päivän :(

Back to häröily O

Joo kepeät mullat Juicelle *känni*

Ulkoo ei tuu tarpeeks valoo sisälle ees päivällä >:(

nälkä....

Nytpä on huono oloooooo, päähän sattuu saatanastiiiiiiii

Miks en ikinä kammodarrassa löydä buranaa mistään..

Ei jaksanut nousta salille... ...ja paluu arkeen.

Huomenna täytyis taas pitkästä aikaa raahautua kouluun

Ihan vitun huono olo, ei niinkään fyysisesti vaan henkisesti :(
En tajua.

Tää ei ole todellista....mun lompakko tippui jonnekin kun juoksin spåralle...ei vittu...mun koko elämä on kiinni siinä kapineessa...MUTTA onni onnettomuudessa oli se et joku oli löytänyt sen ja laittoi viestiä siitä...mä nyt niin toivon et kaikki mitä kuuluu sinne oliskin siellä...nyt sit stressaan yön yli ja odotan et joku soittaa siitä...voi itku....

Toi pimeys ja harmaus.

[q]Android, 26.11.2006 21:15:
Enpä ikinä olisi uskonut että syädunsurut voivat tuntua niin pahalta että niihin tuntuu tukehtuvan. Fyysisesti.

[/q]

sydänsurut ovat ehkä kamalimmat kivut maailmassa kyl se siitä menee ohi..."ajan kanssa haavat paranevat, jäljelle jää arpi ja hetken aikaa sekin saattuu kun siihen koskee. Pian tuska ja kipu unohtuvat."

Jännittää ja hermostuttaa...

järkyttävä päänsärky*poks*
ja aikalailla 5 tunnin 52 minuutin päästä istun hammaslääkärissä kidutettavana..*hikoil*
..jonka jälkeen pitäisi vielä palata töihin haastattelemaan ihmisiä. on onneksi pieni mahdollisuus että työkaveri hoitaa asian mun puolesta - toinen puoli suusta puudutettuna voi olla haaste saada yhtään edes hiukan suomelta kuulostavaa sanaa suustaan.

tästä tulee vielä hyvä päivä*justjoo*

Onpa paskaa.....*dissaa*

On se jumalauta kumma paikka ku ei yhtä helevetin puhelinta myydä missää kaupassa!!!!!!!!
(paitsi yhessä joka ei ota vanhaa vaihdossa )

kyllä niitä kalliimpia versioita myydään mut en haluu maksaa 449e mistää vitun kullatusta puhelimesta josta löytyy merkki Dolce&Gabbana....

Ärsytysvitutus jo heti heräämisestä lähtien.

Tekis mieli tumppaista jokaista vähänkin ärsyttävää tyyppiä luuviitosella nenäluun varteen.

Perkele.

Yöllä alko miettii vähän asioita ja harmittaa tiettyjen ystävien/kavereiden etääntyminen. Eikä niinkään harmita itseni puolesta, vaan muutaman tietyn ihmisen takia, joille tämä oli aika yllätys. Itse tiesin kyllä, että tämä on tiedossa, mutta en kyllä arvannut sen olevan näin hyvin havaittavissa.

Samalla harmittaa myös näiden etääntyvien ystävien puolesta se, että taitavatkohan he itse tajuta asian suuruutta?

Tyytymättömyys omaan itseensä. Ja sit q pitäis näissä fiiliksissä boostata.*uuh*
Yök.

äh pitäis lähtee kohta jo töihin*haukottel*

Micxi kaiken pitää olla näin vaikeata :/ Miksi en osaa päättää että mitä vittu ajattelisin. Pörklll.

Piti herätä aamulla aikaisin lukemaan huomiseen tenttiin, mutta heräsin 14:30.

Muutenkin perusstressi tuppaa olemaan aika yleistä nykyään :(

O