päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 473
- 474
- 475
- 476
- 477
- ...
- 1,566
- Seuraava »
ÄÄÄÄÄÄÄ mä en ala.
Koko ajan on jotenkin niin ihmeellises mielialavuoristoradas et jos en paremmin tietäis,
kelaisin et oisin raskaana.
Ja sit mua rassaa mun työajat jotka ei natsaa yhteen oikeestaan kenenkään kanssa,
ei perheen,ei kavereiden saatika tän samaisen katon alla asuvan otuksen kanssa.
Onhan se kiva nähdä kun se lähtee aamulla töihin ja illalla kun mä tuun duunista ja se on menossa nukkumaan.
Josta päästäänkin mun seuraavaan vitutukseen eli viikonloppuihin,
jolloin ei oikeestaan ees jaksais tehdä mitään, varsinkin kun mulla on yleensä vaan lauantai tai sunnuntai vapaa,hyvin harvoin molemmat.
Oon todennut etten todellakaan jaksa mun viikon ainoona vapaapäivänä mitään tolkutonta dokaamista, koska en ehi palautua yhtään.
Oon aika seniili.
Ja täl hetkel muutenkin aika vittuuntunut*grr**nauru*
Muuri ja piikkilanka-aidat :(
Ööök kahden vuorokauden aikana tullut nukuttua 2h.
Olo on paska, hassua kun on vaikka mitä fyysisiä oireita väsymyksestä; niska ja hartiat jumissa, nenä jatkuvasti tukossa, ääni painoksissa, päässä koskee, silmissä koskee ja *tuttaa niin perkuleesti. Ja 16:30 pitäisi mennä työhaastatteluun...koitan ottaa ny ees parin tunnin nokoset ennen haastattelua ettei ihan koomassa ois.
Lääkäris käynti oli aiheellinen..*uuh* toivottavast ei o mitää pahempaa kummiskaa tulos pelottaa...
Tjooh...
Ero..
Tässähän sitä sitten etsitään omaa kämppää ja koitetaan selviytyä opiskeluista.
Toivottavasti ei noro-virus iske nyt. Eilen oli kuumetta ja tää huono olo vaan jatkuu. Kaiken lisäksi huomenna olisi hautajaisetkin ja vaikka mitä koulujuttujakin pitäis jaksaa vääntää
Ihan tyhmä aamu. Tuli nukuttua liian vähän ja alotettua päivä tosi huonosti ja nyt väsyttää
Kai tää kompensoi eilisen ihanuutta..
[q]H3li, 18.4.2007 20:43:
---
Birgie, 18.4.2007 20:15:
Meni taas hermo noihin arvauskeskuksiin ku ei pääse enää edes hoitoon vaikka haluais.
---
sama vika täällä.
[/q]
Niin ja opiskelijan rahoilla ei paljo mennä yksityiselle, mut alkaa jo tuntumaan että kohta on pakko mikäli jotain hoitoa haluaa.
mä en vaan osaa... =(
-eiopikoskaankantapäänkauttauhuu
[q]H3li, 18.4.2007 20:43:
---
Birgie, 18.4.2007 20:15:
Meni taas hermo noihin arvauskeskuksiin ku ei pääse enää edes hoitoon vaikka haluais.
---
sama vika täällä.
[/q]
Jep koettu on moneen kertaan ..
[q]UnityF, 18.4.2007 10:11:
Ai siullakin käyny ponnaripeikko pöllimässä ne..
Mä etin kanssa äsken ja luovutin.
[/q]
Aina vähintään kerran viikossa huomaa, että taas on hävinny viis ponnaria ihan olemattomiin.
