Mitä söit tänään?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- ...
- 65
- Seuraava »
Neljä piparia...
Aika hauska. :)
Kanaviillokkia ja riisiä. Maksamakkaraleipiä.
Lakritsijäätelöä.
=D
Söin pääni.
kaksi korvapuustia...*pelle*
jätskii ja lettuja..
BÄÄÄÄÄH jouduin syömään äsken tomaattikeittoa ja salaatia... ei muuten mutta se keitto oli varmaan vedellä lantrattua ja maitsenalla suurustettua ketsuppia...yääääk
jotain leipiä, ja nyt tuli masu kipiäksi.kotona on tortilloja, jami jaaami.
Heh.. La Casinan Big One Classic. Vai mikä lieneekin. Se siniseen pahviin kääritty? :)
ne on herkkuja!
aamupalal kahvii ja pari leipää ja lounaaks lasagnee*slurps*
onneks mun paahtis ei ollu homeessa, vaikka parasta ennen -päivä olikin jo menny.
ois tullu itku maanantaiaamuna, ellei ois saanu paahtista...*ding*
Hmm. Aamulla pekonii, kananmunii, leipää, creme bonjourii ja pannullisen kahvii.
Välillä suklaapatukan ja mehua.
Hesen mega-aterian.
Illalla paistan big one pitsan kolan kera.
Lättyjä, mansikkahilloo ja jädee
Ruis leipää ja viiliä aamupalaks. jotai pikkupurtavaa koko päivän, ja Kanaa kung po.
kasvis wokki lounaaks ja illalla lammasta currykastikkeesa basmati riisillä....
ei ooo ruokaa!!
En vielä mitään ja ihan törkee nälkä onkin...no kohta saa hilpasta aamu kaffeelle!*iloinen*
olen töissä ja ihan kamala nälkä.joku oli jättäny voin pöydälle ja laittanut leivän jääkaappiin.voi on nyt ihmeellistä nestettä ja leipä kylmä.höööh.eipä saa mitään syödäkseen.
pahaa kaupan lasagnea. hyi.*igor*
[muokattu 4.6.2003 14:37]
Niin, ajattelin et tää olis tarpeeks häröö tänne...tänne voi käydä kirjotteleen et mitä on syöny ja jos muut ei tiä mitä söis ni voi tulla tänne kattoon vinkkei.Okei?
Mä alotan, oon syöny tänään aamul kaks paahtoleipää(kalkkunaleikettä päällä) ja join kupin kahvia.Tos hetki sitten safkiksel vedin heses kana-aterian ja otin siihe isommat ranskalaiset ja juoman.Nii ja kurkkumajoneesii....
- « Edellinen
- 1
- ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- ...
- 65
- Seuraava »