Mä haluuuuun ...

Back to häröily O

...moottorisahan. En mä tiedä mitä mä sillä teen muuta ku sahailen vaan, mutta sellanen ois kiva.

No joo, sitten vakavampiin aiheisiin. Haluaisin paremman olon, ja tän vitun masennuksen ja ahdistuneisuuden pois ku se rajottaa jo omaa elämää aika merkittävästi. Saapa nähä, mitä koulustakin tulee ku viime syksynä se loppu just siks ku en vaan kyenny menemään sinne ku tuli niin hirveä olo ajatuksestakin mennä sinne. Nykysin nää pelkotilat ja ahdistuneisuus vai mitä nyt onkaan, rajottaa näköjään myös mun bileissä käyntiä ja tavallista elämää ihan yleensä.

kotiin. Ja haluan masennuksen ja paniikkihäiriön pois. Vituttaa olla ku riesana on psyykkinen kuoleman sairaus. Koskaan ei tiedä, milloin sitä vaan romahtaa... ja sit loppuu elämänhalu, kuten viimeks toissapäivänä.

Ei voi saada kuuta taivaalta eli kaikkia ongelmia elämästä pois, mut kun toi masennus lähtis niin olis jo huomattavasti helpompaa poikaystävänki kansaa.

- Konemetsään. Onneksi myös pääsen sinne
- suht edullisen kämpän (ja kämppiksen) Turusta elokuusta eteenpäin
- nukkumaan (väsyttää!)
- töitä paljon tälle kesäkuulle ja myöskin heinäkuun puolivälin tienoille
- karkkia
- saada ja antaa rakkautta, seksiä ja läheisyyttä (pelkkä yksi noista ei riitä)
- mukavat yöunet
- joskus päästä vielä vaellukselle tai vaihtoehtoisesti jonnekin luonnon keskelle ihan muuten vaan oleilemaan kaikessa rauhassa
- oppia hoitamaan osani tässä maailmassa mahdollisimman hyvin, jättäen mahdollisimman paljon muillekin eläimille ja ihmisille tilaa elää
- oikeudenmukaisuutta, sitä että kukin voi elää tai olla elämättä puhtaalla omalla tunnolla

Tulipa pitkä lista, ja tässä karussa maailmassa on vaikea noita kaikkia toteutumaan, mutta ennen kaikkea haluan tehdä parhaani. Tohon listaan tulee varmaan myöhemmin jotain lisättävää taas. Nyt pitää mennä nukkumaan. Mukava kuitenkin miettiä tällaista.

hieronnan!

Lyödä halolla päähän jokaikistä asiakasta joka istuu täällä

jotain tekemistä!
on se kauheeta kun on kaks vapaapäivää putkeen. tää toinen on kestäny jo ikuisuuksia ja toisia ikuisuuksia. haluisin ehkä myös jotain menoa ja meininkiä, mut oon viimesen kuuden päivän aikana jo neljänä istunu lasi kädessä, joten ei ehkä sitä.

lähtee kattomaan Hocicoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! joko treelle tai hesaan.

Lämpimät patterit tähän h*****n kämppään!!!Tää on joku paskan tsägän Bermudan kolmio koko koppi...

Että ois ens lauantai...
SIPOOOOOO!

MÄ voisin huolii poikakaverin ja seksiä.

..jonkun silittelemään mun masua ja pitämään kainalossa.

[q]¤sune¤, 1.2.2006 20:26:
tissit vaik näin alkuun.
[/q]

http://www.christinasclinic.com/
http://www.nordstromhospital.fi/toimenpiteet/rintojen-suurennus/index.shtml
Mun mielestä sä oot kyllä nätti ihan noinkin :D

Miehen kainaloon, ettei tarvi valvoo koko yötä, kun vituttaa mennä tonne sänkyyn yksin :(

[q]Aurinkoneiti, 10.11.2009 21:04:
paljon,paljon kynttilöitä.*sydän*
[/q]

Sama täällä. Lisäks tunnelmamusiikkia, kylpy, hierontaa, viiniä, juustoi ja ennenkaikkee jotain samanhenkistä seuraa _just nyt_. Mutta se ei käy, koska en tähän aikaan osaa taikoa.

[q]Real Charly, 24.11.2006 18:46:
delete latest post!
[/q]

deletoikaa nyt joku kaikkivoipa vaikka mut hetkeksi. varmuuskopion voi ottaa, niin voi sitte palauttaa...EN yllytä. Yllytänpäs. Mä haluuuuuuuuuuun...

Just 18 vuotta täyttäneen skeittaripörröpään mulle orjaksi.
(aika kesyä)

keksiä.
eikun seksiä.

[q]alek száhala, 17.9.2005 02:55:
---
pirpeli, 17.9.2005 02:44:
Lämpimät patterit tähän h*****n kämppään!!!Tää on joku paskan tsägän Bermudan kolmio koko koppi...

---

On muuten vittumaisin aika vuodesta lämmityksen kannalta. Yleensä kun noi patterit toimii talonyhtiön säätämien rajojen mukaan. Jos se termostaatti on säädetty nollaan ja ulkolämpötila pyörii jossain yhdessä asteessa, ei patterit mene päälle vaikka kuinka säätää. Sitten saa palella.
[/q]

Mjoo, täällä taloyhtiössä on tehty sellanen laajempi patterisäätöremppa, mutta vähä hiljaselta tuntuu..Kai niillä on jotain ilmauksia suorittamatta, ja termostaattikin tuntuu olevan jotenkin rikki.Laiskat siat...Jos ei ala maanantaina lämpiämään, muutan Afrikkaan.*lmao*

[q]Jutu, 16.10.2005 21:36:
Lämpöä ja läheisyyttä. Sitten joku vois tulla tiskaamaan mun puolesta, kun tänään ei jaksa. Lisää lämpöä ja läheisyyttä. Anyone?
[/q]

My thoughts exactly!

Toimivan tietokoneen, toimivan parisuhteen ja toimivan pään.

[q]josbe, 15.11.2005 14:26:
---
pirpeli, 15.11.2005 12:53:
Miehen, ruokaa, seksiä, pusuja, kainaloon. Jotain namuja.

---

Mä katoin ensin, että "pusuja kainaloon" o_O ja kelasin vaan, että "no, kaikilla on kai omat erityismieltymyksensä" *vink**nauru*
[/q]

Jos on puhdas kainalo, niin vo sinnekin vähä pussata.. :D

O