päivän :(

Back to häröily O

[q]Jää~*, 17.10.2005 13:35:
Kärpänen makuuhuoneessa,
hämähäkki olohuoneessa ja
ampiainen keittiössä.
[/q]

Olet kohdannut minun kauhuskenarioni. Toivottavasti sait sen ampparin pois!
Mikään ei oo hirveempää kuin se, että laittaa oven kiinni. Koska sitten kun sen aukasee, eikä nääkkään sitä ampparia enää missään, niin ekana ei todellakaan ajattele sitä että "se varmaa lens ulos", ei. Mä ajattelen ekana sitä että nyt se on niin kauan hiljaa että mä astun siihen huoneeseen, sitten se päästää semmoisen härmäävän BZZZn joka saa mut kiljumaan ja hyppimään hysteerisesti ja juoksemaan taas huoneesta ulos, paiskaten oven taas kiinni. Kun taas vihdoin uskaltaudun katsomaan, se on ikkunalla/lampun lähellä. Astun huoneeseen. Pienikin liikehdintä/vähänkin itseäni kohti tuleva lento saa taas mut ihan kauhusta hysteeriseksi. Tappaminen ei tuu kuuloonkaan, sillä itse pelkään sitä, että se ehtii väistämään pelokkaan ja epäröivän tappoiskuni, suuttuu siitä ja syöksyy mun hiuksiin, jää sinne solmuun ja pistää mua ja surisee ja iiiii! hyi!
(karvat nous pystyyn ja kylmät väreet menee, kuulen jostain jo surinaa kun eläydyin liian vahvasti tähän. yhhhhh.)

Onneks mullakin on mies joka hoitaa tommoset hengensalpaajat.

Kolme yötä reissuun ja mä oon ku jyrän alle jääny. Taitaa tulla helvetillinen lentomatka.

Yhelle ihmiselle oli käyny yks juttu, ja siitä tuli vähän paha mieli :( Mieltä pahensi se, että siitä tuli mieleen yks parin vuoden takanen juttu, ja siitä seuras hirvee ahdistus ja paha olo ja itku olo eikä oikee ajatus nyt kulje tai mitään.. Tuli myös mieleen yks kolmaskin juttu samaan aiheeseen liittyen, ja siitäkin tuli entistä ikävämpi olo ja nyt on tosi paha olla

Pakko yrittää mennä peiton alle pakoon pahaa maailmaa

Menin si tiputtaan kameran kasistani satamassa. Ei, ei tippunu veteen, mutta kovaan betoniseen satamalaituriin. Ei si toimi enaa. Voi vittu et voikin vituttaa nyt ja kovasti.
Aina pidan kameran hihnaa kaulas/rantees, ettei kavis niin niiku just tanaan kavi.. En ymmarra miten just nyt, kun en sita missaan pitanyt kiinni, ma tiputan sen.
Joojoo, se oli vanha digikamera, mut voi vittu, kesken reissun kun se menee hajalle ni vitutuskynnys on iso. Kaiken lisaks olin just ostanu sille sen vedenkestavan suojankin - se tuskin on kovin monelle kameramallille tarkotettu.
Ja ei, en ajatellut menna vaan ostamaan uutta. Suunnitelmissa oli ostaa sitten talvella veronpalautusrahoilla digijarkkari, joten ois toi vitun idiootti Canon voinu ny kestaa ees siihen asti.

Huoh. :(

CDK<aq<aqcdklåoinjh sw2ittenjh njh-äöppicdksw2elåolåoe sw2iicdkeri-äö njh<aq njhyt t<aqit<aq<aq låolåolåo<aq ecdkesw2sw2-äö uucdkenjh låosw2tlåo. *vgfrr*

Edit:suomeksi:
Kaadoin sitten näppikselle siideriä ja nyt taitaa olla edessä uuden hankinta.

..onneks on kannettavakin, ettei koneen käyttö nyt tuosta riipu mut vituttaa silti, saatana.

