Virallinen Olen humalassa-topik
- « Edellinen
- 1
- ...
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- ...
- 163
- Seuraava »
Jos mä tuhoan ton punkun yksin veks, niin aivan varmasti olen. Illemmalla :D
[q]Verano, 1.9.2006 19:24:
Otettiin pirpulin kaa terassilla yhet ja toiset yhet ku viel on kerta kesä
[/q]
taidettiinpa ottaa*nauru*
edit. ja meil on päheet rannekorut kans :)
olenpas.
On my way*joo*
Eilen Lahdessa kamu- n kanssa myös. Voi meitä.
[q]Galadhan, 11.4.2006 10:00:
Hmm, sarkasmia vai oikeasti huolissasi?
[/q]
Tällä kertaa oikeasti huolissani ottaen huomioon Klubbarin ikäjakauman.
[q]kamu-, 14.4.2006 23:35:
Kyllä! Punkku ja siideri on hyvää!
Ainii ja näkäräiset kanssa
[/q]
---otetaas yhet n'kär'iset!---
Mä tulen jossain vaiheessa iltaa olemaan, koska tää siideri maistuu vaan NIIN hyvältä. Ja tuolla on lisäksi punkkua, salmaria ja Smirnoff Green Apple-votkaa. Et eiköhän tää tästä :D
Jätkä vetää hirveetä tahtia, mä join vasta yhden. Kai tosta voisi toisenkin poksauttaa.
[q]mayah, 5.12.2005 18:23:
*ekaasiideriäkorkkail* *känni*
[/q]
*ekaakarhuakorkkail* *känni*
Heih, en oo edes kuin ykstoista minsaa jäljessä *känni* Vaikken kauaa *känni*
ehkä vähän
ed. kohta ehkä vähän enemmän
No saatana, jos maksaa kymmenen euroa drinkistä ja juo sitä miinus kymmenessä asteessa niin johan sietääkin olla, ni!
[q]mayah, 28.9.2005 18:01:
Täst se sit lähtee taas *merimieshymiö* *känni*
[/q]
Jo ennen kuin klikkasin tätä uusista niin arvasin, että se olet sä!!!! JUÅPPÅ!!
[q]mayah, 29.9.2005 21:06:
---
Verano, 29.9.2005 21:05:
Bisseä ja Miss Kittin Summermix electroa
---
*släp*
T: aamulla töitä
[/q]
Tällä nimimerkillä on kans aamulla töitä.
Pst, toivottavasti Miss ei Rosiksessa kehota meitä elämään elämäämme nyt kun ollaan vapaita tekemään mitä halutaan. Kun se on jo täs pariin otteeseen sen eri mixeis tehny..
Mut kivaa silti
[q]mayah, 7.11.2005 21:04:
---
Pablo, 7.11.2005 20:58:
Arille ei yhtään enää viinaa!
---
Ei oo pelkoo, me juodaan kaikki *känni*
[/q]
Kivaa kun ensin olet kulman takana töissä, jonka jälkeen olet menossa tapaamaan muutamaa nimeltä mainitsematonta tyttöä, jotka eivät tiedä missä ovat milloinkin, menet kotisi kulman taakse, jolloin tulee soitto, että joudutkin lähtemään takaisin duunisi kulman taakse, mutta sen neuvon voin näin vanhempana naisihmisenä antaa, että kannattaa olla visa electron, joka ei esim. Kolassa käy, jolloin molemmat niistä nimeltä mainitsemattomista tytöistä joutuvat tarjoamaan sinulle juotavaa.
Ja nyt on maanantai STNA!
Nii ja aika huvittavaa on, että eräs nimeltä mainitsematon turkulainen tyttö alkaa neuvomaan, että tulet sillä metrolla, jäät siinä ja siinä pois, lähdet siellä metrotunnelissa siihen ja siihen suuntaan ja sitten käännyt sinne ja sinne, ja anteeksi, mutta jos kerrot baarin nimen niin ei tarvitse kertoa ohjeita metron käyttöön.
Mutta etkot töissä, bileet baarissa ja jatkot enrgeen luona rules, varsinkin maanantaina
No vtt, pitikö mun tulla lukemaan tänne *toktok* Alko jostain kumman syystä tuntuu siltä, että yksi karhu voisi tehdä poikaa.
Tää menis varmaan kysytyhmiin mut miksi sanotaan noin? Liittyykö toi yhdyntään, jonka tuloksena syntyy poika? Kertokaa miten ton voi välttää, mä tahdon nimittäin ainakin yhden tytön, jos lapsia joskus siunaantuu.
[q]Annakins, 17.12.2005 21:33:
---
Verano, 17.12.2005 19:33:
Hemmetti mäkin haluun kattoo MacGyverii!!!!
---
me voidaan keksii oma juomapeli!
[/q]
No juotiinhan me ilman pelejäkin
Tänään voisi kyllä rajoittaa tuon juomapuolen ihan vain muutamaan, ja pitää tästä jopa kiinni.
[q]pirpeli, 15.4.2006 01:09:
---
kamu-, 14.4.2006 23:35:
Kyllä! Punkku ja siideri on hyvää!
Ainii ja näkäräiset kanssa
---
---otetaas yhet n'kär'iset!---
[/q]
Ihan yhet vaan
Ja kaikkea muutakin juomaa ihan yhet vaan
Tätä tää teettää kun menee muuttoavuksi. Nyt pitää vaan miettiä jaksaako mennä takas juomaan ja baariin vai jäiskö himaan nukkumaan.
[q]domi, 21.4.2006 21:22:
---
Verano, 21.4.2006 21:21:
Tätä tää teettää kun menee muuttoavuksi. Nyt pitää vaan miettiä jaksaako mennä takas juomaan ja baariin vai jäiskö himaan nukkumaan.
---
Jos meet baariin, kysy suolatissi-paukkua :D
[/q]
Ennen kuin meen suihkuun niin sitä ei tarvitse edes kysyä.
[q]pirpeli, 14.7.2006 10:20:
Virallisesti olen humalassa tänä iltana :)
(pikkisen vaan)
[/q]
No niin ollaan kyl tänäänkin. Tai no siis nyt jo tällai alkuillasta. Ja ehkä illalki. Luulisin.
Skumppapumppaa ku on viikonloppu ja loma joillakin ja joillakin pian edessä. Uujee! Ois toi koneisto tossa kulman takana.
Et sillai. Yritän pitää huolta pirpelistä ja kamusta ja noista muista ku ne on tosi kännissä ja mä oon about selvinpäin
- « Edellinen
- 1
- ...
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- ...
- 163
- Seuraava »