päivän :(

Back to häröily O

Kipu.

[q]Hyzenthlay, 11.12.2006 21:19:
---
Bio, 11.12.2006 21:16:
Noniinpä *pökr* Kai se on jokin suomalainen geeniperimä et pitää alkaa kasvattaa rasvakerrosta kun alkaa kylmemmät ilmat (tai no jos ne alkaa).

---

Haha, sehän se onkin. Tää vielä yhdistettynä siihen, ettei oo intoa käydä salilla tai liikkua ylipäänsä mihinkään :(
[/q]

Mä ostin tänään just puoleks vuodeks kortin salille.. aika hyvä motivaatio se rahasumma mitä se maksoi

[q]dncr, 11.12.2006 19:03:
Ihan liikaa tekemistä ja liian vähän aikaa ja motivaatiota
[/q]

Kas, jollain muullakin on tuo tunne...

uudenvuoden aatto ja työvuoro VAIN 18,5 tuntia pitkä.
Menee tosi "nopeesti" pienessä flunssassa..

[q]KooKie, 12.12.2006 18:33:
Nyt mua oudosti väsyttää, masentaa ja skidisti särkee päätä. Mä tartten jonkun hoitamaan mua, eli jonkun, ketä voin halia ja ketä katsoo mun kanssa elokuvan ja...
[/q]
Mä voin hoitaa sut pois tosta hellyydenkipeyden tarpeesta pelkillä sanoilla, oon tehny sen ennenki<3 :DDD

Joo huomen salille ja herkut unholaan hetkeks, niin vois taas paremmin

Lihastulehdus molemmissa käsissä, 30kpl voltaren rapid tulehdussärkylääkkeitä, 30kpl sirdalud 2mg lihasrelaksantteja ja 2 päivää saikkua (mikä nyt ei oo sinänsä negatiivista *tirsk*)

Powerball ftw.

.pi.

Selkä meni jumiin Kyljet on suurin piirtein tulessa... Mitä oon oikein tehnyt, et tällanen iski

[size=7]syynä ehkä se etten oo tehnyt mitään muuta kuin lukenut koko päivän, kävellyt siinä välissä vaan yliopistolle ja takas... *justjoo*[/size]

on se hyvä että o varaa palkata uutta porukkaa vaikkei pysty entisillekkään palkkoja maksamaan

Voi ei.. ne vähäisetkin joululahjat jotka meinasin ostaa on vielä hankkimatta. Miten ihmeessä sitä taas keksisi jotain persoonallista / käyttökelpoista. En jaksa turhuuksia ostella enkä kyllä välttämättä itsekään saada. Joulu olis kiva jos sais sovittua että ei lahjoja -vähemmän stressiä ja kaikilla parempi mieli! Ajatus ja muistaminen on tärkein -ei materiaalinen joulu.

[q]Zarabel, 12.12.2006 21:07:
Voi ei.. ne vähäisetkin joululahjat jotka meinasin ostaa on vielä hankkimatta. Miten ihmeessä sitä taas keksisi jotain persoonallista / käyttökelpoista. En jaksa turhuuksia ostella enkä kyllä välttämättä itsekään saada. Joulu olis kiva jos sais sovittua että ei lahjoja -vähemmän stressiä ja kaikilla parempi mieli! Ajatus ja muistaminen on tärkein -ei materiaalinen joulu.
[/q]

me sovittii suurimmanosan kamuista kans ettei osteta toisillemme mitään.. ihanaa stressitöntä jouluaikaa :)

Laskeskelin juuri, että mun pitää palauttaa mahdollisesti jopa seitsemän (ainakin kuusi) opintotukea. **ttu se on paljon rahaa.

Todella vittumainen juttu tuolla kurkussa. Kai tämä jotain flunssaa on. Kurkku ei ole kipeä, mutta "arka"/kirvelee. Nukkumisesta ei tule vittuakaan, kun pitää nieleskellä minuutin välein ja yöllä herää siihen, kun kurkku on kuiva, kuin peduiinin kivekset. Oikein puistattaa miettiä sitä "kohtausta" viime yöltä, kun ei saanut nieltyä..brrr..Onkohan tuohon jotain lääkettä olemassa..

Just diagnosoitu työuupumus, ja tarjottu kahen kuukauden saikku. Ei oikein kiinnostaisi tässä vaiheessa.

[q]KooKie, 13.12.2006 10:02:
Kuulin tän oikeastaan eilen, mutta koska näin siitä yöllä painajaisia, niin vieläkin ahdistaa.

Pikkuveljen kaverin pikkuveli (vm91) oli kavereidensa kanssa temmeltänyt ja siinä kahakoidessa kaatunut, lyönyt päänsä johonkin kiveen ja kuollut aivoverenvuotoon.

Mä en osannut, enkä vieläkään osaa sanoa muuta, kuin että toi on uskomattoman hirveää. Niin nuori ja toi tuli niin out of nowhere. Mua jotenkin kuristaa sydämestä...
[/q]

no huh huh

Masentaa ja ottaa päähän

töissä & migreenikohtaus *päänirtiampumishymiö*

[q]Verano, 13.12.2006 11:30:
---
$, 12.12.2006 23:28:
Hostel - leffa jonka olisi voinut jättää katsomatta...

---

Miks ihmeessä edes katsoit? Tarantinon mättöleffat, ei kiitos.
[/q]

Kun mä olen yksinäinen nuori mies jolla ei ole televisiota :) Oletin että siinä olisi jotain yliluonnollisia tms. epärealistisia juttuja mutta en voinut kuvitella et se menisi goren puolelle.

Toi jatkuva vesisade.

O