päivän :(

Back to häröily O

Raappaisin jollain unessa oman leuan. Herättyäni huomasin kaulan olevan verestä punainen, enkä edes tajunnut mikä mulla on ennen kun putsasin sen.
Nyt siihen osuu koko ajan takin reuna ja sattuu kamalasti.
Ihme kun yöllä en kuitenkaan edes herännyt siihen.

Että on tällaisia päiviä. Useinkin.

Voi vittusaatana että vihaan mun konetta! tää paska on niin huono, ettei pysty ees unityvideoo kattoon tää lentää ihan koht ikkunasta pihalle...

Iski sit kunnon vitutus/masis päälle, kun tietäis et minkä takia. Tuntuu ettei vaan jaksa mut pakko yrittää eteenpäin...*poks*

Kuume!

mut onneks on pizzaa ja iso limu.

Pläh.

hemmetti ku pitää aina olla yks semmonen frendi kehen välillä palaa pinna mut se ei ite ikinä tajuu sitä et siinäki on vikaa ja sattuu olee vielä parasystävä....*grr*

* huoh *

[q]marsa, 24.11.2006 00:34:
hemmetti ku pitää aina olla yks semmonen frendi kehen välillä palaa pinna mut se ei ite ikinä tajuu sitä et siinäki on vikaa ja sattuu olee vielä parasystävä....*grr*
[/q]

Tiedän niin tunteen! Juuri tämän takia yksi ystävyyssuhde nyt tauolla... On kyllä tajunnut jo vähän kuinka väärin on tehnyt. Ollaan tunnettu jo 22 vuotta about. Joskus pitää ottaa vaan kovvat otteet kehiin, jos toinen ei tajuu kuinka hajottavasti käyttäytyy. Mut on kyl jeesannu omaan mielenterveyteen.

Eilinen tutkimus, tulipa koettua taas uudenlaista tuskaa, siinä ei kipulääkkeet/rauhoittavat auttaneet mitään*nyyh*

Jatkuva kuume ja perjantai-illan vietto himassa! *uuh**toktok*

Kuka prkl on vienyt mun yöunet?!

TV sano jotta poks. Tuli vaan sininen välähdys kun käynnisti ja ny ei toimi enää :(

Ai vittu, niittasin itteäni sormeen :(

Viel 6 aamua et voi olla kullan kans

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=51767;sivu=9999#loppu

Kurkku kohtuu paskana

[q]WiljamiDzay, 25.11.2006 10:52:
---
Timce, 25.11.2006 10:47:
Juice Leskinen on kuollut. :/ http://www.yle.fi/tekstitv/html/P107_01.html

---

Tässäpä tuli sitten semmoinen shokkiherätys.. Oiskohan taiteilijan muistolle etsiä jostain hänen levy soitettavaksi autossa tänään..
[/q]

Tämä on kyllä tämän päivän :(. Pitää varmaan tänään illalla soittaa suuren taiteilijan muistolle yksi levy lähetyksessä.

on niin paha mieli... :(

eilinen sisälsi monta outoa :( (mutta myös paljon :) )
tänään mun :( on ikävä*uuh*

Hyvää matkaa ystävä ja ole onnelinen missä ikinä oletkaan.

O