päivän :(

Back to häröily O

ei kiinnosta mikään tänään

2 kuukautta kestänyt flunssa ei ota hellittääkseen. Viime viikolla alkanut antibioottikuuri helpotti oloa parissa päivässä ja viikoloppuna oli ihan terve olo. Eilen kävin illalla sitten salilla ja ennen nukkumaanmenoa alkoi sattua kurkkuun. Ja aamulla oli kurkku kipeenä. Jes.... Mä haluan olla terve!

jepsan.. vituiks meni kaverin tilisiirto ja raha lompakossa 1e palkka tulee tiistaina ja silleesti.. voittajafiilis :(

[q]Mark, 8.2.2008 08:54:
Eilen myöhään iltasella kun olin kotiutumassa peli-illasta ja päätin napata snagarilta jotai evästä messiin, pääs taas todistamaan miten vitun apinoita alkkiksia stadista löytyy

Eka kaks vitun densoa koittavat vartin verran saada ilmaseks safkaa ja kun ei onnistu, alkavat mesoomaan ja huutamaan että pikkutyttö kiskassa on pölliny heidän massit (mitä ei koskaan edes annettu tytölle). Kun asiasta huomautti ja kehotti herroja lähtemään lätkimään kun ei hommasta mitn tule, oli seurauksena se että nää kaks apinaa käy sit mun päälle, huoh.

Nyt on jalka kipee ku piti potkasta toista et pääs tilanteesta ulos ilman et ketään sattuu oikeesti. Vittu mitä vatipäitä, ei heru sympatioita tollasille kusipäille

-M
[/q]
Huh! Säikähdin jo, että sulle on käynyt huonosti! Hitto ens kerral soitat mut messiin täst kulmilta, ni pyrähdän apuun. Onneks sait hoidettua ne idiootit. Sä oot meidän *super*sankari!*plur* Hyvä Mark!

Winampissa jotain vikaa...kaikki musiikki särisee...

Kela!*dissaa* Sainpas sit tänään laskun takaisinperittävästä opintotuesta vuodelta -06. Hitto, mä kun olin ihan varma, että laskin tuloni niin tarkkaan, että rajat ei ylittynyt, mut näköjään sit en laskenutkaan. Mut kyllä ottaa päähän kun tulorajat ylitty about 200e ja nyt sit saa maksaa reilun 500e takas.*senkin* Eikä tässä vielä kaikki, vielä muutama tunti sitten mulla olis ollut rahaa maksaa se pois mut kävin töiden jälkeen pankissa tyhjentämässä säästötilin ja maksoin opintolainaa pois, joten eipä oo sit enää niitäkään rahoja.*grr* Helvetti!*igor*

Näitä 2500e:n laskuja on kyl kiva saada.
Kiitti kela.

Opintotukea kalliimpaa rahaa oo ku pikavipit saatana.

Auton avaimet hukassa. Hirveän tohinan ja kiireellisen etsinnän jälkeen etsin käsiini vara-avaimet ja ajan tuhatta ja sataa koululle vain todetakseni, että olen tunnin liian aikaisin koululla.. *senkin**toktok**grr*

No nii V*@#!!!
Muutenkaan kaikki asiat ei oo menny putkeen tässä lähiaikoina esim. FireFox tökkii ja patterit kylmät (TAAS), niin nyt sit mun edesmenneen mamman vanha koristekehyksinen peili putos ja hajos!!
7 Vuotta Epäonnea!! Kiitos, just tätä tarvitsin!!
V*@# MITÄ VIELÄ?!?!!!!1

Taas sormet ja jalat ihan jääs ja on hirveen yksinäinen olo ja kaikkee

[q]Amma, 19.4.2010 19:30:

Tänks beibe. Olo on edelleen ihan persiistä. :'D Yksin väärä sana joltakulta, niin itkisin. Kurkussa ja silmissä on itkuvalmiustila. Hengaan sen verran paljon itekseni, ettei sit tuu itkettyä kuitenkaan.

Tässä on kuitenkin sellanen jännä juttu, että kun väittäsin tän liittyvän hormoneihin (ja tää taitaa olla kuukausittaista), niin tähän osaa jotenkin suhtautua huumorilla. Että vaikka mikään ei oikeesti oo mitenkään huonosti, että diudiu muuten vaan tuttaa ja itkettää ihan turbona, niin sehän pistää melkein naurattamaan. Tai vähintään hymyilyttämään. Ja kun tietää kuinka hyvä elämän yleisfiilis vois olla. Tää on kai tätä ajatusten ja elämänkuvan muuttamista positiiviseksi. Sitä mitä oon harjotellu viime syksystä lähtien. Jännää.
[/q]

Meiän pittää nähhä ennenku lähret maailmalle! Paljon voimahalei!

DARRA!

[q]Lucifer Inc, 9.2.2008 20:12:
mulla samaa vikaa
[/q]

Pojat korjas mun vaivan - eli sammutti tietokoneen

[q]Timce, 10.2.2008 12:54:
:-(

http://www.sunstormproductions.net/sadcat.jpg
[/q]
Toi kuva piristi kummasti
EMO CAT IZ SAD!

kiitos

kaikki

[q]Wolverine, 8.2.2008 12:27:
---
hyperventilaatio, 8.2.2008 12:16:
Näitä 2500e:n laskuja on kyl kiva saada.
Kiitti kela.

Opintotukea kalliimpaa rahaa oo ku pikavipit saatana.

---

niinpä. noiden aivan uskomaton riistokorko 15% on kans semmonen et tekis mieli polttaa koko lafka maan tasalle.
[/q]
Tässä muutaman päivän ajan oon itekin miettinyt Kelan räjäyttämistä.*grr*

Kusipäitä kaikki

Kylläpä on harvinaisen vittumainen päivä tänään.

Ei helvata... Kumpa ois voinu jäädä hetkeen elämään. Nyt ahistaa niin ettei tiedä itkiskö vai nauraisko Siis nauran...

[q]mayah, 11.2.2008 06:07:
Kello on 6.05 ja oon aivastanu herättyäni jo 6 kertaa. Flunssa suks. Ei vieläkään töihin, eikä vieläkään puhettakaan salille menosta.
[/q]

Samat sanat. Mä oon ollut kipeenä jo 1.5 kk eikä oo oikein päässyt urheilemaan :I

O