:D

Back to tunkio O

[q]Fyraett, 10.8.2005 12:53:
---
e-nergique, 10.8.2005 12:46:

mut tosiaan hyvä kysymys että mikä on pylly eestiks... berse? :D

---

pära! ja sitta on paskoa :D

eli viros ei kannata ruotsiks sanoo:

'kom och sitta i min famn' = tule paskomaan syliini :D
[/q]

eli rakastan pyllyäsi olis jotain ma armastan sun pära <3 :D

niin joo ja jos kysyy esim laivaterminaalissa virossa että mis mun kassi on niin ne luulee että etit kissaa :D

[q]Verano, 10.8.2005 13:08:
---
Android, 10.8.2005 13:05:

Moi, mä tykkään susta <3
Aika paljonkin :D

---

Moi, mäkin tykkään susta <3

Se on niin kiva tunne, kun tietää, että joku välittää musta :D

[/q]

te ootta kyl niin ihqplurei että huh :D :D
*molempienpyllyjäsilittel*

[q]Android, 10.8.2005 13:05:

Moi, mä tykkään susta <3

[/q]

Moi, mäkin tykkään susta <3

Se on niin kiva tunne, kun tietää, että joku välittää musta :D

[q]Fyraett, 10.8.2005 13:11:
:DD joskus joutunu anniskelee, ja meinannu repee huolel ku virolaiset pyytää lihapullii: Lihapalli
[/q]

joo ja sit vappuna kaikilla on ilmapalli :DD

[q]Android, 10.8.2005 13:25:
Ja ihmiset lentää kuumailmapalleilla :D

Katos nyt Fyraett, mähän sanoin jo aikaisemmin et vielä päästään kiveksiin tässä topicissa, ja katso missä nyt ollaan...:D :D
[/q]

pallit on kyllä kans tosi jees, vaikka en sellaisia itse suoranaisesti omistakaan (välillisesti kyllä) :D
minä <3 pallit
ja etenkin kun ne on aika tärkeä osa toisen sukupuolen etupyllyä niin se tekee niistä kahta houkuttelevammat kapistukset :D

jos oisin oikein rankka niin sanoisin nyt *pallejanuoleskel* mut onneks en oo :D

[q]Android, 10.8.2005 13:27:
---
Verano, 10.8.2005 13:26:
Nii ollaankii! :D

Ja sä oot meidän rakkain pylly-ystävä :D

---

Tämän allekirjoitan täysin :D

e-nergique, oot minulle ja Veranolle korvaamaton! :D
[/q]

Mun elämä olis myös äärettömän tyhjää ilman teitä ja teidän pyllyjänne! :D
*rakkaitapylly-ystäviäpussail*

[q]Fyraett, 10.8.2005 13:32:
---
---
e-nergique, 10.8.2005 13:24:
joo ja sit vappuna kaikilla on ilmapalli :DD
---

aahahaha :D pallit täynä heeliumia
[/q]

Joo, heliumpallit on kyllä paljo paremmat ku tylsät ilmapallit :D Ne on jotenki...hmm...lennokkaammat :D
Sit jos imee heliumpalleja niin ääni muuttuu hassuks :D

[q]Fyraett, 10.8.2005 13:42:
Sit jos ui vappuna kännis, nii vetää vaa selkää ja heeliumpallit pitää pinnal :D

sit tytöt imailee niit ja kikattelee, oi kuinka sileää, kuin kiinalainen silkki >___<
[/q]

Heliumpallit vois kyllä tosiaan kaunistaa juhannuksen hukkumistilastoja :D
Ja tytöt varmasti tykkäis :D

[q]Android, 10.8.2005 14:09:
Se pitää kyllä todeta että palleja venytellessä on syytä noudattaa pientä varovaisuutta :D Niiden repeäminen kun saattaa olla vähän ikävämpi homma :D
[/q]

:DDD

Musta alkaa tuntua että oon iloinen siitä että mulla on pallit vaan välillisesti :D
Tosin en tietenkään toivo kenenkään palleille repeämistä! :D
Mutta tässä saattaa nyt tulla se piste vastaan että on löydetty asia mitä ei kannata venytellä :D
Jos pallit on kovin venyneet, niin siitä saattaa jopa tulla vaatteiden kanssa ongelmia, sillä on ehkä hieman hankalaa tunkea molemmat pallit jompaan kumpaan punttiin :D En tietenkään osaa tässä asiassa mitään asiantuntijalausuntoa antaa koska omissa housuissani ei pysyvästi ole palleja, mutta kuvittelisin että asia on näin :D
Johtopäätös: Pitkäpalliset miehet joutuvat käyttämään hametta...? :D

