päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 474
- 475
- 476
- 477
- 478
- ...
- 1,566
- Seuraava »
kypsyttää!!!!!!!
ääärrrrrhhhhhhggg! Pitikö nyt alkaa sataa ku ei oo sateenvarjoo mukana! Noh ylitöihin pitää jäädä kummiski, mut olis täältä joskus kiva päästä pois kans silleen ettei kastu!! *eikä*
[q][TranceCore], 19.4.2007 16:15:
Voiko oikeesti olla noin urpoo jätkää, ilmeisesti. Ihan tarkotuksella laitettu ja tulihan se todettua piliikunnussijaa isikee jälleen, luuletko olevas joku f*ckin äidinkielen opettaja, nussi sitä pillkua miten lystäät, niinku 50% sun viesteistäs on just sitä ylistäkää pilkunnusija jone, i bow to you, ladybug fucker !
[/q]
Voi vittu. Aahahahaa!
[q]Rujo Mutantti,
http://www.funny-potato.com/read-this.html
[/q]
heahae iahn vtiun hvyä, I cloud eleasy raed taht. asiaa ! jlnoele htsaae, psykytyö hän sehihin
auta armias jos hän lähtis turkuu, sillähän riittäis oppeja jokaiselle heistä.
MIKS VITUSSA ULKONA ON LUNTA?!
kauhea väsymys ja tukkoisuus..
osittain pahentuneet eilisen tamppaamisen takia... vaikka siel oli kyl huippukivaa, mut sitä savua oli keuhkojen kannalta ihan liikaa*dissaa*
katsoin tilin saldon semispontaanin keskiiviikkoisen
baarittelun jälkeen -> ei naurata :C
[q]KooKie, 20.4.2007 10:19:
Katselin galleriasta mun pikkusiskon kuvia ja tuli ihan mieletön himo päästä sen luo... Toisaalta päivän hymiöön menisi se, että mun tarvitsee enää odottaa 26 päivää - Frisco here I come - as good as always and always better than ever.
[/q]
uij...asustaa friscossa...tahtoo kans joskus sinne*kuolaa* siis friscoon...ei sun siskonluo*nauru*
Kurkku on kipee ja nenä vuotaa ja työpäivä edessä :(
kyllä se elämä kans heittelee... tänään aamulla oli yksi elämäni kamalimmista aamuista..
menin mieli suht korkeella sairaalaan kattomaan olisko tapahtunu "kamulle" edistystä ja näkyis se syke...
lääkäri totesi että "täälä ei ole tapahtunut mitään että kyllä tämä valitettavasti on mennyt kesken.
Täältä löytyy myös toinen sikiöpussi" Olin et w0000t!!???!?! Eli olin odotellut sitten kaksosia tietämättä joista molemmat olivat menneet joitain päiviä/viikkoja sitten kesken.
Sain lääkkeet et nyt vaa venaillaan sitte et ne tulis luonnollista kautta ulos.. pelottaa nii saatanasti.. ei voi muutaku itkee..
tätä fiilistä en soisi pahimmalle vihamiehellekkään... Ei meille tulekkaan jouluvauvoja...*nyyh*
et se siitä sitten
väsyttää ihan hulluna. ja pitäs viel tehä tosi paljon juttuja..
Joo-o, vitutus on aika maksimissa. Tuli sitte ryssittyä kunnolla...
[q]H3li, 20.4.2007 18:01:
---
k1mm0, 20.4.2007 10:12:
katsoin tilin saldon semispontaanin keskiiviikkoisen
baarittelun jälkeen -> ei naurata :C
---
no tänään kantsii sit dokaa *känni*
[/q]
no mut heti on paljon parempi mieli parin alennuscalian jälkeen! :D
+ illalla kuitenkin kuuma junkkadisko <3
kuinka rikki ihminen osaakaan olla... kuinka paljon voi kyyneleitä valuakkaan....
[q]crissy, 20.4.2007 17:57:
kuinka rikki ihminen osaakaan olla... kuinka paljon voi kyyneleitä valuakkaan....
[/q]
oot niiiiiin tärkee!!! paljon jaksuja rakkaalle, oon täällä itekkin ihan tippa linssissä!!!
*sydän* *sydän* *sydän*
[q]Annakins, 17.4.2007 16:37:
Muuri ja piikkilanka-aidat :(
[/q]
Mistas laitokselta sita ollaan oikein karattu...?
[q]Miinapiina, 20.4.2007 18:47:
---
crissy, 20.4.2007 17:57:
---
oot niiiiiin tärkee!!! paljon jaksuja rakkaalle, oon täällä itekkin ihan tippa linssissä!!!
*sydän* *sydän* *sydän*
[/q]
Niin siekii.....
[q]mayah, 20.4.2007 18:48:
---
--- Jaksamista
[/q]
thäänks.. pakko koittaa jaksaa...
Halipula :( Kyllä täällä olis tilaa kahdelle, ihan varmast olis, niih.
[q]crissy, 20.4.2007 18:50:
---
mayah, 20.4.2007 18:48:
---
--- Jaksamista
---
thäänks.. pakko koittaa jaksaa...
[/q]
todellakin, voimia sinulle hirveesti.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 474
- 475
- 476
- 477