Mitä Odotat?

Back to häröily O

Kesää. Ei olis noil intin leireilläkään niin kylmä. Ens vuotta, eli ku intti loppuu Ja viel tietenkin elokuuta ku AVB tulee taas suomeen

Että tulee kesä ja pääsee uimaan ja ottaa kylmää siideriä terassille
Ja sitä et saan taas syödä kunnon ruokaa, pizzaa ja kaikkee 'roskaruokaa' kun nyt ei voi,ku lääkärit leikkeli mun kurkusta palasia irti
Sit ootan ens talvea et pääsen ulkomaille *sydän*

- Kesää, rannalla löhöömistä.
- Opiskelemaan pääsyä.

[q]onni3mk:
Pääsiäistä, kun mennään minibussilla Kemiin
[/q]
Siitä tulee *super*mahtava reissu! *sydän* Olis jo perjantai, olis jo..!

rikasta miestä..

Tällä hetkellä odotan paria kaveriani piristämään mun tylsääkin tylsempää työpäivää. Ja sit mä odotan torstaita koska nään yhen ihkun *sydän* Mut eniten odotan kesää

Kesää! En oota mitn nyt ihtä innolla, kuin kesää!

Lokakuuta - kahdenkin asian takia. Eka syy on se, että raksu pääsee sillon pois armeijasta *sydän* ja toiseks, että siinä kuussa on mun synttärit

Kuuta taivaalta mun makuuhuoneeseen *lmao*.

...muit järkevämpää olis ehkä toivoa sitä että joskus tulisin järkeväks.. mut se on aika turhaa.. ni taidan vaan tyytyä siihen että tää koulupäivä loppus ja että pääsisin kotiin kuuntelee musaa

ja toivon että joskus tapahtus jotain

Huomista. Raksun pitäis tulla lomille ja lähdetään pitkästä aikaa illalla johonkin baariin tuulettuun *sydän* Toivottavasti vaan pitää yhtä hienoo ilmaa mitä on nyt lähi päivinä pitäny

8.9.2005,14.9.2005, 17.9.2005, 6.10.2005 päiviä.

Laivamatkaa mussukan kanssa*plur* sekä Espanjan matkaani*nauru*

Juhannusta Enää kolme vuoroa ja sitten torstai-iltapäivänä alkaa neljän päivän vapaa

että tulis marraskuu niin oudolta ku se kuulostaaki Mut siihenki on syynsä, kuten esim et 17v kouluraadanta on silloin (toivottavasti) VIHDOIN ohi ja maisemat eioo stadin harmaat betonipaskatalot vaan kaakkois-Aasian biitsit ja palmut *heiii**plur*

-M

iltaa

Häitä *sydän*

Sitä oikeata*pihkassa*

Taxia.

10.6. olevia duunin pileitä, sekä siellä olevaa pehmosumopainia...

lomaa.

O