[q]Android, 10.8.2005 14:24:
Itse kun olen tuota etupyllyä venytellyt niin on tullut pituutta sen verran lisää että sitä on pakko pitää jommassakummassa puntissa, ja se hankaloitta jo hieman kävelyä :D Ei erityisen käytännöllistä arkisessa käytössä :D Puhumattakaan erektiosta, jonka saaminen esim perhejuhlissa ja muissa juhlallisissa tilaisuuksissa voi johtaa hyvin mielenkiintoisiin tilanteisiin. Silloin pitää vaan käyttää mielikuvitusta, mutta onneksi meillä pyllytiimiläisillä sitä riittää :D

Kyllä se hame taitaa tulla kyseeseen joo :D
[/q]

Mahtaiskohan tuossa erektio-ongelmassa auttaa esim. jeesus-teippi? :D Tietenkin jos kyseessä on erittäin lihaksikas ja voimakas etupylly niin sitä ei varmasti teippikään pidä kurissa :D
Myös kireät kalsarit ja venyneen etupyllyn kääntäminen taaksepäin jalkojen väliin saattaisivat auttaa, mutta haittapuolena mainittakoon se että istuminen saattaa tämän jälkeen hankaloitua... :D

Bileissä ainakaan hameen käyttö ei herätä minkäänlaista ylimääräistä huomiota, mutta esim. sukujuhliin mentäessä voisi asuvalinta herättää kysymyksiä... :D

[q]Android, 10.8.2005 14:41:
Taisin itseasiassa keksiä ratkaisun; vedän etupyllyn noin viisi kierrosta toisen reiden ympäri, ja lopuksi vielä solmu jotta tukevasti pysyy kiinni :D

*testail*

Toimii :D

Mut kyl mä edelleen pelkään erektiota, kyseessä kun on kuitenkin tavanoimasti lihaksikkaampi etupylly :D Saattaa käydä niin että verenkierto jalkaan pysähtyy kun rupeaa kiristämään tarpeeksi reiden ympärille :D
[/q]

Sun pitää siis alkaa harjoittaan etupyllyjoogaa, eli etupyllyn hallintaa! :D Se olis ehkä mukavaa vastapainoa venyttelylle :D
Se saattaisi myös tuoda mukavan lisän etupyllyjenkohtaamistuokioihin, sillä se voisi tuoda etupyllypartnerille mahdollisuuden nauttia pitempään :D Niin ja samalla tietysti myös itsellesi :D

moioontumpsijamullaontylsääjalähdenkohtaturkuunjamuaväsyttää

[iso]AAHHAAHAHAHAHA[/iso] voiko edes nauraa näin paljon? Piristi kyllä synkkää iltaa

[q]tumpsi, 10.8.2005 17:13:
moioontumpsijamullaontylsääjalähdenkohtaturkuunjamuaväsyttää
[/q]

Huomenta huomenta kaikki ihanat *pyllistel&venyttel&pallistelisinjosvoisin* :D

[q]lunity, 11.8.2005 10:08:
Kaikki vkl:na poliisille pyllyä venyttämään koneistoon*hihu*
[/q]

vääränlainen hymiö :D mut onneks muistit pyllyn ja venyttelyn :D

ja nyt ei kyllä pääse koneistoon kun meen sveitsiin streetparadeen :D venyttelen siis siellä :D

Korjattu :D

Venyttele huolella ja näytä suomen mallia siellä maailmalla! Make us all proud :D

Tottahan toki! :D
Sveitsiläiset (ja varmaan aika monet muutkin kansallisuudet) saa todistaa kuinka suomalainen pylly venyy ja paukkuu!!! :D

[q]JR Ewing, 11.8.2005 13:16:
suvaitaanko tällä topicilla ollenkaa pk-juttuja?
[/q]

Täällä suvaitaan aiheet, joihin sisältyy joko pylly, etupylly tai pallit ja niiden lisäksi aina vakiona :D

O