päivän :(

Back to häröily O

Keittiön kaapit on aika tyhjiä, muttei kehtais enää vajaata päivää varten käydä kaupassa ostamassa mitään lisääkään. Miks mun jääkaappi ei oo itsestään täyttyvää mallia :(

Iski sitten pienen flunssan päälle, ei yhtään kiinnostais maata himassa.

Eka duunipäivä piiiitkän vapaan jälkeen kolmen tunnin yöunilla.
EISSssssssaaatana. Onneksi enää 35 minsaa kärsittävänä.

tänään on taas tuntunut siltä, että mikään ei tunnu onnistuvan...

polvi taas menossa tohjoks,särkee.. lekuri totes että niskan ja yläselän nikamat liian suorassa,hartiat aivan jumissa. :/ lisäksi alaselkääkin särkee. kele.

Mökömökö

En ymmärrä. Ja se saa surettamaan...

Talvi ja pimeys... Mikä **tun talvi!? Eli siis toi sade ja tihutus ja harmaus. Tulis edes lunta.

Olin laskenut rahani väärin..Luulin, että mulla oli 100 euroa enemmän rahaa.. ostin sitten tänään ison kasan joululahjoja, eli nyt syödään reilu viikko kynsiä! Noh, ompahan ainakin lahjat hankittu osittain!

asu ipi aas :(

[q]Freja, 27.6.2007 19:39:
Ennustan ukkosta. Päätä särkee.
[/q]Toivottavasti olis NIIN hieno juttu.

En TODELLAKAAN ymmärrä ja se pistää miettimään ja surettamaan

[q]-Santtu-, 14.12.2006 11:38:
---
ezzy, 14.12.2006 11:14:
---
-Santtu-, 14.12.2006 09:27:
jos ylittää puolen litran rajan.

---

Sori, mut repesin

---

Mitä repeilet? nii häh täh? Siis puol litraa yhteesä kaikki nestemäiset rojut*pepsodent*
Eiku oho, olinki väärässä! Korkeintaan 100ml pakkauksia ja ne pitää mahtuu litraseen muovipussiin*igor*
[/q]

Se koskee siis vaan käsimatkatavaroita. Mun käsittääkseni hiuskiinnettä ei oo koskaan saanu viedä matkustamoon ku se on paloarkaa, mut voin olla väärässä.

Ymmärrys alkaa loppuun*toktok*

Kurkkua kutittaa siihen malliin että kohta iskee joku kurkku pöpö!

[q]ezzy, 14.12.2006 11:14:
---
-Santtu-, 14.12.2006 09:27:
jos ylittää puolen litran rajan.

---

Sori, mut repesin

[/q]

Mitä repeilet? nii häh täh? Siis puol litraa yhteesä kaikki nestemäiset rojut*pepsodent*
Eiku oho, olinki väärässä! Korkeintaan 100ml pakkauksia ja ne pitää mahtuu litraseen muovipussiin*igor*

:( 1. Hammassärky ..vittu jos toi on viisaudenhammas mikä yrittää tulla Mee takas perkele en haluu sua!

:( 2. Vehtaaminen noitten meikkien ja purkkien kanssa kun saa miettii mitä voi ottaa lentokoneeseen mukaan, kun ne siel heittää roskiin jos ylittää puolen litran rajan. En ois halunnukaan hiuskiinnettä prkl.

En ala stna.

Justiinsa alkoi särkeä päätä :(

[q]Annakins, 14.12.2006 13:12:
Se koskee siis vaan käsimatkatavaroita. Mun käsittääkseni hiuskiinnettä ei oo koskaan saanu viedä matkustamoon ku se on paloarkaa, mut voin olla väärässä.
[/q]

Juu niin koskee. Mä oon ottamassa lentolaukun matkustamoon, kun on niin vähän tavaraa ja pääsee sitten nopeesti eteenpäin. Mut joo, oispa pitäny vaan suosiolla ottaa kaikki mahdollinen mukaan ja laittaa laukku ruumaan, niin ois päässy vähemmällä..enpä tosiaan tajunnu tota palava neste juttuukaan

Onpa vaikeeta taas kaikki*grr*

Yhtäkkinen kipu nilkassa*uuh* sattuu niin helvetisti*poks*

O