Melkein sukua julkkikselle.....
- « Edellinen
- 1
- ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- ...
- 39
- Seuraava »
[q]Karvinen:
tunnen joonas hytösen puol pikkubroidin
kaveri on seukannu tuomas kytömäen kanssa
[/q]
hahaha, luulin näitä yhtenäiseksi jutuiksi
eli et joonas hytösen puol pikkubroidi olisi seukannut tuomas kytömäen kanssa
mut mun kaverin setä tai joku eno tai joku on jari sillanpää!
kävelin kerran venla saartamoisen ohi (vai kuka se oli joka oli salkkareissa)
ja pienenä linnamäessä näin läjän ässien pelaajia (ne kyllä ite sanoi mulle että pelaa ässissä) ja kyseli että:
-mikä on poika sun mielestä paras lätkä-jengi?
vastasin et jokerit
-mikä huonoin
ässät ja tuto tietysti
sitten äijät kerto että oli ässissä, no siinä sitä sit oltiin taas
eikö me lopulta kaikki ole sukua...
kun vaan tarpeeks kauas taaksepäin ajas menee?
ROFL
[muokattu 22.7.2004 04:28]
Vähäks te ootte huonoja!!! Anita Hirvonen (aikamme suuri iskelmä laulaja) oli laulamassa noin 10vuotta sitten jollain Silja Linella... Sitten se valitsi juurii MUT ja kysyi paljon kello on *aplodit*. Että eikö tota lasketa...*joo*
Mun ja Pamela Anderssonin isoisät on serkkuja! Eli melkein siskoja ollaan...
[q]superwoman:
Mun ja Pamela Anderssonin isoisät on serkkuja! Eli melkein siskoja ollaan...
[/q]
Ooh! Vau!
Mun kaveri on muuten käynyt treffeillä Ville Valon kanssa. Nimikirjoituksia saa pyytää
No siis eihän noi nyt vielä ole mitään. Mun työkaverin serkku on Folke West. Me ollaan siis Folken kanssa melkein sisaruksia. Folke on so cool. Not.
Hei, mä oon voittanu tällä sen Kissin kilpailun aikoinani...palkintoa tosin en ikinä saanu=) Olisin päässy Kaivohuoneelle uutenavuotena (öö...kiinnosti...)
Mun siskon entisen irlantilaisen poikaystävän serkku on tehny SITÄ Samantha Mumban kanssa
Ja sitten yleensä kysytään, että kuka on Samantha Mumba, mutta sehän on sellainen tummaihoinen takavuosien poppi-prinsessa irlannista.
Nii ja mun serkun miehellä ja Harrison Fordilla on yhteinen firma...
[q]Karvinen:
tunnen joonas hytösen puol pikkubroidin
[/q]
Uujeah, munkin kamu tuntee
Ja näin muuten Wilma Schliezevskin ((?)Joku kirjainhirviö se sukunimi joka tapauksessa on) stadissa
Ahihi
[q]Karvinen:
tunnen joonas hytösen puol pikkubroidin[/q]
mäkin tunne se yritti epätoivosesti pokaa mua ja mun kaverii
mä en yleensä kerro tätä kenellekkään mut arvatkaa kenen puolbroidi oon
tipahdettiin tossa välissä kaverin kanssa..
Noni, oli se sit pakko itsekin päästä paukutteleen henkseleitä *nauru*. Osa on aika kaukaakin haettuja mutta anyways...
- Hym, ei niin läheistä sukua, mutta kuitenkin... Vuorineuvos Sulo Tervo - koskaan tietääkseni tavannut. Mies on jo sen verran vanha pieru nykyään, ettei sitä vissiin tunneta enää mitenkään...
- Laulava satakieli, Petri Munck, oli esimieheni/työkaverini tuossa muutama vuosi sitten.
- Edesmennyt Cisse Häkkinen (Hurriganes) aikoinaan veti private-akustispainoitteisen keikan meillä himassa. Eli siis vähintäänkin melkeen-sukua-mulle [tm]-kamaa
- Tunnen hyvin erään tulevan Salkkari tähden. Syksyllä/talvella saapi sit nähdä et onko näyttelijänlahjoja tyypillä...
Haha, onpas nyt varsin kurko fiilis
[muokattu 23.7.2004 08:20]
Ja eikun pätemään...*muhaha* Serkkujen faija on tehnyt fsr:lle(finlandsvenskaradio) kokkaus- ja ruoanlaitto-ohjelmia. Serkkutytön kummisetä on kokkisodasta tuttu Markus Maulavirta.
no mä soitin kerran proteuksen kanssa kännisen back2backin Everissä. Lasketaaks se? Sen lisäks sain privamessagee Digital Beatilta irkissä, mut sit ku huomasin sen, ni se oli ehtiny jo lähtee olin ihan et
Sit kerran kaadoin kaljaa Irc-gallerian Jaffan päälle. Niinjoo, ja painin yks juhannus Paarman kanssa, se voitti.
[muokattu 23.7.2004 09:43]
mä tunnen suomen vahvimman naisen 2004 kati luoto (onnea viellä kerran *sydän*)
ja nomic on mun pikkuveli...
Niin ja sit mun joku serkun serkun setä on kehonrakennuksen mm-mestari joltain
-94vuodelta
Oon syöny mansikoita ja kermavaahtoa Markku Alenin kanssa.
Mun kaverin äiti on Päivi Lipposen työkaveri.
Mun äidin serkku on miss suomi-perintöprinsessa jostain aikojen takaa ja omistaa etanaravintolan.
Oon pussannu Yosefin ex-tyttöystävän ex-poikaystävää.
edit: muistu mieleen lisää
[muokattu 23.7.2004 12:15]
Ainii, unohdin kokonaan vielä sen että ex-tyttöystäväni on seurustellut aikoinaan Markku Alénin pojan kanssa. Ja että kaverini äiti on Heidi Hautala... Ni ja sit yhden toisen tuttuni iskä on Viktor Klimenko.
Tässähän alkaa taas muisti virkistyy, tunsin aikoinaan vielä Vesa-Matti Loirin pojan Joonaksen. Nii Ja ja ja sit.. Päivi Lipponen (ent. suk. Herzberg) oli mun historianopettaja! Tottakai unohtamatta sitä että Heidi Willman on asunut naapurirapussani vuosi sitten.
Oonkohan mä nyt jo itse melkeen julkkis?
EDIT: Tuli vaan mieleen.. Iskäni osti aikoinaan Pate Mustajärveltä Kawasaki moottoripyörän
[muokattu 23.7.2004 12:55]
Mä juttelin joskus yhden jäbän kans, joka on vieny Heidi Willmanilta neitsyyden.
Mun eno on Hectorin Ake, Make, Pera ja mä -biisitä se Pera.
Oon bilettäny joskus ville Peltosen pikkuveljen kanssa.
Kimi Räikkönen on käyny mun kaverin kaverin vessassa paskalla.
[q]Nacu:
Kimi Räikkönen on käyny mun kaverin kaverin vessassa paskalla.
[/q]
Toi oli paras tähän mennessä!
ainakin meillä joskus keskustelut kääntyy siihen että kun mun kummin kaiman veljenpojan pikkusisko seurusteli silloin sen julkkiksen kanssa ja sitten mun isäpuolen vaimon miniän lanko oli samalla luokalla sen julkkiksen kanssa, niin löytyykö täältä vastaavia tarinoita?
*kertoo omansa* mun kaverin kaverin pikkusisko meni just naimiin kimi räikkösen veljen kanssa ja pääsi oikeen lööppiin iltikseen
- « Edellinen
- 1
- ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- ...
- 39
- Seuraava »