskaan naimisiin menen....herran jumala....pointti oli oli kuitenkin se, että uskon naisten osaavan arvostaa enemmän kosintaa kuin me miehet.
Monet perinteiset, nyky päivänä seksistisetkin jutut ovat kuitenkin ihan kauniita ja toimivia juttuja. (kuten ritariässä)[/q]
Ite näkisin asian lähinnä niin, että kun nykyään miehetkin saa osoittaa herkkää puolta, niin ton asian ei pitäis olla niin itsestäänselvyys kuin aikoinaan. Toki ihmiset ovat erilaisia ja jotkut haluavat vaalia vanhoja perinteitä, joten sallittakoon se niille, mutta itse vain toivoisin, ettei se olisi niin itsestäänselvyys nykyään. Myös senkin takia kun sitä tasa-arvoa nyt huudetaan kovaan nimeen niin samalla täytyis myös ymmärtää, että se tarkoittaa myös muita asioita kuin palkkaa.
[q]mayah:
ANNEEEEE!!!! Vinkki vinkki....
[/q]
Me ollaan itseasiassa ihan kaksisteen keskusteltu tosta asiasta pari päivää sitten. :)
Mun on myöskin synnikseni tunnustettava, että mua ei enää kauhean herkästi saa kihloihin veivattua, koska olen jo kerran ollut kihloissa (nainen muuten kosi) ja haluan, että seuraava kerta on sitten toinen ja viimeinen.
[q]Jone:
Mun on myöskin synnikseni tunnustettava, että mua ei enää kauhean herkästi saa kihloihin veivattua, koska olen jo kerran ollut kihloissa (nainen muuten kosi) ja haluan, että seuraava kerta on sitten toinen ja viimeinen.
[/q]
Voin vain kuvitella: Nainen kosii miestä ja mies avaa tyynesti sopivan kylmän oluen.
[q]Jone:
---
Violette:
Minäkin varmaan olisin jo valmis menemään kihloihin, jos kosittaisiin *sydän* *sydän* *sydän* *läiskii itseään poskille-hymiö*
---
Tämä on perinjuurin ärsyttävä piirre, jota näköjään ilmenee jopa nykynaisissa; Miehen oletetaan tekevän suhteen suuret peliliikkeet, kuten nyt esim. kosiminen. Ei ole olemassa mitään estettä sille ettet voisi ihan itse kosia jos tuntuu siltä, että on sen aika.
[/q]
Taidan olla sitten erikoistapaus kun olin se joka kosi. Ja mulle se kihloihin meno on lupaus avioliiitosta*vink*.
Ja ei se suhteen ylläpitäminen helppoa ole. Välillä vain se maistuu niin puulta ja tuntuu ettei ole mitään järkeä kun toinen vaan huutaa ja rähjää, mutta jos vain rakastaa sitä toista niin kyllä sitä kummasti jaksaa vain. Ei se suhde toimi jollei sen eteen tehdä töitä. Kukaan ei ole täydellinen ja niitä riitoja tulee vaikkei pahaa tarkoittaisikaan.
Tuntuu vain nykyään monen lopettavan siihen kun se iso flaidis tulee suhteessa, siihen kun se arki ei olekkaan mitään ruusunpunaista ja ihanaa. Ja tuntuu että ihmiset rakastuvat niin nopeasti. Ehkä olen viallinen mutta omalla kohdallani siihen meni kauemmin kuin päivä tai kaksi (taidan olla vaan niin nuiva ihminen)...
*plur*-varoitus
[q]sapeli:
---
innae:
*plur*-varoitus
---
[/q]
Mielenhäiriö
[q]innae:
---
sapeli:
---
innae:
*plur*-varoitus
---
---
Mielenhäiriö
[/q]
Eli ihan normaalikäytöstä siis
[q]Jone:
Me ollaan itseasiassa ihan kaksisteen keskusteltu tosta asiasta pari päivää sitten. :)
[/q]
Yhdyn tässä Joneen, joka kerta nousee kyllä kynnys entisestään... Toisaalta on viime aikoina muutenkin alkanut suhtautua hiukan kriittisemmin koko instituutioon, eipä se suhteen onni tai onnettomuus ole niistä sormuksista kiinni.
