päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,552
- 1,553
- 1,554
- 1,555
- 1,556
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Tulipa sitten viime yönä koettua taas hyvän fiiliksen nousu ja tuho...
Justiin ku sain hyvän fiiliksen päälle, kun soittelin raflassa pissiksille paskaa, niin tupsahtipa ex-tyttöystävä uuden jätkänsä kanssa paikalle (erosta n.3kk. 4v 2kk yhdessä)
Vaikka silleen päässyt kyllä muijasta, erosta, suhteesta yms paskasta yli niin ei vain pystynyt olemaan katsomatta siihen suuntaan missä sattuivat touhustelemaan...
En sitten nukkunut viime yönäkään kunnolla. 5 yö putkeen. joo-o.
Asiat.
Noro koko porukalla. :(
Aluksi kulta sairastui matkalla keikkapaikalle, mutta suoriutui keikoista hyvin (pari keikkaa illan aikana), sen jälkeen minä ja nyt lapset... Onneksi itsellä kuume laskenut lämmöksi, niin jaksaa valvoa.
Harmittaa kun pitäis huomen aamusta lähteä seiskaan töihin ja ei väsytä vielä sitten yhtään
olispas jo perjantai... nää viikot on tylsii eli sen takii päivä on :(
& *hali*-pula
[q]terraluna, 31.8.2006 07:44:
Hyvin starttas päivä, herättyäni vein pyykkejä pyykkitupaan ja kas, joku apina on hajottanut alaoven molemmat lasit käyttäen työkalunaan mitä ilmeisimmin polkupyörääni ja polkupyörätelinettä. Toivottavasti fillari toimii vielä.
[/q]
Kumma ettei moiseen meluun ole kukaan herännyt ja reagoinut. Jos pyörä ei ole enää lainkaan kunnossa, niin ompahan taas lisäsyitä uuden hankkimiseen (jos tuo nyt mitään lohduttaa).
[q]Freja, 25.10.2009 20:32:
yksinäisyys.
[/q]
Niiiin oikeassa
Idiootit asiakkaat, sekä ihmiset jotka ei voi vaan nauttia elämästä.
hohhoijaa.. on vaan liian paljon surua liian lyhyessä ajassa...
Eihän tästä oo tullu viimeseen neljään kuukauteen hevon vittua. Sit pitäis jaksaa koittaa yrittää mennä elämässä eteenpäi :/
Taitaa olla hammaslääkärikäyntejä edessä. Mulla lohkesi puolet yhden takahampaan purentapinnasta ja hammas on sisältä ihan musta Juurihoitoa kenties? Yyyyyy!*poks*
Tiedäthän sen tunteen, kun luotat johonkuhun ja sit se matto vaan yksinkertaisesti kiskaistaan jalkojen alta, vaikka kuinka uskoit et "kyl tää tästä". Ja enneunet pitää paikkansa. Ja sitä vaan oikeesti luuli et elämä kohtelis vähän kevyemmin.
Perus-vitutus siis. Mut näinhän se menee, miten muutenkaan ois voinut mennä.
Kipeenä fyysisten töiden teko ja ylitöihin jääminen kun muut ei auta eikä anna kiitosta.. :S
Pahoinvointilääkkeet ei auta..oksetus!
[q]lostgone, 27.3.2010 22:11:
---
wiwi, 26.3.2010 17:45:
Voi nyt vittu. Menin tärkeään kokoukseen, joka on ollut tiedossa jo pitkään. Onneks olin vaan VIIKON MYÖHÄSSÄ. Äaarghh. Urpouteni saavutti juuri korkeamman tason, saaks tästä jonkun palkinnon?
---
[/q]
I feel your sympathy.
Lopputyön kirjottelua *hihu**lmao*
[q]wiwi, 26.3.2010 17:45:
Voi nyt vittu. Menin tärkeään kokoukseen, joka on ollut tiedossa jo pitkään. Onneks olin vaan VIIKON MYÖHÄSSÄ. Äaarghh. Urpouteni saavutti juuri korkeamman tason, saaks tästä jonkun palkinnon?
[/q]*lmao*
Helevetillen K-R-A-P-U-L-A
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,552
- 1,553
- 1,554
- 1,555
- 1,556
- ...
- 1,566