Mitä Odotat?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- ...
- 95
- Seuraava »
kesää perkele.
Kesää tietty, niin kun moni muukin, mutta nyt odotan kyllä pääsiäislomaa! :)
Että olisi jo ilta! Saan tietää mitä teen seuraavat kolme kuukautta.
[q]Super-Kerttu, 17.3.2010 08:23:
Kevättä! Ja lämpimiä päiviä ja sitä et noi lumet sulais hemmettiin ja pääsis fillarilla duuniin!
[/q]
Kun tota lumimäärää katsoo niin ne fillarikelit taitaa olla vielä kaukana tulevaisuudessa ja pyörät pölyyntyy varastossa
Itseasiassa tulevina viikkoina tapahtuu aika helketisti kaikkea siistiä ja jännää, sekä odottamisen arvoista.
Ensin kaikki on NIIIN tyytyväisiä, kun oon kerrankin kunnon talvi! ;)
Mut joo, meizin mielestä talvi on ihmisen paskinta aikaa, joten loppua sais munkin puolesta.
tatuointimessuja tän kuun lopulla!
[q]Super-Kerttu, 17.3.2010 08:23:
Kevättä! Ja lämpimiä päiviä ja sitä et noi lumet sulais hemmettiin ja pääsis fillarilla duuniin!
[/q]
No älä muuta viserrä! Just aamul tuskailin kollegalle et ny o perkele melkee huhtikuu ja mä joudun pitää trikoita farkkujen alla etten jäädy. Not nice!
Ja millon saan heittää villakangastakin talvisäilöön?? No en tiedä. Mur.
[q]Super-Kerttu, 17.3.2010 09:44:
---
Freja, 17.3.2010 09:29:
---
Super-Kerttu, 17.3.2010 08:23:
---
No älä muuta viserrä! Just aamul tuskailin kollegalle et ny o perkele melkee huhtikuu ja mä joudun pitää trikoita farkkujen alla etten jäädy. Not nice!
Ja millon saan heittää villakangastakin talvisäilöön?? No en tiedä. Mur.
---
Ja lunta luvattu lisää viikonlopuksi! HIP HURAA!!!!!!
[/q]
Hyvä hyvä.. Pitäisiköhän kiiruhtaa kotoiseen Hirvensalon laskettelukeskukseen, murtamaan jokin raaja?
[q]Freja, 17.3.2010 10:31:
Ite tykkään lumesta, mut en -10 -> pakkasista. Mun iho menee niin helposti rikki, ja oon ny about syyskuusta sitä jo tuskaillut niin sais jo riittää... :(
[/q]
Nii-in. Se oliskin kätevää, jos vois tilata semmosen täsmätalven, että olis pakkasta, mut alle -10 ja lunta, mut ei liikaa, ainakaan kerralla. Sit jos se lumi vois vielä sataa marraskuun alus ja sulaa pois maaliskuun 15. päivä, niin awot! ;)
[q]josbe, 17.3.2010 10:39:
---
Freja, 17.3.2010 10:31:
Ite tykkään lumesta, mut en -10 -> pakkasista. Mun iho menee niin helposti rikki, ja oon ny about syyskuusta sitä jo tuskaillut niin sais jo riittää... :(
---
Nii-in. Se oliskin kätevää, jos vois tilata semmosen täsmätalven, että olis pakkasta, mut alle -10 ja lunta, mut ei liikaa, ainakaan kerralla. Sit jos se lumi vois vielä sataa marraskuun alus ja sulaa pois maaliskuun 15. päivä, niin awot! ;)
[/q]
Mun pointtina oli kyl se, et otan itelleni oikeuden valittaa koska pakkasen takia mun terveys ei oo kohillaan.
Ja liika on liikaa.
Että eräs mahdoton asia tapahtuisi..
konefestaria :) ja sit muuttoo ^_^
kesälomaani*plur*
Synnytystä! Olo on jo "hiukan" tukala. Kävelen kuin pingviini, ja joka paikkaa särkee... No, eipä tässä enää kauheen kauaa joudu ootella :)
[q]LiLa, 23.10.2007 10:15:
Odotan pientä poikaa syntyväksi. Laskettu aika 30.1.08
[/q]
Onnea! (Terveisin toinen äiti parin kilometrin päästä :)
Tällä hetkellä odotan, että aamuisen hamamslääkärikäynnin puudutus alkaisi vähitellen lähteä, naama ihan möhelöä.
maanantaina alkavaa kahdenviikon kesälomaa
Näillä näkymin lapsenvahtikeikan loppumista... Ja ylihuomenna alkavaa muuttoa!!!!! Oma rauha odottaa!!!!!*jiihaa*
[q]Juhgu:
Varmistusta kesätöistä, odotellut jo toista kuukautta prk.
[/q]
yhdyn juhanahonkaseen
lomaa.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- ...