Vähän jopa tuntuu siltä että helposti yksi suhteiden pahimmista peikoista, toisen itsestäänselvyytenä pitäminen, nostaa päätään juuri tuon sormusten vaihdon myötä...
Lovee kaikille
[muokattu 19.8.2004 11:32]
[q]Jone:
---
Violette:
---
[/q]
Minä kosasin lyhyen seurustelun jälkeen.Syyt kihlautumiseen ja muihinkin yhteiseen elämäämme liittyvät ratkaisut ovat täysin minun ja rakkaani väliset.Omalta osaltani sanon vain,että en ole koskaan rakastanut ketään niinkuin rakastan kultaani ja joskus sen oikeasti vain tuntee että tämä on se oikea...
Ne ketkä pyörittelivät päätänsä ja paheksuivat päätöstämme,tiedoksi vain että en ole tuntenut oloani ikinä niin pahaksi kuin silloin,vaikka siitä on jo aikaa en ole nimeltä mainitsematta antanut ikinä teille anteeksi.
Seukkausluukussa on hyvä olla. Jone aikaisemmin kirjoitteli jotain tunteiden vuoristoradasta ja miten se voi jossain vaiheessa saada pään kunnnolla pyörälle, jos antaa tunteiden viedä aina mukanaan. Se on totta.
Mulla on harvinainen suhde (ainakin mulle itselle)...Alku on ollu HEMMETIN raskasta henkisesti. Jotenkin meidän tunteet on nIIIIn aitoja ja kaikki tietää että täysin omana paljaana itsenään ei ole helppo olla. Oltaisiin mekin voitu hailatella alusta asti ja lupailla elämänkumppanuutta mutta paremmalta tuntui aidosti pikku hiljaa tutustua toiseen ja sitä kautta syventää tunteitaan.
Ei tarvitse rakastua harhakuviin tai mielikuviin vaan aitoon ihmiseen joka koostuu vedestä ja soluista.
Molemmat on kokenu paljon ihastuksia ja vihastuksia ja on niistä oppinut. Enää ei ole tarvetta lupailla turhia, kun tietää kohdanneensa jotain aitoa ja suurta mitä on muuten hemmetin vaikea pukea sanoiksi..huomasin juuri*iloinen*
Aikaisempia viestejä oli kyllä ihana lukea...maailmassa on tosi paljon maailman ihanimpia, maailman suloisimpia miehiä ja naisia!!*sydän*
[q]~~MillaMagia~~:
Aikaisempia viestejä oli kyllä ihana lukea...maailmassa on tosi paljon maailman ihanimpia, maailman suloisimpia miehiä ja naisia!!*sydän*
[/q]
Voi kuinka ihanasti sanottu Mutta toi on aivan totta. Joskus kun tuntuu että ihmisillä ei oo tunteita ja käyttäytyy törkeesti, niin tänne on kiva palata lukemaan ja ihastelemaan ihmisiä ja rakkautta *sydän*
Täällä sitä ollaan vaikutettu ennätykselliset neljä kuukautta.....rakas lähtee opiskelee toiseen kaupunkiin ja minä omaani....tulee kyl tooosi ikävä...mut pitää vaan alkaa tukemaan joukkoliikennevälineitä.....
Yli kolmen vuoden sinkkuilun jälkeen palasin katsomaan, että minkälainen meno on tässä luukussa
Tänne vaan tullaan nyt ja ryminällä *sydän* *sydän* *sydän*
[q]Elwira:
Yhdessä oloa ja suhde vaan syvenee koko aika. Se on siisti fiilis. En kadu yhtään, että muutettiin saman katon alle. Tietää toisesta paremmin asioita nopeammin ja tietää onko tämä nyt tämä nyt se jonka kanssa voi elää ja pitää hauskaa ja niin siinä on ollutkin, että kivaa on ollut koko aika. *sydän*
[/q]
Ja toi on kyl muuten ihan totta..
[q]Jone:
---
mayah:
ANNEEEEE!!!! Vinkki vinkki....
---
[/q]
Sama vika ja samaa mieltä .. saa olla kyllä seuraava kerta sitten se viiminen .. jos sitä nyt sitten ikinä tulee sellasta ..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- ...
- 138
- Seuraava »