Melkein sukua julkkikselle.....

Back to häröily O

Mul onkin ystävä, joka on Suomen vahvin nainen 2004!!!

-lähessukuauhuuvoimanaiselle

[q]Specimen_7:
Miljonääri-jussin Karin ”Horo” Kunnari on meikän entinen naapuri ja isosiskon vanha luokkakaveri.
[/q]

Millä perustein väität häntä Horoksi? onko se jokin minkä luit 7päivästä, Ilta-Lehdestä vai Iltasanomista, joissa suurin osa on ”mediapeliä” ja roskaa? :D

[muokattu 6.6.2004 15:59]

[q]Specimen_7:
Miljonääri-jussin Karin ”Horo” Kunnari on meikän entinen naapuri ja isosiskon vanha luokkakaveri.

Idolsissa oli jossain vaiheessa mukana Titta niminen tyttö, jolta sain avolämäristä, kun se ei tykänny mun tupakanhaittapropagandamainoksen vastaisesta kommentista.

Salkkareitten Saulilla oli sellanen gangsteriteinikaveri, joka oli yläasteen aikana samassa koulussa paria vuotta alemmalla luokkatasolla ku meiksi.

Ja kerran helvetinmoisessa kaasussa meinasin jäädä tony halmeen auton alle, ku askel lähti kartamaan autotien puolelle.
[/q]

Kiitos kauniista sanoista!

[muokattu 6.6.2004 16:02]

kai tänne saa ilmottautuu jos ON sukua julkkikselle ja samantien myös melkein suka julkkikselle !

Olen sukua julkkikselle nimeltä Åke Lindman joka on siis elokuvaohjaaja ja näyttelijä, ohjannu elokuvan Lapin Kullan Kimallus ja sen ”uuden” etulinjan edessä...hän on minun isosetäni eli äitini setä

Olen melkein sukua julkkikselle nimeltä Kimmo Kuhta pelaa HIFK:ssa jääkiekkoa ja hän on siis siskon poikani kummisetä !

[q]Viola81:
---
Specimen_7:

Idolsissa oli jossain vaiheessa mukana Titta niminen tyttö, jolta sain avolämäristä, kun se ei tykänny mun tupakanhaittapropagandamainoksen vastaisesta kommentista.

Salkkareitten Saulilla oli sellanen gangsteriteinikaveri, joka oli yläasteen aikana samassa koulussa paria vuotta alemmalla luokkatasolla ku meiksi.

Ja kerran helvetinmoisessa kaasussa meinasin jäädä tony halmeen auton alle, ku askel lähti kartamaan autotien puolelle.

---

Kiitos kauniista sanoista!

[muokattu 6.6.2004 16:02]
[/q]

*kiitoskiitos**känni*Jou, ole paha vaan. *sydän**possu**sydän*
no mikäs siinä:\”When the harm is done, it\'s done.\”
*jiihaa**hih*

meidän naapurissa asu n. 4 vuotta sit Ilveksen pelaaja Juha Pitkämäki.
Ja Raimo helmisen siskon tyttö on ollu mun luokalla,jne.

*sydän* Ilves *sydän*

mun tädin mies oli xl5:sen ja olikos taikapeilin tai jonku sanottaja ... on sekin jotain

Unohdin mainita että Tomas Lindén (Yle FST Stömsö) on vanha veistonopettajani.

Kuva

okeei..äidin serkkupuolen uuden kihlatun siskonpoika on Arsi Harju. Jes!!

Tunnen Topi Sorsakosken. Topi on rautaa!

salkkareitten jenni ( eli Anu palevaara) on hoitanut mua ku olin pieni. ja se on tanssinu ennen meitin äiteen työpaikalla

Tapasin Renzon Nykissä (yleisesti: kuka?), Kurren (se artisti) kanssa olin mäkissä, Brian Setzeriin (kirjaimellisesti) törmäsin Rauma-Factoryn backstagella, frendin äiti oli salkkareissa, Tom Araya näytti mulle kieltä keikalla.

Menikö tarpeeksi noloksi?

hmm... oon jotain sukuu annika ja tomi metsäkedolle.*ding*

niin ja mun naapurin sukunimi on lerssi
sillä saa aika paljon julkisuutta aikaan

olis kiva tietää sen etunimi...

[q]flame:
niin ja mun naapurin sukunimi on lerssi
olis kiva tietää sen etunimi...
[/q]

Lottovoitto jos se sattuisi olemaan etunimeltään Uljas.

Jeps, eli hoidetaan noi sukulaiset pois alta ensin

Mun setäni on oopperalaulaja Jorma Elorinne, ja sen poika Ville-Markus on vuoden mies jostain vuodelta miekka ja pipo..

sitten nää julkkistapaukset

Oon tanssinu yhdessä baarissa joskus 1993 vai 1994 Miss Suomi finalistin kanssa hitaita.. Se tuli vielä itse hakemaan, itse oon niin ujo

Sitten tuo Suomen Neito 2003 Johanna Hynninen on ollu parin kaverinsa kanssa mun kämpällä aloittelemassa baari-iltaa pari vuotta sitten. Ihan kivan tuntuinen tyttönen oli

Ainiin, sit mä tunnen näitä isoja klubbaristaroja, niinku kaikki lahnat ja sit jonen

vähän, mutta edes jotain

[muokattu 21.7.2004 14:12]

Hah, Joel Hallikaisen lapset on ollu mun kaa samassa koulussa ala-asteella ja yläasteella. Joten Joel Hallikaisen sattu näkemään joskus ala-asteen myyjäisissä jne.

Meinasin melkein unohtaa! Olen istunut iltaa Stella yhtyeen kanssa samassa pöydässä hetken aikaa ja vaihtanutkin pari sanasta heidän kanssaan! *sydän* Aivan ihania ihmisiä he.

[muokattu 21.7.2004 13:37]

mamma seurusteli aikoinaan..siis joskus nuorena, pelle hermannin kanssa..*nauru*

[q]Stimbe

Lottovoitto jos se sattuisi olemaan etunimeltään Uljas. [/q]

Älä muuta viserrä

mäkin oon mut en vaan millään muista kelle mut kyl mä viel kerron

ainakin meillä joskus keskustelut kääntyy siihen että kun mun kummin kaiman veljenpojan pikkusisko seurusteli silloin sen julkkiksen kanssa ja sitten mun isäpuolen vaimon miniän lanko oli samalla luokalla sen julkkiksen kanssa, niin löytyykö täältä vastaavia tarinoita?

*kertoo omansa* mun kaverin kaverin pikkusisko meni just naimiin kimi räikkösen veljen kanssa ja pääsi oikeen lööppiin iltikseen

O