päivän :(

Back to häröily O

en muista oonko maininnu jo tästä mutta en pääse mummin 90v synttäreille ku meil on peli somerolla ja valmentaja tarvii mut sinne mukaan istumaan penkille.. jipii

[q]Cjet, 11.10.2006 07:45:
+ että luin just tosta vitun tenniskyynärpäästä mikä mul lääkärin mukaan on.. Hoito on yleensä vaikeaa ja kestää yleensä kuukausia tai jopa vuoden.. Vittu mä meen johonki nappaa sen kortisonin kohta tohon. Mä todellakaan venaa edes kuukautta että pääsen salille treenaa. Johan mulle eilen sanottiin ett maha on ruvennu kasvaa ku oon ollu kuukauden toipilaana..
[/q]'

urheiluteippiä ja sormijumppaa

suunnaton ikävä erästä*nyyh*

[q]Eccu, 29.4.2007 11:45:

[/q]

xD

hip hurraa vitun aikalukon keksijälle

(eli pyykkejähän ei tarvitse ripustaa heti, vaan vasta 10 tunnin jälkeen pesusta)

[q]Optik, 12.10.2006 11:13:
Bussin istuin rikkoi mun housut :(
[/q]

meeppä valittaa mut te se samoilla sanoilla kun yks meidän luokkalainen aikoinaan..

hypättiin junaradan piikkiaidan yli ja reikä tuli pyllyyn..
se valitti konnarille et nyt mulla on perseessä reikä

konnari sanoi et niin mullakin

Bussin istuin rikkoi mun housut :(

Mun rakas koira on jotenkin pahasti kipeenä :( Eilinen päivä ja yö meni vieressä valvoessa kun raukka oksentaa ja vinkuu kivusta Äsken lenkillä se vaan laahusti perässä ja pysähteli vähän väliä, taitaa joku tehä sille kipeetä.

Ihan piipussa
Yksin kotiin ja huomenna inhottava työvuoro
Tarviaisin halin kullalta mut se saa odottaa huomisiltaan.

Huomen vast perjantai.
Ja sit joutuu olee ihan vitun persereikä työkavereiden kanssa töissä.

kun syksy tulee niin ihmisil alkaa olla tuo naaman perusilme norsun ja korppikotkan perseenruvella. Ja käytös sen mukaista.

Huominen matikan tentti En osaa mitään, ja paha myöskään kunnolla harjotella siihen, kun ei vaan kiinnosta. Haluis tän vaan nopee pois, niin ei tarvitsis miettii tätä

Mainokset telkkarissa, varsinkin ne jotka oon jo nähnyt. Paitsi volkkarin uusi mainos on hauska, se missä kärpänen vie sammakkoa

[q]onni3mk, 2.11.2006 17:27:

Älä välitä. Mä murehdin jo joulua kans. Yksin seki tulee taas vietettyä. Tai vietettyä on ehkä väärä sana, koska ei mulle ole olemassa mitään joulua enää.

Muoks. Ok viime joulu oli kyl kiva, mut ei siinäkään sillai kauheen joulusta joulua ollu...tai sillai.
[/q]

jep i know that feeling, samat sanat !

Nyt ei taas jaksaisi millään. I'm feeling totally blank.

[q]Enkeli, 13.10.2006 01:30:
Oon nyt jossain koulun 24h leirillä enkä saa unta*igor*
Kauhee ikävä omaa kultaa
Oisin niin paljon mielummin kotona tuhisemassa kun täällä leikkimässä töpselihippaa
[/q]

[q]Super-Kerttu, 13.10.2006 07:46:
---
zaler, 13.10.2006 07:11:
oon taas onnistunut hoitamaan raha-asiat enemmän kun hyvin.. vittu! *toktok*

---

Ootsä taas ollu shoppailemassa?!
[/q]
no en! ajattelin kyllä käydä stockalla ennen duunia
tyylillä tuhlataan sitten viimesetkin pois..

pitäis tiskata...

[q]Mellu-, 9.4.2008 18:02:
---
anis, 9.4.2008 17:10:
Kipeenä. Piti ottaa saikkuu töistäki : (

---

ai nytkö se iski *hali**lohduttel* paljon vitamiiniloita,muistat syödä ja levätä/nukkua ni paranet nopiasti
[/q]

Joo pitää yrittää *hymy*: Noh, pe pitää kumminki olla Lahdessa ni siihen mennessä on PAKKO tervehtyä ; )

Vittusaatanaperkele ku on vaikeeta hankkia uutta pesukonetta !
*senkin**dissaa**toktok*
*polkee jalkaa maahan*

O