Mitä söit tänään?

Back to häröily O

Kuhaa ja äyriäisiä, varsin hyvää
Kerääkö täältä joku jossain vaiheessa klubituksen uudet ruokareseptit?
*täh*

Pinaattilettui ja punajuurisalaatia.Forssan.

paahtoleipää söin äsken...oli kivaa

hernaria ja pannaria tietenkin, tänäänhän on torstai!
ei kun ihan oikeesti söin...*blush*

sipuli-tofu-kanaa :D ja sit vähä hernaria ku on pakko torstaina sitä syödä

[q]2000:
Kerääkö täältä joku jossain vaiheessa klubituksen uudet ruokareseptit?
*täh*
[/q]

Ihan loisto idea muuten.. Oon miettiny jos pistäis jonkun reseptin vaihto -topikin käyntiin tai jotain. Ois kiva vaihdella ideoita muitten kanssa.. Innostuuko muut via vaihtelenko siellä yksin?*täh*

Ja ettei mee kokonaan offtopikiks ni söin aamulla yhen ruisleivän, välissä oli juustoa, ja join pari lasia Brazil-tuoremehua.. Kohta meen syömään jotain muuta, en viel tiiä mitä..

Edit: Roskaruokaa söin sit.. No place like Carrols!*hymy* Niin ja illalla vielä vähäsen mustaamakkaraa ennen ku meniin nukkumaan*slurps*

[muokattu 6.6.2003 16:44]

saarioisten lasagnea...

Mä oon vetäny pari viimeistä viikkoa ateriaa joka syntyy näin.

Pannaan tehosekoittimeen pellavansiemeniä (liotettuja), auringonkukansiemeniä (idätettyjä), seesaminsiemeniä (idätettyjä), kuivatettuja hedelmiä, suodatettua vettä ja yksi banaani. Sitten surrutellaan vähän aikaa ja vedetään naamaan. Toistetaan aamuin ja illoin.

Ruoka:
-4 palaa paahtoleipää
-Suolapähkinöitä ehkäpä noin 500g
-Keltaista kanahöystöä
Juoma:
-Tölkillinen lidlistä ostettua kolmen nektarin tuoremehua.
-Freeway colaa
-0.5l Jaffaa *eiei**eiei*(hyi!)
-Golden Cap sitruuna aromilla maustettu päärynäsiideri.

Noi nyt ainaski muistuu mieleen...

Pitääpäs mennä tekeen pari toastia. Väliin kinkkua, olympia sulatejuustoa ja pippuria. Nam nam *slurps**slurps**slurps*

[muokattu 7.6.2003 21:11]

1*BIG MAC*justjoo*

leipää tuolla masussa nyt taitaa olla.kohta juustokolmioleipä ja lissää kahvia.

Puuroa ja puuroa. Ei sitä aamulla jaksa muuta ja muutaman hedelmän sekä mehua.

kasvissosekeitto, salaattia, paripalaa chabattaa.. ja omena...

NÄLKÄ ON!! Vesi vahinko keittiössä Lattia revitty ylös hellaa ei ole pitää mennä kai McDonaldsiin

Olen nälkälakossa

makaronimössöä. tonnikala semmosta.oli hyvää.ja 1/2 litraa maitoa.

1* sämpylä, jonka välissä kinkkua, juustoa, salaattia, tomaattia ja kurkkua sekä tietenki paljon kahvia

½litraa kotimaisia mansikoita
litran kirsikoita
½ katkarapu-feta-patongin :)

oli muute hyvää :)

.m

söin jotain kuivaa leipää jossa oli päällä kinkkua.ei mene mullakaan hyvin

Niin, ajattelin et tää olis tarpeeks häröö tänne...tänne voi käydä kirjotteleen et mitä on syöny ja jos muut ei tiä mitä söis ni voi tulla tänne kattoon vinkkei.Okei?

Mä alotan, oon syöny tänään aamul kaks paahtoleipää(kalkkunaleikettä päällä) ja join kupin kahvia.Tos hetki sitten safkiksel vedin heses kana-aterian ja otin siihe isommat ranskalaiset ja juoman.Nii ja kurkkumajoneesii....

O