:D

Back to tunkio O

:(

Tätä venyttely keskustelua ja puhetta venyttely-ystävällisten työtuolien kehittelystä sivusta seuranneena, haluaisin kysyä millaisia mahdollisuuksia töissä venyttelyyn on seisomatyötä tekevillä? Kuka ajaa heidän asiaansa?

Ja lopuksi tietysti :D

Elä ja ole kuin pyllysi ja muuta nimesikin Kokovartaloperseeksi!

Pitäisi pitää :D

Emmekä me ole vieläkään päässeet venyttelemään yhdessä D: alan olla jo malttamaton.

(anteeksi väärä hymiö)

:D jottei pääsisi paikat jäykistymään...

82 sivua pelkkää :D Tähän ei voi muuta ku :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

[q]mayah, 16.8.2005 12:20:
Mun tekis niin mieli sanoo yhteen topikkiin :D mut mä en voi. Joutuu varmaan rekkaa kohta uuden nimimerkin, et voi sanoo miltä oikeesti tuntuu. Tai no, kai mä voisin nytkin sen tehdä, mut tavallaan siihen liittyvässä toisessa topikissa lupasin, et asia on mun osalta loppuun käsitelty.
[/q]
Heh, tuttu tunne. :D Välillä vaan on pidettävä mölyt mahassaan. :D

[q]mayah, 16.8.2005 12:26:
ARRRRGGGGHHHH Mä en pysty kohta pidättelee tätä mun sisällä. Pakko kai kirjautuu ulos ja pelata vähän pasianssia tai jotain.

Se ois niin sopivaa tohon, mut toisaalta niin ilkeetä, mut silti niin sopivaa. :Dämed :D
[/q]
Rauhottelisin ja lohduttelisin sinua, ellei minua naurattaisi niin kovasti. :D
Pysy vaan nahoissasi. :D

lopettakaa jo. tää on menny jo ihan överiks!

Mun pylly on päk :D

Hei kaikille rakkaille pyllyille! :D *tuttujapyllyjäpuristeljapussail*

Näin aika mukavia pyllyjä ja etupyllyjä matkallani ja myös yhdet pallit :D Ja veyteltyä tuli mm. Armin van Buurenin ja Proteuksen pyllyjen tahdissa :D Street Parade oli ihan :D :D

[q]Android, 16.8.2005 13:27:
Hei rakas ystävämme, ja tervetuloa taas meidän joukkoon *pusu pyllylle* :D

Miellä on täällä pienet projektit käynnissä kuten ehkä huomaat, eli seisomatyötä tekevillekin pitäisi keksiä venyttelymahdollisuudet :D
[/q]

Juu, huomasin :D Ja mun mielestä Veranon ehdotus erikoisalushousuista oli aika hyvä ja myös suhteellisen yksinkertainen toteuttaa :D
Ja ihanaa että joku huomasi että emme ole ottaneet seisomatyön tekijöitä laisinkaan huomioon, hedänkin läsnäolonsa on tärkeää pyllytasa-arvon kannalta! :D

[q]Android,
Hei, tuollaiset pirupallonaamat pois tästä topicista!

Vaikka muutenkin puhut täyttää asiaa :D
[/q]

totta. paha lipsahdus... poistan heti

[q]e-nergique, 16.8.2005 13:24:
Mun pylly on päk :D

Hei kaikille rakkaille pyllyille! :D *tuttujapyllyjäpuristeljapussail*

Näin aika mukavia pyllyjä ja etupyllyjä matkallani ja myös yhdet pallit :D Ja veyteltyä tuli mm. Armin van Buurenin ja Proteuksen pyllyjen tahdissa :D Street Parade oli ihan :D :D
[/q]

Hei rakas ystävämme, ja tervetuloa taas meidän joukkoon *pusu pyllylle* :D

Miellä on täällä pienet projektit käynnissä kuten ehkä huomaat, eli seisomatyötä tekevillekin pitäisi keksiä venyttelymahdollisuudet :D

[q]Android, 16.8.2005 08:42:
---
embie, 16.8.2005 03:32:
Tätä venyttely keskustelua ja puhetta venyttely-ystävällisten työtuolien kehittelystä sivusta seuranneena, haluaisin kysyä millaisia mahdollisuuksia töissä venyttelyyn on seisomatyötä tekevillä? Kuka ajaa heidän asiaansa?

Ja lopuksi tietysti :D

---

Hei, kysymyksesi on tietysti täysin paikallaan ja pitääkin pikimmiten ruveta suunnittelemaan tuotetta joka mahdollistaa venyttelyn myös seisomatyötä tekeville (e-nergique ja Verano voi myös auttaa tässä) :D Erittäin hyvä että otit tämän asian ylös, suuri kiitos sinulle siitä. Olet selvästi vastuuntuntoinen ihminen ja näen sinussa potentiaalia tulla todella taitavaksi venyttelijäksi :D Juuri sinä voit olla se joka ajaa seisomatyötä tekevien ihmisten asiaa :D

Tervetuloa joukkoomme! :D
[/q]

Kiitos, kiitos!
Siinä yövuoron pikkutunteina, vastaanottotiskin takana todellakin aloin miettiä miten seisomatyöntekijät voisivat harjoittaa venyttelyä niin, ettei aiheuttaisi pahennusta kanssatyötovereidensa tai asiakkaittensa keskuudessa... Toki täällä pääsee välillä istuskelemaan, mutta liiemmini ei kannata löhöillä tuolissaan, sillä voi syyttä suotta saada laiskottelijan leiman.

Erikoisvalmisteiset alushousut varmaan tulisivat kyseeseen...eri asia on sitten pystyykö venyttelyn aikana samalla liikkumaan työpisteessä edestakaisin :D

[q]Verano, 16.8.2005 13:47:
Oi ja e-nergique, ihanaa saada sinut takaisin pyllyjemme joukkoon!!

Huomasitko muuten venyttelykulttuurissa eroja verrattuna Suomeen?
[/q]

Ihanaa olla taas täällä! :D

Venyttelykulttuurista havainnoitsin seuraavaa:
Ihmiset maailmalla tuntuvat olevan jotenkin jäykemmin venyviä kuin me suomalaiset. Toki joukosta löytyi muutamia poikkeustapauksiakin, mutta suurimmat kiitokset tahtoisin osoittaa drag-ihmisille, heillä tuntui venyttely sujuvan parhaiten! Olen erittäin ylpeä heistä kaikista, meillä on vielä matkaa päästäksemme samaan :D

Venyttely oli kyllä tehty hieman hankalaksi tapahtumassa, sillä välineitä oli aika huonosti tarjolla! Kaikki mukit olivat pahvia, mikä ei venyttelyyn sovellu ollenkaan, sillä kastuessaan ja välillä ihan muutenkin ne menevät lyttyyn ja silloin ei venyttelystä meinaa tulla mitään :D Muutenkin mukien koko oli aivan liian pieni, eikös 0,33 litraa ole perinteisesti lasten koko? :D
Olen iloinen että olen taas saksassa jossa tuopit ovat reilusti lasia (ja paksua sellaista), niissä on kahvat ja kooltaan aina vähintään 0,5 litraa! :D Ja onnekseni naapurikaupungissa alkaa jälleen olutfestivaalit, joten venyttelyvälineistöä riittää! :D

Huomenta :D *venytys*

Uusi kaunis päivä, täällä paistaa vihdoinkin aurinko :D Tuli ihana venyttelyfiilis heti aamusta! :D

Huomen:Da

O