päivän :(

Back to häröily O

kaine muun p.... lisäksi niin nielesin äsken mun kielikorusta puolet... mitä vielä...

mitään ei oo kuulunu viel duunipaikoista... odottaminen on täyttä tuskaa..*igor*

Krapula ja masennus *kivatsulle**uuh*

Talon kattoterassilla oli yöllä bileet. ”Kuusamo”, ”Charlie Brown” ja ”Kun Chicago kuoli” oli yön hittibiisejä.
Valvoin klo 01-05 kuunnellen sekä tätä idioottien remuamista, että naapurien meteliä, kun ne protestoivat hakkaamalla seiniään. Teki mieli pistää tuleen koko talo, että olis saanut kaikki pihalle.

Nyt joku naapuri kuuntelee täysillä jotain aariaa. Helvetinmoista kirkumista ja rummun päristystä. Yritä tässä nyt sitten lukea tenttiin...

Ja tietenkään netti ei toiminut aamulla, kun sitä tarvitsin. Kolusin kaikki johdot ja yhteydet sata kertaa ja lopulta nyt, kun ryhdyin väkivaltaiseksi (vältettyäni sitä tällä kertaa mahdollisimman kauan), se nyt sitten yhtäkkiä rupesikin pelittämään.

Onneksi voin edes sitten surffata, kun tenttikirjat voin tässä metelissä unohtaa.

kolmen tunnin yöunet

[q]kilobitti:
---
hyperventilaatio:
Syksyn opinnot meni päin persdettä, nyt on kasassa varmaan alle 10ov, ja hopsissa oli tavoitteena 23. että näin. Tenttejä toki ois vielä, mut ainakin kaksi voi skipata suosiolla, kun en niistä mitään tajua.

---

tuohan kuulosti ihan minun elämältäni...tätä se on ollut jo 4,5 vuotta*nauru*
[/q]

samoin mun en kai sitten olekaan yksin tämän kanssa...

hhahhaahhaha!!! ihana darra!! =)DDD=D=”!))

Vituttaa toi paska sää, nämä jälkitaudit, kela, Rybarin poke, Oksennus, sts, ihmiset, Idols,
”QSAAMINEN ON KOVAA”-Teinit,
”TEKNO ON SELLAST PASKAA JUMPUTUSTA JOTA EN OO KOSKAA KUULLU”-Teinit,
”GAIGGI MUU GU POLCCA ON PASCAA, VAIK EN OO KUUNNELLU”-Teinit
”MÄ FANITAN _INSERTYOURTEENAGEIDOLHERE_”-teinit
”WAAN WUDANG TEKEE OIKEET RÄPÄĔ-Teinit,
”MOI MUL ON NAILOBEAT ININÄ ÄÄNI JA HUUDAN KÄNNYKÄÄNI IHAN VITUSTI JA SELITÄN KUIN KNÄSIS OON KAHEST SIIDERIST”-teinit,
”PSYKE PSYKE PSYKE”-Puristit,
”POLCCA POLCCA POLCCA”-Purisitit...
”_INSERTYOURGENREHERE_”-puristit,
Jengi joka varastaa tavaraa bileistä,
Tony Halme, Lipponen, Irak, Irak urkinta, IDOLS, IDOLS, IDOLS, Kixu... Jne

MUL ON AIKA VITUSTI ANTIPATIOITA! *sydän**sydän**sydän**sydän* *pahis**pahis*

huomenna inssi... *glunks* saankohan ollenkaan nukuttuu. ja mitä ihmettä sitä keksis tehä uudenvuodenaattona!?!*ding* (hyviä ideoita otetaan vastaan...)

[q]astiasto:
Vituttaa toi paska sää, nämä jälkitaudit, kela, Rybarin poke, Oksennus, sts, ihmiset, Idols,
”MOI MUL ON NAILOBEAT ININÄ ÄÄNI JA HUUDAN KÄNNYKÄÄNI IHAN VITUSTI JA SELITÄN KUIN KNÄSIS OON KAHEST SIIDERIST”-teinit,

[/q]

Noniin! Ongelmista puhuminen on ensimmäinen askel kohti parantumista.

toimiston muutto vituttaa, kun kaikki järjestelyt kusee. ja just, kun olin kirjoittamassa tätä, konekin päätti kaatua. voi sheitan!
Raha-asiat taas ns. ”kerran vuodessa olevassa kondiksessa” vitun autonhankinta

[q]astiasto:
Vituttaa toi paska sää, nämä jälkitaudit, kela, Rybarin poke, Oksennus, astiasto, ihmiset, Idols,

[/q]

Pakko lisää vihalistaan: ”BYHYY BYHYY *nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh* MUL EI OO ELÄMÄÄ JA OON ADDIKTOITUNUT FOORUMEIHIN astiasto JOKA VALITTAA LIIKOJA ANTIPATIOITAAN ”

aijoo ja IDOLS

[muokattu 7.1.2004 07:36]

Kesäloma loppuu

Tänään on ruotsin tentti

[q]Hyzenthlay:
---
kilobitti:
---
hyperventilaatio:
Syksyn opinnot meni päin persdettä, nyt on kasassa varmaan alle 10ov, ja hopsissa oli tavoitteena 23. että näin. Tenttejä toki ois vielä, mut ainakin kaksi voi skipata suosiolla, kun en niistä mitään tajua.

---

tuohan kuulosti ihan minun elämältäni...tätä se on ollut jo 4,5 vuotta*nauru*

---

samoin mun en kai sitten olekaan yksin tämän kanssa...
[/q]

Ollaan monet samassa veneessä

[q]toshbi:
yritätkö sä kenties tappaa mut
*nauru**vink*
[/q]

liikunta on hyvästä eikä mikään päivän :( juttu...

mun päivän :( on kun en saa huomiseksi kyytii treelle ja takas sen yhen sekopään kanssa..

Oon nukkunu viimeset neljä yötä ihan vitun huonosti. Tarpeetonta sanoo et rupee pikku hiljaa vituttaa*igor*

Vihalistaan listättävää (lue sivulta 100 lähtölista): Tekotaiteellinen namipääravereiden tekemä whatsoever taide, IDOLS & astiasto

[muokattu 7.1.2004 13:54]

Huomaa taas että olen koulussa.. Juoksen paikasta toiseen koko ajan ja missään ei ehi pysähtyä q joku aina huutaa mua jonkin tärkeän asian takia.. Uudet oppilaat kattoo ihmeissään et mitä mä oikein touhuan q täytyy jutella kaikkien kanssa.. no ne joutuvat tottumaan siihen.. En taas tiiä mitä mun pitäis vielä muistaa, jotain ihan varmasti, mut nyt oon taas kurssilla josta en ymmärrä yhtään mitn.. Eli*eiei*

Tuntuu taas siltä että mitkään sovitut asiat ei pidä

O