päivän :(

Back to häröily O

[q]KooKie, 29.11.2006 10:36:
Mä tuun niin saamaan paskaa niskaan eilisen TPS-Jokerit ottelun tiimoilta. xC
[/q]
Ai, mut JOKERITHA VOITTI. (*hihu*)

[q]Super-Kerttu, 30.11.2006 12:53:
Oon niin väsynyt..Ihan loppu! En edes tiedä miksi. Duunissa ihan suht iisiä, ei mitään koulujuttuja stressinä, elämä hymyilee.. Mut mä olen vaan väsynyt. Voisin vaan nukkua kellon ympäri..*nukkuu* Pimeydestähän tää johtuu, mut kohtuu vammasta!

Haluun kotiin, murun kainaloon ja peiton alle. Vähintään kuukaudeksi!*nyyh*
[/q]

allekirjoitan! tuntuu vaan et on niin pirun väsyny. sama kuinka paljon nukkuu ku väsyttää kuitenki. pitäs varmaa hommata joku kirkasvalolamppu. onneks enää kuukaus, huoh, talvipäiväntasauksee..

Tänään on ehkä mailman rumin sää. Tai no ehkä toisiksi rumin kun nyt ei sentään ole loskaa ropaja

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200808278167633_uu.shtml

Vetää hiljaiseksi..Meni kyllä hiljaiseksi. Jumankleissön, mikä ihmisiä vaivaa. *släp*

[q]Zenni, 29.11.2006 23:15:
Blahh ei tahdo noi ruotsinkirjat avautua..
[/q]

Sitä näyttää olevan liikenteessä. Pari iltaa oon yrittäny kirjaa avata, mutta tuntuu ylivoimaisen vaikealta...

hiiri huoltoon lähtee tänään

[q]Cera, 1.12.2006 07:14:
mul ei oo joulukalenteriiiiiiiiiiii :(
[/q]

Mä unohdin avata aamulla luukun kalenterista :(

Luulin et tää päivä on viel marraskuuta!

Mulla hajoo pää än yy tee nyt

[q]mayah, 30.11.2006 16:04:
Flunssa ei vaan ota hellittääkseen :( Ja nyt on alkanu yskittämäänkin.
[/q]

Se yskittäminenhän taitaa just tulla siinä vaiheessa, kun pöpöt alkaa olla tappiolla. Ensin tulee siis kurkkukipu, sitten nokka on tukossa ja päätä jomottaa jne. Yskiminen on se loppuvaihe kun pitää saada kaikki kerääntynyt roina rööreistä pihalle. Ainakin mulla menee näin. Se yskiminen on vaan se ärsyttävin vaihe kun kurkkua kutittaa koko ajan aivan järjettömästi.

Mut kyl se siitä helpottaa

Kaikki mitä suunnittelee, ei toteudu

Väsymy vaivaa täälläkin Nukun joka yö 9 tuntia, ja aamuisin oon yleensä virkeä. Viimeistään neljän maissa energiat jo putoaa, ja oisin valmis nukkumaan Muutenkin paha olo nousee taas, blaah

*nyyh**nyyh**nyyh* tänää on kyl ehkä yks paskimmista päivistä ikinä... itseasias tää koko faking kuukausi on ollu ihan perseestä mut eilinen/tää päivä kruunas kaiken.. vittu

Jooh..tää päivä on ollu Niin outo..hämärät fiilikset, ei tee mieli oikeen puhua kenenkään kanssa tms...haluis vaan olla yksikseen ja mietiskellä....pää jotenki sekasin tai jumissa tai..Enkä edes tiedä miksi..*uuh* ja mikä oudointa vielä tähän niin tuolla toisella puoliskollanikin on samat fiilikset..Sen se tänään sanoi.....Nyt jatkuu yrmöily*hmph* IHAN vaan vaikka huomista ja selvempää ajatusvirtaa odotellessa..

Flunssa :(

Ei saa enää unta. Heräsin siihen ku koira yrjös sänkyyn, siitä sit rupesin siivoomaan sänkyy ja pesemään koiraa ja touhutessa lähti sit väsymys pois.

mä kohta räjäytän tän mun tietokoneen*grr*

Prkl *grr**senkin**dissaa*

Kusipää tv-lupatarkastaja sakotti yhestä luvattomasta päivästä 60e

Pojat lähtee tänään :(

http://rave.irc-galleria.net/f/images11/00/44/20/39/43714760.jpg

[q]onni3mk, 1.12.2006 11:59:
Prkl *grr**senkin**dissaa*

Kusipää tv-lupatarkastaja sakotti yhestä luvattomasta päivästä 60e
[/q]

Tais olla se tarkastusmaksu.

Heräsin sitte 0:50. Herätys ois ollu tos 4:15. En ois halunnukkaa nukkua.

O