Mä haluuuuun ...

Back to häröily O

Mansikoita. Nyt heti mielellään.

Jotain ihanaa! :)

[q]kindertin, 27.3.2009 23:38:
---
Takyon, 27.3.2009 15:17:
Hedelmämerkkareita

---

EIKÄ!!
Mä oon jo parin viikon ajan himoinnu merkkareita!!
[/q]

Mä kävin tiksin filmtownista kysymässä että onks sillä tiskin alla piilossa hedelmämerkkareita mut ei ollu :( Niiden valmistus olis kuulemma lopetettu

Hedelmämerkkareita

että edes joku vanha kuopionaikainen kaveri soittais tai laittais edes viestin kun niistä ei oo kuulunu kenestäkään piiiiiitkään aikaan... ...varsinkin kun tänään on mun synttärit....

Ihmisen lähelle.

Juuri nyt?

Tää ei oo vaikee. Haluun parantuu (oon kipee) ja sit haluun mussun kainaloon, ikävä *uuh*. En vaan taida tälläviikolla päästä.. ei ois kiva mennä tartuttaa toistakin ja nyt on mussulla paljon töitä. Viikonpäästä sitten *sydän*

[q]Kit^, 12.1.2007 23:14:
et ois kesä ja lämmintä ja et kaikil ois loma ja kivaa
[/q] aika kaukaa haettua toi kesä ja lomat... mutta kivaa voi olla myös ennen lomia ja kesää... *hih**joo*

...ajassa n.10 vuotta taaksepäin, aikaan jolloin ei tarvinnut ajatella asioita, kun elämä ei ollut niin monimutkaista kuin nyt, aikaan jolloin ei vielä oltu niin riiippuvaisia toisesta sukupuolesta, aikaan jolloin sai vain olla ja mennä murehtimatta sen kummemmin seurauksista...*uuh*

[q]iriil:
Lomalle johonkin kauas. Pois tavallisesta ympäristöstä. Viime vuonna olin tähän aikaan Thaimaan lämpimässä. Kun pääsis sinne taas mutta jonkun toisen kanssa kuin sillon.
[/q]

Lähetään vaan vaikka heti jos vaan saat semmoset rahat kasaan että miekin pääsen mukaan... t: se töissäkäyvä osapuoli...*hihu*

[q]Jutu, 23.6.2005 17:14:
Crowmoor siideriä, mutta en oo löytänyt sitä mistään muualta kuin Radalta ja Kouvolan Divasta.
[/q]

Lohjalta löytyy @ Vanha Mestari

Ekaa kertaa oikeasti kymmeneen vuoteen laivalle. Ajan suhteen se ei olisi ongelma koska oon kesälomalla vielä kolme viikkoa mutta tämä on taas näitä juttuja joita ei oikein huvittais yksin tehdä. ...että ei kiinnostais ketään lähtee völjyyn??

[q]Verottaja, 30.10.2007 19:30:
---
mark hamilton, 30.10.2007 18:15:
Oks noi New Rockit? Näyttää ihan New Rockeilta... mulla on New Rock kengät ja ne maksoi 170 ...

---

Onhan nuo.

---
vanhus, 30.10.2007 17:56:
aika mageet mistäs noita saa ??

---

Täällä näyttäs ainakin olevan valikoimassa.
[/q]

299 oli kalliimmat New Rockit

taas tän vitun tinnituksen vähän hiljeneen

[q]Verottaja, 30.10.2007 17:02:
Tämmöset olis kyl...

http://img85.imageshack.us/img85/5309/newrockhw4.jpg
[/q]

Oks noi New Rockit? Näyttää ihan New Rockeilta... mulla on New Rock kengät ja ne maksoi 170 ...

pähkinäsuklaata

[q]Janisa, 21.6.2006 15:22:
---
ReneB, 21.6.2006 14:53:
..että olis jo vkloppu!

---

Miksi..?
[/q]

Koska minuu....janottaa!!

[q]Tomb, 30.7.2006 00:09:

Toi kävisi mulle kanssa täydellisesti.
[/q]
[q]jesus, 30.7.2006 00:12:

Tätä on näköjään liikkeellä..
[/q]

..ja sitten kirjoitellaan iltasanomissa (juu, yleistän) miten naiset haluaisivat enemmän seksiä johon aina joskus tämä johtaa. Niin että täällä meitä miehiä on jotka läheisyyttä ja ehkä sitä seksiäkin antaisi, tulkaa hakemaan kun emme teitä muuten tahdo löytää!

[q]Cjet, 9.9.2006 22:09:
---
martina, 9.9.2006 21:39:
---
pirpeli, 9.9.2006 21:24:
MÄ voisin huolii poikakaverin ja seksiä.
---
mäkin. säännöllistä seksiä halajan.
---
Yhdyn - en edelliseen mutta - yleisesti mielipiteeseen.
[/q]

Tää vois yhtyy kans, sekä mielipiteeseen että (hyppy yhden yli) edelliseen.. ..Lahteen on kyl vähän turhan paljon matkaa ja toisaalta epäilen hieman että mua huolittais..

Haluan tietää, miten käy kun kuolee. et kuoleeko sitä vaan kokonaan pois vai jotain muuta?

O