päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,553
- 1,554
- 1,555
- 1,556
- 1,557
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]illusion, 27.3.2010 20:55:
Kaverin kanssa Lanzarotella saunottiin, ja saatiin saunasta virrat poikki :D
Loppu saunomiset siihen :D
[/q]
Jotain edistystä, ei sentään kiuas hajonnu. :D
[q]candyraver, 2.4.2007 22:26:
---
vois opetella joskus itekkin sen "omaan napaan tuijottelun"-jalon taidon
[/q]
Mä voin opettaa ;-)
Nyt on ranka niin kipee et melkein heikottaa.. Alaselkä tulessa, tuntuu et joku runtelis selkärankaa kasaan, niskaan sattuu niinku ois nyrkistä saanu ja pääki on kipee.
Uahhh illalla uusiks piikkimattoa, jos se ees jotain jeesais..
Kaksnaamaset ihmiset, jotka valehtelee päin näköö.
Taas sain huomata kuinka huono olen ihmisten kanssa(ts.lukemaan ihmistä), ajoin suoraan miinaan kun luotin "ystävään". Ja vielä pitkän aikaa.
Mikä ihme saa ihmisen valehtelemaan tolla tavalla, asioista joista olis voinu kertoa myös totuuden, eikä se olis meidän ystävyyttä muuttanu mihinkään?
Nyt vaan muutti, tai hävitti kokonaan kun selviski kyseisen ihmisen totuudet. Valkoiset valheet mä saatan ymmärtää, mut en tollasta törkeetä paskaa.
Nyt tekis mieli vähän huutaa ja räyhätä.
Voi nyt vittu. Menin tärkeään kokoukseen, joka on ollut tiedossa jo pitkään. Onneks olin vaan VIIKON MYÖHÄSSÄ. Äaarghh. Urpouteni saavutti juuri korkeamman tason, saaks tästä jonkun palkinnon?
[q]noena, 26.3.2010 11:40:
Oon kyllä varsinainen prinsessa nuhapää tänää :// ..töiden jälkeen pakollinen parin tunnin power sleep, että jaksaa velvollisuudet illalla :)(:
[/q]
Mä voin puhaltaa sit sun nuhat pois, ainaki kotona toimii aikalailla kaikkeen ^^
Ihana Ennanonnanenna-Eeeeena (sori, mä oon hiukan fiiliksissä illasta)
Oon kyllä varsinainen prinsessa nuhapää tänää :// ..töiden jälkeen pakollinen parin tunnin power sleep, että jaksaa velvollisuudet illalla :)(:
Oli kyllä niin perse duunipäivä. Ja huomenna sama tiedossa.
Noh, lopussa kiitos seisoo: Perjantai-sunnuntai vapaata. :)
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/84512-3562kk-ilman-veroja-tyottomalle-nain-se-kay-kenelta-tahansa
Nyt vittu ihan oikeesti...
ei osaa pysyä paikoillaan. viimesen viikon ollu kokoajan menossa ja kaikkee ja nyt 5min kotona ja on jo tylsää. :O
[q]AdiRem:
Prkl tuntuu et pumppu ja keuhkot leikkaa kiinni!!
[/q]
Et oo polttanu tarpeeksi kessua.
Suosittelen.
[q]noena, 19.5.2010 00:22:
[/q]
*sydän*
[q]Nacu:
Vitun suurkeittiötoiminta vitun unelmakeittiö vitun opettaja vitun aikataulu
[/q]
Vittu...
[q]Freja, 25.3.2010 11:23:
Löytyny helmii työpaikkoja, mut ongelma on siinä, että mulla on ihan pian edessä kuukauden mittainen kesäloma, ja oon hieman epävarma siitä, että haluaako kukaan mua edes haastatteluun täs vaihees jos mä pystysin alottaa työt vasta kesäkuus
[/q]
Mutta sitähän sä et saa tietää jos sä et edes hae sitä paikkaa
Kannattaa hakea ihan vaan normaalilla hakemuksella ja mikäli pääsee haastatteluun, niin sanoa, että mitenkä kun olisi matka tulossa, että pystyisikö sitä järjestämään mitenkään (palkatonta) tai sitten, että voisiko aloittaa vasta matkan jälkeen. Meillä on töissä tällä hetkellä aikakin haku käynnissä, johon haluttaisiin, että ihminen aloittaisi toukokuun alussa. Se on täysin uusi paikka, joten jos siihen joku loistava tyyppi olisi tarjolla (tällä hetkellä ollut aika paskoja), niin kyllä se varmasti onnistuisi, jos hän aloittaisi vasta kesäkuussa. Ikinä ei voi tietää.
Joku on jopa sanonut, että ei kannata edes haastattelussa mainita mitään tulevista matkoista, vaan siinä vaiheessa kun tulee valituksi, niin vain yksinkertaisesti ilmoittaa, että tässä olis tämmöset, jotka haluaisin pitää pois. Itse en ehkä ihan moiseen ryhtyisi, koska mielestäni se olisi jotenkin epäreilua, mutta jos jollakulla on pokkaa tehdä noin, niin eipä siinä mitään.
Löytyny helmii työpaikkoja, mut ongelma on siinä, että mulla on ihan pian edessä kuukauden mittainen kesäloma, ja oon hieman epävarma siitä, että haluaako kukaan mua edes haastatteluun täs vaihees jos mä pystysin alottaa työt vasta kesäkuus
alan luovuttamaan asunnon etsimisen kanssa ku ei tästä tunnu mitään tulevan. :(
[q]Tontsis:
Kommentteja Nexuksen profiilista, kun nyt julkisia kerran ovat :
[/q]
Mielestäni idioottimaisin postaus pitkään aikaan.
Olkoon vaikka kuinka julkisia, mutta tuollainen
julkinen mollaaminen on jo alhaista.
Ollut jotenkin astetta huonompi päivä tänään. Asioita menny pieleen aamusta asti, pieniä juttuja mut kasautuessaan tehneet niistä ison stressipallon.
Oon yrittäny saada mieltäni pirteemmäks, mutta en oo onnistunut siinä. Samalla tunnen syyllisyyttä siitä, että oon niin allapäin.
Plus että oon kai vähän puhunut tyhmästi muille.
Ois ollu parempi jäädä tänään vaan peiton alle.
Ei oo oikein kehuttava olo
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,553
- 1,554
- 1,555
- 1,556
- 1,557
- ...
- 1,566
- Seuraava »