päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Jago, 7.10.2006 22:15:
väsyttää*uuh*
[/q]
samoin
[q]KooKie, 7.10.2006 22:01:
Politkovskajan murha. Ahdistaa aina toi globaalien tapahtumien seuraaminen, kun tulee väistämättä mieleen kuinka paskassa maailmassa sitä eletään. Oiskohan parempi elää tiedottomuuden pumpulissa..?
:(
[/q]
Perus venäjämeininkiä.. Joku vastustaa hallitusta yms tahoa niin kas kummaa näin käy.
Se vaan ihmetyttää että siellä ollaan niin härskejä ettei tota ees "naamioitu" itsemurhaks niinku esim amerikassa on tapana.
Mut päivän :( on, että Alonso voitti mestaruuden..
Tänään pääsee pitkäst aikaa bilettää, mut oon saannu nukuttua viime yönä alle 2 tuntii ku yläkerralla on ollu niin hirveet bileet koko yön ja vieläkin jatkuu...*grr* On kyl niin rikki poikki olo ettei tosikaan ja viel pitäs käydä duunissakin nyt päivällä*hmph*
Mä en haluu lukeeee ÄÄÄÄäÄääääöö!
[q]Nacu, 11.10.2006 08:36:
Tää on niin tätä.
Kun menee liian lujaa, ei ehdi pysähtyä miettimään. Olen nyt koululla ja lupauduin puolen päivän jälkeen menemään töihin. Pointti vaan on se, että olen täällä nyt turhaan, koska kurssi jolle tulin onkin vasta iltapäivällä.
Ja taas kauhee säätö...
Mä en tee kohta enää mitään!! *toktok*
(ja rästitehtäviähän ei voi tehdä, sillä kaikki materiaalit on kotona *justjoo*)
[/q]
Sit ei muuta kun kotiin takaisin nukkumaan (tai tekemään jotain tekemättömiä asioita) ja iltapäiväksi töihin :)
Fyysinen paskuus ei ole mitään verrattuna henkiseen pahaan oloon. Vaikka kuinka sulattelee, niin ei sula, ei... *uuh**poks**nyyh*
[q]blastic, 5.10.2006 09:04:
---
Trixie, 5.10.2006 08:27:
sokrut ni oli 1.1
---
Ei se koskaan kivaa ole, mutta pirullisin ajanhetki on silloin, kun herää joskus aamuyöllä
[/q]
Joo-o
Saa arvailla kellonaikaa ja lukemia.
Se ois sitte maanantai, pojat ja tytöt.
Miksi äidin pitää aina puhua mulle niin ilkeästi... mä en ilmeisesti kelpaa sille ellei mulla ole täysin kiitettävää todistusta ja varakasta,hyvässä ammatissa olevaa miestä joka on käynyt armeijan... että ku v*tuttaa ja sitte mietitään miksen pidä niin hirveästi yhteyttä kotia. Voivoi...*nyyh*
Taksin jonottaminen vesisateessa sunnuntai aamuyöllä sai sit kivan flunssan aikaseks. Kolme päivää saikkua,eikä mitään tekemistä ( paitsi toi tiskivuori tuolla,mut kipeenä ei tarvi tiskata)
must otettiin 5 putkee verta*hikoil*...
onneks en pyörtyny!
huomen "aamu-unille" diapamin ja nukutusaineen avulla,
mut sit se on ohi
Ollu taas pitkästä aikaa naama rutussa koko päivän. I hate mondays!
Hirvee jumitus ja väsy mut on pakko lähtee koht bussilla kauas pois...
Mä oon niin loman tarpeessa! No ens kesänä sit..*grr*
Mä en pakosta pääsekään enää ikinä kotiin
Jotenki vaan nuutunut & aikaan saamaton olo*nukkuu*
[q]aapee, 9.10.2006 23:45:
Katoin ton kolmosen leffan... ..iski aika pirun kova *hali*-pula...
[/q]
Komppaan
Mul on hirmu väsy :(
[q]
Oon mä tavallaan, mut Vaasassa äitin ja iskän, eli mun lapsuudenkodin, asunto on aina ollu "oikee" koti.. Ja ne muuttaa sieltä ihan pian pois Tääl mä katon yhen kiinteistöfirman sivuilta meidän kämpästä kuvia ja pillitän että pian sinne ei voi enää mennä tosta noi vaan.. Avaimetkin joudun kai pian lähettämään sinne.
[/q]
Mulla meinas olla sama tilanne pari vuotta sitten, mutta sit porukat päätti, että eivät he voi siitä talosta mihinkään muuttaa. Olin jo kuvitellu periväni sen paikan joskus (älkää pitäkö mua ihan tunteettomana, mulla on iäkkään vanhemmat), ja säikähdin kovin, kun luulin, että se paikka on iäksi mennyttä. Mutta ei ainakaan vielä *huoh*
Mut oma päivän, viikon, kuukauden ja koko h**vetin syksyn :(
Mun masennusoireet on palanneet. Mitä v**tua mä teen...???????? Kuka mua vois auttaa, kun psykologi ei siihen pystyny?
Heräsin klo 15:05
Se siitä koulupäivästä.
[q]Hyzenthlay, 10.10.2006 09:35:
Menin ottaan työvuoron, joten tästäkin päivästä (kuten eilisetä) tulee 13 tuntinen Tänään piti lukee matikan tenttiin ja tehdä yhdestä haastattelusta tiivistelmä, mut ei kai sitä kerkee kun pitää olla töissä..
[/q]
Et olis ottanut, ei voi pakottaa.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- ...
- 1,566