päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,385
- 1,386
- 1,387
- 1,388
- 1,389
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]yertle, 7.3.2010 14:29:
Pelasin Mass Effect ykkösen läpi, ja mulla ei vielä ole kakkososaa :( en jaksa odottaa että saan aikaseks ostettua sen!
[/q]
Kakkososa on jtenki lyhyempi kuin ykkösosa, johtunee varmaan sitä et ei tartte ajella mönkijällä ympäri planeettoja (joka oli mun mielestä täysin turha "täytepeli"). Suosittelen kuitenkin, ohan se ihan näyttävä ja kaikkee, kyllä siinä viikon päivät menee kivasti pelaillessa!
---
---
Taas tajuttu, ettei kaltaisellani ihmisellä ole vientiä ihmissuhde markkinoilla. Pitäisi olla urheilullinen, hyvin toimeentuleva uraohjus mallivartalolla, jotta kelpaa. Hyvä muistuttaa itseään asiasta aina joskus, nyt ei taas tarvitse muistuttaa ensi vuonna.
---
höpöhöpö.. ei tarvii olla urheilullinen ohjus..toisilla kestää kauemmin toi etsintä kun toisilla ja vaikka en sua tunnekkaan niin sanonpa silti ettei niitä vaimoja myöskään kotiin kanneta :P
---
Joo ei tosiaan. 2v nyt sinkkuna, treffejä 0. Takana ainoastaan fiaskosuhteita tähän mennessä. Jännä, vaikka ihan kavereita etsii, törmään noihin samoihin asioihin aina vaan uudelleen.
Joo-o, samoja juttuja täälläkin. Paitsi,että olen ollut sinkkuna 5v. Päätin, etten halua samankaltaisia tapahtumia kuin aiemmin. Nyt ne "vaaranmerkit" huomaan ajoissa. Jännä juttu on kuitenkin niin, että niitä samankaltaisia ihmisiä tulee yksi toisensa jälkeen. Ärsyttävää. Mutta se missä näitä tyyppejä on kohdannut, on aina ollut samanlainen :) Täytyy ehkä vältellä näitä mestoja
no ku.. no ku oon kipee
---
Jeee, miehän esitin vain oman henkilökohtaisen mielipiteeni asiasta. Mutta se tuntuu olevan jollakin henkilökohtaisella tasolla sinua ja jotakuta muuta vastaan. Ei eläinkokeille! Mikään ei oikeasti muuta mielipidettäni asiasta.
---
Joo ei siinä mitään, olis vaan ollu kiintoisaa kuulla perusteluja sun mielipiteelle. Ja lähinnä se että hyväksytkö niitä missään olosuhteissa, ja pidätkö omaa henkeäsi samanarvoisena kuin eläimen. En mä yritä sua saada muuttamaan mielipidettäsi, vaan haluisin ymmärtää syvemmin sun näkökantaa.
Tottakai, eläinkokeet ovat ikävä juttu, ja maailma olisi parempi ilman niitä, tästä tuskin kukaan on eri mieltä. Toivottavasti tulevaisuus ja tieteen kehittyminen tuo mukanaan ajan, jolloin asioita voidaan kehittää ilman kenenkään ylimääräistä kärsimystä. Joskus vaan kandee miettiä et onko asiat oikeesti niin mustavalkosia.
Mut jos sua ei kiinnosta kantaasi perustella enempää ni unohdetaan sitte tämä asia.
Hyvä. Nimittäin tää asia ei perusteluja kaipaa.
---
Sullekin voisin vääntää rautalangasta, ko et näytä tajuavan. Ajatusmaailmasi on kauhea. Enkä siis halua edes ymmärtää sitä. YÖK!
---
Mä en tiedä kiinnostaako sua edes keskustella enää asiasta, mut otetaan nyt esimerkki. Jos sulla olisi vaikkapa syöpä, ja siihen olisi eläinkokeiden avulla löydetty uusi lääke, joka parantaisi sen, niin ottaisitko lääkkeen (tietäen että eläimiä on kuollut sitä kehitettäessä) vai kuolisitko itse (tai ainakin ottaisit riskin omasta kuolemastasi), koska et halua käyttää tuotetta joka on kehitetty eläinkokeilla ? Okei toi oli vähän kärjistetty esimerkki mutta olisi kiintoisaa kuulla vastauksesi.
