päivän :(

Back to häröily O

[q]Sand3, 12.2.2008 10:15:

--- clips --- lehmätumput --- clips ---

[/q]

Mä luin eka et lentoliput ja ajattelin et suhteellisen tyynesti kuitenkin otat lentolippujen katoamisen... ei toi äidinkieli suju tälläkään.

Mua kans harmittaa kovasti jos hävitän jotain mitä olen saanut iskältä tai äipältä vaikkei kyse olisi rahallisesti isosta asiasta. Niiltä saaduissa jutuissa on jotenkin niin iso merkitys kun tietää että ne on ostettu rakkaudella. *sydän* Ja vaikka esim. aviomieheltä saadut jutut on ostettu/hankittu ihan tasan yhtä isolla rakkaudella niin niiden merkitys on kuitenkin erilainen.

Järjetön vitutus ja ahdistus, ilman ihmeempää syytä.

Murtumia vasemmanpuoleisissa kylkiluissa. Sattuu vitusti*poks*

Olin kaupungilla yksin kun alkoi pyörryttää. Onneks olin vaatekaupassa enkä missään lähiöpuistossa kävelemässä kohti kotia, ja onneks havahduin tajuamaan tilanteen just ennen kuin silmissä pimeni ettei tullut reissua ensiapuun. Tajunnantaso tipahti yhteensä kuusi kertaa, ennen kuin pääsin kotiin saakka. Ei oo hetkeen pelottanut yhtä kamalasti.

pakkaaminen.... Siis musta on kiva muuttaa ja asunto on kiva, mutta noi laatikot ...ei millään täyty ja mua ei yhtään huvita eikä kiinnosta pakata niitä *eikä*

Näin järkkyä unta viime yönä. Ei oo vähään aikaa taas ahdistanut niin paljoa kuin tänä aamuna Pitäsköhän tässä pikkuhiljaa mennä käymään lääkärillä...

[q]Miinapiina, 13.2.2008 18:58:
--- uudet sauvat ---
[/q]

*reps*

tajusin kysyy tän hetkisestä tyäpaikasta kesätöitä liian myöhään no, eipä mun "loma" kauheesti kuukautta pidempi ookaan, mut jotain työta saa silti keksii

Tulos kipeeks, nenä ihan tukossa, höh!

Logitechin langaton näppis ja hiiri.. siis voi v****u mitä paskoja! Sillon aiemmin kun oli ihan pekka perushiiri ja näppis ei ollut -koskaan- mitään ongelmia ja nyt ei muuta olekaan. Hiirtä ei voi ees käyttää enää, kursori vaan vaeltaa päämäärättömästi ees taas, vaikket koskis koko hiireen ja ei se vaan toimi. Näppis on puolestaan niinkin ihana, että tiputtaa koko ajan oikean puolen näppiksestä pois, siis numerot ja plussat ja pikkuenterin yms. Ei vaan toimi. Olen yrittänyt asentaa koko hela hoitoa uudestaan, mutta ei näytä toimivan.

Mä heitän vesilintua näillä. Onneks maksoin näistä, jeiiiiiiiiiiiii! Siistii. -not *toktok*

Mun ääni jätti mut eilen illalla eikä oo tullut takaisin :(

[q]pirpeli, 14.2.2008 08:34:
On tää vähän tyhmää ja lapsellista, mut oisin mä ehkä kuitenkin huolinut jonkun vaikka iiiihan pienen oman ystävänpäivälahjan.....Onhan tää päivä kuitenkin alunperin rakastavaisille suunnattu.

No, kai mä opin joskus olemaan aikuinen.
[/q]
Älä välitä, ei täällä kukaan muukaan mitään vastaavia huomionosoituksia saa

Itellä flunssasin olo hetkeen ja töissä oman osaston tärkein henkilö sairaana... Nyt ei oo varaa olla ite kipeenä ja muutenkin luvassa hektinen päivä

On tää vähän tyhmää ja lapsellista, mut oisin mä ehkä kuitenkin huolinut jonkun vaikka iiiihan pienen oman ystävänpäivälahjan.....Onhan tää päivä kuitenkin alunperin rakastavaisille suunnattu.

[q]MissKoo, 14.2.2008 08:26:
-klips-
[/q]

step 1. vaihda patterit
step 2. soita mulle jos ei toimi

-M

[q]MissKoo, 14.2.2008 08:26:
Logitechin langaton näppis ja hiiri.. siis voi v****u mitä paskoja! Sillon aiemmin kun oli ihan pekka perushiiri ja näppis ei ollut -koskaan- mitään ongelmia ja nyt ei muuta olekaan. Hiirtä ei voi ees käyttää enää, kursori vaan vaeltaa päämäärättömästi ees taas, vaikket koskis koko hiireen ja ei se vaan toimi. Näppis on puolestaan niinkin ihana, että tiputtaa koko ajan oikean puolen näppiksestä pois, siis numerot ja plussat ja pikkuenterin yms. Ei vaan toimi. Olen yrittänyt asentaa koko hela hoitoa uudestaan, mutta ei näytä toimivan.

Mä heitän vesilintua näillä. Onneks maksoin näistä, jeiiiiiiiiiiiii! Siistii. -not *toktok*
[/q]

Voi johtua myös siitä et se näppiksen ja hiiren vastaanotin on jossain esteen takana eikä saa kunnon signaalia

[q]pirpeli, 14.2.2008 08:34:

[/q]

Pian tulee naistenpäivä ni jos sit :)

Pendulumin uus levy on ihan shitti :(

[q]Mark, 14.2.2008 08:48:
---
MissKoo, 14.2.2008 08:26:
-klips-

---

step 1. vaihda patterit
step 2. soita mulle jos ei toimi

-M
[/q]

Tänks kaveli tervetuloa sit vaan käymään, kato patterit on ihan ok, ne on simmoset ladattavat ja sieltä ohjelmasta näkee onks ne hyvät. On ne.

Rokotus.. Tekeehän se hyvää tai siis auttaa, ettei sairastu mutta mutta..

[q]crissy, 13.2.2008 13:33:
pakkasia tulee...
[/q]

joo hyi! ja toi tuuli

O