mitä teet tulevana viikonloppuna?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- ...
- 69
- Seuraava »
Nukun pitkään ja hartaasti. Vois pyhittää koko vkolopun vaan löhöämiseen.
[q]nomic, 25.8.2005 21:49:
neutronipommin...
[/q]
Ookoo, ootko milloin viimeksi nukkunut?
Mutta joo, viikonloppuna todennäkösesti oon vaan kotona ja opiskelen
Maalaan meidän talon kerhohuoneen seiniä ja grillaan makkaraa Biletykset on tältä viikolta jo hoidettu, viikonloppuna otan kerrankin ihan iisisti.
Koitan grillaa hyväs seuras ja viettää hieman synttäreitä*hihu* Huomen olis kaverin tanskasta paluu- hipat joten pitää mennä toivottaa se tervetulleex takas suomeen*iloinen*
[q]sune, 25.8.2005 20:33:
---
FAIRI, 17.8.2005 12:33:
makaan. luen. nautin. ehkä juon.
syön hyvin. sen semmosta
---
mikä helvetin "ehkä"
[/q]
no kai se on pakko
Vietän omia synttäreitä, käydää ehkä tykkimäessä ja sit viel juhlimaa kaverin pojan 1-vuotis synttäreitä :)
[q]candyraver, 26.8.2005 02:22:
Mennään yhen "tyhmän"*sydän* kanssa leffaan kattomaan Sin City. Ja sit vietetään viikonloppu kotona kahestaan..*vink**plur* niin parasta!
[/q]
höh olisin halunnu nähdä sen kans... mut ei ainakaa tänä viikonloppuna ku oon hiekkalaatikolla
varmaan kattelen leffoi...mut en ainaka masistele!!!
Ompelen, ompelen, suunnittelen, leikkaan kangasta, ompelen, suunnittelen, ompelen, pyörähdän duunissa, ompelen, leikkaan vähän lisää kangasta, ompelen, vedän Skype-kännit, nukun, ompelen, ompelen, leikkaan kangasta ja ompelen vähän lisää.
Lapsimessut, kahdet synttärit, mummolla kyläilyy, kodin siivous jne jne ja jossan vaiheessa pitäis kerkee chillatakkin. *hikoil**hymy*
saapa nähdä, lomarahojen maksamattomuus pilaa aika hyvin suunnitelmat
Äiti ja isä tulee huomenna jo, onneks jo kahen maissa. Heidän kanssaan siis koko viikonloppu, lauantaina on mun luona pieni sukukokoontuminen.
Eli lyhyesti; vietän aikaa pienen sukuni kanssa, teen ruokaa, syön ruokaa, juon viiniä.
Panen!
Perjantai kuluu teknon ja oluen parissa. *päännyökyttel*
Lauantai perjantaista selvitessä.
Ensin on joukkueen saunailta,sitten taidan vähän soitella musiikkia (tai ainakin yrittää) ja chillailla kotosalla ja siivota.. ja sit meen kattomaan miesten lenttispeliä ja sunnuntaina kurikkaan ite pelaamaan yks suomen cupin ottelu.. siinähän se menee
Lähden mökille koulukavereiden ja 3 italialaisen vaihtarimme kanssa*jiihaa* kivaa tulee!!
Perjantaina saunailta proidin ja faijan kanssa.. Lauantaina ois tarkotus lähtä tampereelle, mut saa nyt nähdä mitä siitäkin tulee. Sunnuntaina mulla on synttärit, mut meneeköhän seki sit perjantaista ja lauantaista selvitessä
Taijan pelata koko vkl...*joo*
[q]Mellberg, 22.9.2005 11:47:
ja sit meen kattomaan miesten lenttispeliä
[/q]
No, joks ne on vaihtanut pöksyjä? :D
Mutta itse ajattelin perjantaina vaan hengailla jossain, ja lauantaina Impulseen. Sunnuntaina voisin käydä Lahdessa moikkaamassa paria kaveria
Nukun
- « Edellinen
- 1
- ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- ...
- 69
- Seuraava »