päivän :(

Back to häröily O

Ja viikon tauon jälkeen taas tulossa kipeeksi.

[q]ipe, 25.5.2007 15:26:
eilispäivän :(

tuli katsastuksesta hylsy. jarrulevyt edessä liian kuluneet ja pitää vaihtaa. oon koko päivän pähkäilly tota hommaa että pitäskö ne koittaa ite vaihtaa vai maksaa ko. lystistä veholle tms. joku helvetin 200-300 egee. ei pitäs olla kovin hankala homma mutta ei oikeen kiinnosta pihalla parkkipaikalla ruveta tollaseen duuniin vaikka löysinkin netistä kohtuulliset ohjeet homman suorittamiseen. aina on autoremonteissa tullu jotain odottamattomia mutkia matkaan joten mietin vielä paripäivää ennen kuin teen päätöksen asiasta...

[/q]

Veikkaan, että joku perushuoltis/osaset-mesta tekee halvemmalla.

Ei oo näkyny työtodistusta vaikka tilasin sen jo ajat sitten. Eikä muuten palkkanauhojakaan hetkeen. Meen kohta ihan ite paikan päälle hakemaan tätä menoa.

[q]owned, 11.12.2006 16:30:
Tänään on ehkä mailman rumin sää. Tai no ehkä toisiksi rumin kun nyt ei sentään ole loskaa ropaja
[/q]

Joo, ja meillä on tällä viikolla todennäköisesti vielä ulkohommia Eikä tietenkään mukana vedenpitäviä kenkiä, sadetakkia, jne...

Tästä tulee taas pitkä viikko, mutta ehkä siitä selviää kun nukkuu puolet jokaisesta päivästä ja pitää mielessä että enää neljä päivää niin alkaa viiden viikon loma

Tilaamani neulat ovatkin loppuneet Thomannilta ja lisätäydennystä odotetaan. Katsoinpa sitten huonosti näköjään tilattaessa, että onko tuote loppu vai ei. Ihan ekassa meilissä kyllä lukee, että varastossa olisi, jospa sitten vain toinen kappale tai jotain. Mutta hemmetti, tahtois päästä rännää vinyyliä, kun tän hetkiset neulat on ihan lopussa.

pappa

Tässä oon nyt kolmisen tuntia yrittänyt ottaa itteäni niskasta kiinni ja aloittaa kokeisiin lukeminen, mut ei vaan tuu mitään.

uni johon heräs viideltä ja auraus traktori joka herätti puol kuudelta, ja taas myöhästyy koulusta, sinne viel hiomaa alumiinia koko päiväks

Tämä radiolähetysten jälkeinen vireystila. Ei puhettakaan, että tässä vielä mentäisiin nukkumaan.

VITTU MULLA HAJOO NYT POLLA!

kolme päivää, kolme päivää, kolme päivää...

Toinen yö jo huonoil unilla ja ny alkaa vaikuttaa suorituskykyyn. Väsyttää ja vituttaa.

nukuin 9,5 tuntia ja silti väsyttää... ????????????????????????

[q]Super-Kerttu, 29.11.2006 08:12:
Olen niin kuoleman väsynyt..*poks*
[/q]
Nukkuminen auttaa.. *ökkö*

Hammassärky jatkuu jo kolmatta päivää! GRrrr! No kohta toivottavast pääsee hampilääkäriin..

[q]Timce, 29.11.2006 10:32:
Gigantin kotisivuilta ei löydy osoitetta, eikä ajo-ohjeita. :( Siis mitä -ttua? Toiseks, miten sinne oikein pääsee, kun ei ole omaa autoa. Lähteeks joku kuskiks?
[/q]

Mä oon menossa käymään Giganttiin tänään neljän jälkeen. Jos se käy sulle, niin ronttaa perseesi esim. Tikkurilan juna-asemalle ja saat kyydin.

Ihme alemmuuskomplexipäivä*ding*

Mä tuun niin saamaan paskaa niskaan eilisen TPS-Jokerit ottelun tiimoilta. xC

klo 19 porataan mun suussa :(

*hammaslääkärikammoil*

Muutenkin ihan perse päivä ollut

eipä paljoo hymyilytä

[q]mayah
http://www.gigantti.fi ja siinä etusivun oikeessa reunassa alhaalla on vihree laatikko, jossa on suomen kartta ja lukee "löydä lähin liikkeesi". Laittaisin suoran linkin itikseen, mut rikkois vaan leiskan. Meet metrikseltä vaan sinne sittarin puolelle itäväylää, et voi olla näkemättä giganttia.

Hyvin sä pärjäät, vaiks ootki tollanen Raumalainen
[/q]

Maailmassa monta, on ihmeellistä asiaa...pientä kulkijaa.

Kiitosta vaan kaikille neuvoista.

[q]
Hyvin sä pärjäät, vaiks ootki tollanen Raumalainen
[/q]

vaan sullekki!

O