mitä teet tulevana viikonloppuna?

Back to tunkio O

umf! umf!

Teen musiikkia koko pitkän viikonlopun=)

Lauantaina *känni* ja Torveen

tulee levelup

[q]Individual, 20.2.2007 22:48:
---
coolcat82, 20.2.2007 22:45:
Vetäydyn kullan vieree kun se tulee lomille *sydän* Tää sotaleskenä olo on kyl varsin kauheeta Ja en kyl taatusti päästä sitä yhtään mihinkään vaan omin sen koko pitkäks viikonlopuks kun se nyt sellasen saa

---

Just meinasin ehdottaa soitteluiltaa Nikolle perjantaiksi. Ei mitään.
[/q]

No kai se käy..? Vastahan me käytii leffassaki sunnuntaina. Mä taidan omia sitä vähä liikaa nyt ku se on niin vähä paikalla. Mut ei se kyllä ois minnee halunnu lähteekään *sydän* Mut ei jooko baarii nyt? Etoo se viimeperjantainen 35:n tequilan ajatteleminenki

Marco V kiksua tai jotain*ankka*

makaan. luen. nautin. ehkä juon.
syön hyvin. sen semmosta

lomailen *sydän*

Perjantainan on työpaikan pippalot..siis ilmasta ruokaa ja juomaa,toivottavasti siinä määrin että toi tampereen olematon yöelämä alkaa tuntuu ees vähän houkuttelevalta.

Lauantaian ois kesätanssit..hhmmm..ja nättiä ilmaa on luvannu.Houkuttelis*joo*

Ja sunnuntaina Heinolaan!!!!*jiihaa**justjoo*

Feel the smooooooth Flooow.

[q]Individual, 20.2.2007 23:16:
---
coolcat82, 20.2.2007 23:14:
---
Individual, 20.2.2007 22:48:
---
coolcat82, 20.2.2007 22:45:
Vetäydyn kullan vieree kun se tulee lomille *sydän* Tää sotaleskenä olo on kyl varsin kauheeta Ja en kyl taatusti päästä sitä yhtään mihinkään vaan omin sen koko pitkäks viikonlopuks kun se nyt sellasen saa

---

Just meinasin ehdottaa soitteluiltaa Nikolle perjantaiksi. Ei mitään.

---

No kai se käy..? Vastahan me käytii leffassaki sunnuntaina. Mä taidan omia sitä vähä liikaa nyt ku se on niin vähä paikalla. Mut ei se kyllä ois minnee halunnu lähteekään *sydän* Mut ei jooko baarii nyt? Etoo se viimeperjantainen 35:n tequilan ajatteleminenki

---

Siiis toi oli ihan läppä. Mullakin on lauantaina duunia ja muuta, mutta siis kyllä te kyläilemään voitte tulla jos siltä tuntuu, mutta siis toi teitin viikonloppu yhdessäkin olis varmaan aika pop.

edit: 35 tequilaa?
[/q]

No en mä niitä yksin juonu... kolmee pekkaa meni ihan. Mut en kyl mitään muuta juonukkaa ku Niko päätti pesasta housunsa sil mun ainoalla siiderillä.... se tosin ehtiki väljähtyy pöydässä noin kaks tuntii ku ei maistunu. Mut joo... olihan niitä aika monta tarjotinta.... kolme taii neljä ja ne yksinäiset snapsilasit joita pyöri siinä prikkojen vieressä

Pitkäst aikaa mulla ei oo mitään suunnitelmissa

Ehdotuksia?

Koko viikonloppu menee Amsterdamissa *hihu**jiihaa*! Lauantaina sitten Mystery Land -bileisiin *iloinen*!

[q]FAIRI, 17.8.2005 12:33:
makaan. luen. nautin. ehkä juon.
syön hyvin. sen semmosta
[/q]

mikä helvetin "ehkä"

Muutan...

ammun raketteja! selvinpäin vielä... olis muuten kaikki raketit silmäs

Rassaan koko viikonlopun mun corollaa. Hitsaan reikiä umpeen ja maalaan ne korealla kullanvärillä. Vaihdan mittarilamput ja mittaan pakokaasut. Olen myös ajatellut sijoittaa uuteen ensiapulaukkuun, jotta olen aina valmiina kun jossain rysähtää tai jotain. Pesen tietysti myös sen ja kiillotan oikeen shinikseks. Imuroidahan pitää tietysti ja ikkunat pestä niin että luulee ettei ole laseja ollenkaan. Ja jos kaiken tuon jälkeen jää aikaa. Hyppään kuin uuteen autooni ja hurautan kaupungille ja vedän hirveeetä rinksaa ja kilpailen amispoikien kanssa. Kumi palamaan, muttei liikaa ettei huippulaadukkaat renkaani kärsi. Sellaist täälä.*yessir**taputapu**iihhih*

neutronipommin...

mökille ajattelin mennä.

Nukun

O