Espal ois ollu tänää poliisin huutokauppa, mis ne kauppas hylättyjä pyöriä.
Hemmetti jos oisin tienny moisesta :/ Rupee palaan jo käpy tohon mummikseen, vaikka se palveleekin vielä ihan ookoosti.

Koulussa valtaosa ei tajunnut mua.*hmph* Vierustoverin kommentti oli, ettei ymmärtänyt vittuakaan. Eli ei taaskaan kauhean hyödyllinen ryhmäpalaute mun osalta.(Onneksi luennoitsija ees konsultoi)*hmph*
Päätin piristää itseäni: Kävin parturissa. Parturi selkeästikin vihasi minua. En mä tietysti ystävää sinne mennytkään etsimään, mut olisi se voinut olla vähemmän vittuuntunut olemassaolostani.*hmph*
Parturista menin kauppaan. Se kaveri voisi vetää kursseja siitä kuinka ollaan mahdollisimman epäkohteliaita. On myös mahdollista, että se myyjäkin on vihannut mua jo pidemmän aikaa.*hmph*
Ja nyt naapurissa kuulostaa olevan hauskaa koko kerrostalon eestä.*hmph*

[q]lohikarme, 20.10.2006 23:29:
Kamerasta särkyi linssi ja sen joutuu nyt viemään takuuvaihtoon = pitkä aika taas ilman kameraa ://
[/q]

Mitä sä sille oikee teit?

Maanantai jatkuu. Pyöränkumi tyhjänä kun lähdin töihin. No, ei muuta kuin ylös ja hakemaan pumppu. Sain pumpattua, huomasin että JIPPII venttiili vuotaa jotenki, enkä osannu ees korjata. Ei muutaku taas ylös ja hakeen miestenpyörän avain. No JIPPII, siinä oli viel käsijarrut, ja pari kertaa meinasin mennä päin aitoja ja autoja. Olin jo ihan hiestä märkä kun hyppäsin pyörän selkään, ja sit viel myöhästyin töistä.
Jes.

[q]astaroth, 22.12.2008 18:09:
järkyttävän paska päivä
[/q]

Tosi paha pääkipu. Ei lihasrelaxantit auttanu ku vartin ajaks, saa nähä oisko tästä buranasta nyt sitten apua. En saanut tänään paljoa siivottuakaan, kun makoilin päivän sängyssä vaikeroiden. Hankalaa.

Kiva herätä ja huomata että pää on aivan tukossa ja kipeä ku perkele. Perkeleen puut, nyt loppu se siittäminen!

Nukuin liian vähän. Ei jaksais mennä töihin, ollu jo liikaa siellä.. Kurkkuakin hiukan kivistää. No, jos yritän silti jaksaa

Kurkku ihan pirun kipee eikä mitään esim. toncilseja tai strepsilsejä

*teetälipittel*

On jo vähä liian väsy. Pakko mennä nukkumaan.

Söinkin tänään huonosti. :/

Ihan törkee lihaskramppi pohkeessa tos puoltoista tuntia sitten. Au.

Outoa. Asiat ei oo huonosti, mutta silti on tunne ettei ne ole oikein hyvinkään. Jotenki surku olo.

[q]mayah, 19.1.2007 09:16:
No jaksat tietenkin! Ja kohta on jo sunnuntai ja mennään taas hikoilemaan
[/q]

Se onneks piristää mun sunnuntain (ja huomisen matkamessut), mut mikä piristää mun tän päivän? :/

[q]
Ei se määrä vaan se laatu *henkseleitäpaukuttel*
[/q]

:D Se on kyl totta, mut ei kukaa lähe mun kaa juhliin ja juopottelemaan sunnuntaina tai maanantaina ku ne kaikki laadukkaat on sillon töissä

Näin tyylikkäästi 12 tunnin jälkeen korjaan vihreeni. Niinkuin yleensäkin, pienellä viiveellä :D

Vituttaa jälleen kaikki.

Selkä kipee sohvalla nukkumisesta :/
Sain jostai allergisen reaktion, ny joka paikka kutiaa ja iho on mukavan punasenlaikukas. Ahistavaa :/

O