Virallinen Olen humalassa-topik

Back to häröily O

Noh, kerranko sitä laps kirveen nielee. Täällä siis taas, taitaa mennä joka vkl vappuun asti. Vitut muusta mutta rahat loppuu.

Hop!

Hih hei ja trallalaa. Tästä voi olla muistikuviakin. Jatkot kai olisi edessä, vaan ei kai sellaiset kannata. Viikko sitten sain vaan älyttömän päänsäryn sieltä. Ehkä tällä viikolla paremmin.

ehkä vielä vähän, ku ei tää krapulaa ainakaan oo..

[q]^Petunia, 29.3.2008 12:20:
ehkä vielä vähän, ku ei tää krapulaa ainakaan oo..
[/q]
:D

o)

jou.
^_^

ei vielä tänä viikonloppuna, mutta tätä seuraavana paukkuu kaulin

Parin tunnin päästä tämä tyttö on jo hyvissä päiväkänneissä. Ja ei kun merille! *känni*

*känni* Aika kevyt nousu kyllä, kun tyydyin tänä viikonloppuna vaan muutamaan keskariin ja leffaan, mut känni se on pienikin känni. Vai onko?

Jepp, kerrankin lauantaina. Pitäiskö lähtee paskaan kaupunkiin aiheuttamaan pahennusta...

Aika hyväs nousujohtees *känni*

taas jälleen kerran..

Ja taas täällä, pari nautin ja siinä se taas on, tulen siis liian helposti humalaan tai jotakin muuta vastaavaa. Huomenna kuitenkin töitä, joten toivon ettei tunnu liian raskaalta aamulla (ja taas vaihteeksi täällä *uuh*).

Ihan tolkuttomassa osteoporoosissa! Kippis! *känni*

lievä ylämäki nousu on menossa mutta eipä se ennenkään ole mitään estänyt.... ja lisää vaan , ja vielä vähän lisää... kunnes tulee valo merkki ja antaa periksi....*hihu*

Olen kännissä kuin ilmastointiputki!

huhhuijaa.... alkaa taas pikkusen viirata päänlaella*känni*mutta ei se vauhtia hidasta.....*pahis* että nyt se on kaikki tai ei mitään.....SYTRONIK & GAVIN G FEAT ANGEL - Come To Me*jiihaa*
vittu.... never again...oohhhhööööö.......

Mulla on sama epätoivoinen yritys kuin eilenkin - pitäisi sen verran saada pää sekaisin että pahin vitutus unohtuisi hetkeksi. Kohta pitäisi lähteä Laserpointiin, tällä hetkellä makaan peiton alla pää tyynyssä kun väsyttää niin paljon. Fiilistä ei ole sitten pätkääkään. Pakkopulla-biletystä edessä... No, jos näette meikäläistä Kaapelitehtaalla niin tulkaa moikkaamaan ja piristämään :) Tuntomerkit: Vaaleat lyhyet hiukset, missä on pinkki raita edessä, pinkki toppi, mustat housut ja musta niittikaulapanta.

[q]gnomex, 19.4.2008 19:03:
---
violet_angel, 19.4.2008 19:02:
---
gnomex, 19.4.2008 18:42:
Mitä v*ttua! Kaksi pulloa keskiolutta ja naamat... tulee halvat kännit.

---

ei kai mun pidä kantaa sua kotiin???

---

Onkohan mulla huomenna darra... NOT!
[/q]

O