päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 950
- 951
- 952
- 953
- 954
- ...
- 1,566
- Seuraava »
mulla näitä päivän :( riittää tänään enemmän kuin laki sallii..
tuli pränättyä taas vaihteekis äipän kanssa..
pitäisi repästä jostain 110 euroa...pitää kai ruveta jakaa persettä tossa kaupan kulmalla..
menee taas vaihteeksi hermot!!!
argh kun osaa nyt vituttaa!!!
Nyt rupee ihan oikeesti vtuttamaan, kun en saa mitään aikaiseksi koulun suhteen. Teen kaikkea muuta, paitsi luen tentteihin ja sitten taas ihmettelen, kun ne menee huonosti.
Ärsyttää, etten saa itestäni sen vertaa irti, että olisin tänään lukenut. Ei. Minä otin päiväunet
Masentaa, vituttaa, töissä, nälkä. Eiköhän sitä tossa ollut.*uuh*
[q]pHaze:
Toi on melkeen söpöä miten fanaattinen oot tän asian suhteen Ella :D
[/q]
saatan mahdollisesti olla realitynarkkis
viisaudenhampaan poisto 
nooh, päivän :) vois olla se, että kysessä oli viimeinen..tänään pitäneen hankkia kokovartalopuudutus!
[q]CandyRaver:
---
astiasto:
Vihalistaan listättävää (lue sivulta 100 lähtölista): Tekotaiteellinen namipääravereiden tekemä whatsoever taide, IDOLS & astiasto
[muokattu 7.1.2004 13:54]
---
joo..kiitti kiitti...mitä säkin voit musta tietää..mua vituttaa tollanen tuntemattomien ihmisten dissaaminen..mun nimimerkillä ei oo mitään tekemistä mun luonteen kans..niin että jos vuosia sitten otettu nimimerkki märittää sun mielestä ihmisen luonteen,ni ei kyllä sullakaan hyvin mene..
Ja kaikki tekstit mitä oon ikinä kirjottanu..ni..ei vittu,antaa olla..
Jos sun päämääräs elämässä on saada mahdollisimman monelle ihmiselle paha mieli,ni kuule ONNEX OLKOON!! voit lisätä yhen puumerkin lisää seinälles!
[/q]
En kyl tarkoittanut sinua, mutta jos luet itsesi tuohon ihmisryhmään, niin en voi sille mitään lähinnä se lähti siiitä että eräs tuttu joka tekee huumehöyryissään taidetta mitä hän sitten esittelee kuin jotain van gohia 
En ees lukenut kommenttiasi tai nimimerkkiäsi, tälläkertaa täysi vahinko :)
anteeksi 
[muokattu 8.1.2004 01:42]
Tänään kaksitoista tuntia koulua ja takana vain viitisen tuntia yöunta. Jipii. 
[muokattu 8.1.2004 08:13]
[q]ezzy:
---
Unity(f):
ja tää odottavan aika on piinaavaa... monia työpaikka hakemuksia oon jättäny mut huoh.. eikö ne osaa vastaa? tää odottaminen käy hermoille..*dissaa*
---
Ikävä tosiasia on, että työpaikkahakemuksiin harvoin vastataan 
[/q]
niimpä.. jotenkin alan huomamaan sen...*dissaa*
se että mä en oo nukkunu vielä minuttiakaan... ei vaan tuu uni simmuu.. liika ajateltavaa...*uuh*
Olin crossing tunnilla ja aivan loppumetreillä tunsin, että hemmetti taitaa alkaa migreenikohtaus. Vasen puoli katosi näkyvistä ja olo oli muutenkin kumma. *täh*
No kotiin päästyäni se sitten suihkun jälkeen jysähti: Aivan tajuton pääkipu!*igor*
Koska minulla on ensimmäinen migreenikohtaus ollut 2 vuotta sitten, olin jo tuuduttunut siihen että en sitä enää saa.
Ja siiskun normaaleista kipulääkkeistä ei migreenipäänsärkyyn ole apua, niin sain kärsiä kivusta niin kauan kun nukahdin 45 minuutiksi. Vieläkin tosin särkee, heilauttaa päätä nopeasti puolelta toiselle.
Seuraavan kerran jälkeen menen kyllä tohtorin puheille..*justjoo*
erään nimeä mainitsemattoman henkilön todella hyvien neuvojen ansiosta kävelen kuin turpaansa saanut ankka
en muista oonko kertaakaan tänä vuonna saanu unta ennen 2 yöllä, ja nyt alkaa olee lähes normaaliakin valtaisampi väsymys hyökkäämässä sopivasti viikonlopuksi
ihmisiä kuolee ympäriltä.
aikasta haihtuvaisia me ihmiset olemme.
Lisättävää viha listaan: IDOLS, aijoo muute sanoinko jo että IDOLS? niin siis IDOLS... käy vituttaa tommoset tekojulkimotj jota vittu työnnettään joka tuutista. EI VOI HYVÄKSYÄ. *kivatsulle**pahis*
[q]PuuhaOsku:
Jani hävisi*eiei**eiei**eiei**kivatsulle*
[/q]
aivan, mutta tämä kuuluu kyllä päivän hymyyn *sydän*
[q]astiasto:
Lisättävää viha listaan: IDOLS, aijoo muute sanoinko jo että IDOLS? niin siis IDOLS... käy vituttaa tommoset tekojulkimotj jota vittu työnnettään joka tuutista. EI VOI HYVÄKSYÄ. *kivatsulle**pahis*
[/q]
haluaisin kysyä, että mikä ero on julkimolla ja tekojulkimolla?
[q]ella_:
---
PuuhaOsku:
Jani hävisi*eiei**eiei**eiei**kivatsulle*
---
aivan, mutta tämä kuuluu kyllä päivän hymyyn *sydän*
[/q]Toi on melkeen söpöä miten fanaattinen oot tän asian suhteen Ella :D
Yläkerran läskillä matamilla on bileet. Töminästä päätellen jokainen vieraskin on yhtä pitkä kuin paksu. Jollain on lisäksi mukana häiriintynyt koira, joka mekastaa. Kello 23 jälkeen voisin harkita meneväni ensimmäistä kertaa eläessäni mussuttamaan naapurille. Vittu, turvat kii, tai ne turpoo kii!
Joutuu jännitämään duunin puolesta ma-ti asti. 
Ei auta muu kuin pitää peukkuja.
en kyl vieläkään tajuu. eihän julkimon edellytys ole mikään saavutus vaan se että on oikeassa paikassa oikeaan aikaan. artisti on enemmänkin sellanen jossa pitää olla jotain tehnyt. julkimo ihan sanana mielestäni viittaa täysin hömppään.
sitten toisaalta, noi finalistit on kyl tehny hitosti enemmän töitä ton suosionsa eteen kuin monet vielä turhemmat julkimot, kun laitetaan aggressiot purkkiin ja asiat oikeeseen mittakaavaan
- « Edellinen
- 1
- ...
- 950
- 951
- 952
- 953
- 954
- ...
- 1,566
- Seuraava »