Kerron tarinan tosi sellaisen, pari seurusteli pitkän aikaa, kihlat, sovittiin tehdä lapsi, isää ei näy raskauden aikana pahemmin, saatika synnytyksen aikana, äiti tytön kanssa sairaalassa - saa vieraan kuulee uutisen mies pettänyt avovaimoaan jo ennen lapsen syntymää, ja se on vain jatkunut kymmenien eri naisten kanssa, kun nainen oli synnyttämässä, silloinkin, pettämässä toisen naisen kanssa ja uskotteli vain naiselle että kaikki oli hyvin. Mies taas ei tiedä, että avovaimo tietää, ja vain kehuu "saavutuksillaan" mies ei ole nähnyt avovaimoaan synnytyksen jälkeen, vaikea arvata mitä tulee tapahtumaan. Mihin tämä maailma on menossa. Sovitaan yhteisestä vastuusta, rakkaudesta, sanoja ei pidetä, lupaukset rikotaan lähimmäistä ei kunnioiteta, kokeilunhalua, muiden mielipiteistä ei välitetä, tuskaa luodaan tarkoituksella. Lähipäivinä ensitapaaminen varmaan tapahtuu... Voimia kyseiselle uskolliselle tulevalle yh:lle
*shit happens, if you dont respect your loved ones*
--- Love Is Everything You Are, And You Are Nothing Without Anyones Love,
Life Is Love, Live It good And You Will Live Forever In Someones Heart --- *sydän*
Think About It Before You Do, It But Let Heart Guide - It Will Show You The Way *sydän*
vittu tollasia muijia*grr* ekaks ihan täysin mukana, mut ku pitäs niinku tositoimiin alkaa. niin muija toteaa siihen ettei jaksa.
[q][TranceCore], 18.4.2007 23:35:
Life Is Love, Live It good And You Will Live Forever In Someones Heart --- *sydän*
Think About It Before You Do, It But Let Heart Guide - It Will Show You The Way *sydän*
[/q]
Eiks Toi Jatkuva Shiftin Painaminen Oo Yhtään Raskasta?
Akku loppu perkl!
[q][TranceCore], 19.4.2007 15:43:
EiKs ToI JaTkUvA LePpPäKeRtUn PaHiMmAn ViHoLliSeN RoOlI oO YhTäÄn RaSkAsTa ?
[/q]
LePpPäKeRtUn?
Pfffft. *kirjoittaa yhden nimen lisää pitkään listaan*
Tuleeko tunteet jotenkin poikkeuksellisen voimallisesti ilmaistua kun kirjoittaa lauseen jokaisen sanan isolla etukirjaimella?
Sain tietää että eräs läheinen ystävä pitää mua ärsyttävänä ja puhunu musta muutenki paskaa... tulipa siisti fiilis*igor*
[q]Jone, 19.4.2007 09:59:
---
[TranceCore], 18.4.2007 23:35:
---
Eiks Toi Jatkuva Shiftin Painaminen Oo Yhtään Raskasta?
[/q]
Ei todellakaan, verrattuna siihen miten raskaasti voi tunteet painaa.
Kevät on näin pitkällä ja mua pidetään vieläkin epätietoisena mun kesälomasta Tarkistanu sähköpostit ainakin 50 kertaa joka päivä, eikä vastausta kuulu. Ehkä sit toukokuun viimenen päivä kuulenkin, ettei mulle ookaan töitä
[q]Jone, 19.4.2007 16:00:
---
[TranceCore], 19.4.2007 15:43:
---
LePpPäKeRtUn?
Pfffft. *kirjoittaa yhden nimen lisää pitkään listaan*
Tuleeko tunteet jotenkin poikkeuksellisen voimallisesti ilmaistua kun kirjoittaa lauseen jokaisen sanan isolla etukirjaimella?
[/q]
Voiko oikeesti olla noin urpoo jätkää, ilmeisesti. Ihan tarkotuksella laitettu ja tulihan se todettua piliikunnussijaa isikee jälleen, luuletko olevas joku f*ckin äidinkielen opettaja, nussi sitä pillkua miten lystäät, niinku 50% sun viesteistäs on just sitä ylistäkää pilkunnusija jone, i bow to you, ladybug fucker !
- « Edellinen
- 1
- ...
- 473
- 474
- 475
- 476
- 477
- ...
- 1,566
- Seuraava »