Mä veikkaisin että useimmilla ihmisillä eläinkokeisiin suhtautuminen menee jotensakin niin, että kosmetiikan yms. ihmisille ei-välttämättömän kehittämisessä on moraalitonta ja väärää käyttää eläinkokeita, mutta taas jos puhutaan esim lääkkeistä tai joistain hoitomuodoista, jotka auttavat säästämään ihmishenkiä, ne hyväksytään. Toki tämä sisältää luonnollisesti oletuksen että ihmishenki on arvokkaampi kuin eläimen elämä.
Toki mä ymmärrän jollain tasolla senkin, että eläinten ja ihmisten elämää pidetään samanarvoisena, mutta sitte kannattaa lopettaa jeesustelu ja elää sen mukaan.[/quote
Jeee, miehän esitin vain oman henkilökohtaisen mielipiteeni asiasta. Mutta se tuntuu olevan jollakin henkilökohtaisella tasolla sinua ja jotakuta muuta vastaan. Ei eläinkokeille! Mikään ei oikeasti muuta mielipidettäni asiasta.
---
Ammutaanhan niitä. Ne ovat vielä hengissä nukutettunakin. Mene sinä sinne ammuttavaksi ja haavaommeltavaksi. Mun mielestä voisivat mennä vaikka sinne rättipäiden sekaan harjoittelemaan tai sitten ensiapupolille . Mun mielestä eläinten arvostus on kaukana näissä hommista niinkuin mistä tahansa eläinkokeista.
---
Kyllä, mutta se ei ole ammunta harjoitus kuten ilmaisit asian ensimmäisessä viestissä.
Toki sitä harjoitusta varmasti saa esmes kuten itse ilmaisit asian "rättipäiden" keskellä. Tosin onkos se sitten eettistä toimintaa?? Vai onko toisenlainen epäeettisyys ihan yhtä tyhjän kanssa sulle sitten?
Arvostus on toki kaukana kun jotain rääkätään tai joku kärsii kuten jo edellisessä viestissäni ilmaisin. Mun mielestä eläinten arvostus on kaukana näistä hommista jos ei pysty antamaan arvoa sille mitä nämä eläimet ovat aikaan saaneet myöskään.
Katsos se ei muuta sitä tosiseikkaa, että ne eläimet jotka ovat uhreja ovat myös sankareita meille ihmisille. Se ei oikeuta eläinkokeita, mutta ei se oikeuta myöskään väheksymään niiden eläinten tekoja.
Rautalangasta sinulle. En ole eläinkokeiden puolella ja jos minusta olisi kiinni niin niitä ei tapahtuisi, mutta minä sentään pystyn kunnioittamaan sitä uhrausta mitä ne eläimet ovat minullekin tehneet. Mun mielestä jos tähän ei pysty sortuu täydelliseen eläimen elämän ja tekojen arvostamattomuuteen.
Sullekin voisin vääntää rautalangasta, ko et näytä tajuavan. Ajatusmaailmasi on kauhea. Enkä siis halua edes ymmärtää sitä. YÖK!
DJFuturisti...
Jo useemman päivän vaivanneet kuivat silmänympärykset.
Tuskaa aiheuttaa viel kaiken lisäks kutina, kun ei vois olla hinkkaamatta silmiään.. Mutta samalla ihoon koskiessa sattuu ihan perkeleesti, koska iho on niin rikki silmien ympäriltä.
Tulis jo se kesä ettei tarvis kärsiä.. Sattuuuuuu
Äääääääää!
Kadulla joku tyyppi koulutti kääpiöpinseriä karjumalla, repimällä hihnasta ja paiskaamalla sen eteen jonkin esineen. Koira reagoi vain koiraani. Tyypin mielestä se oli oikein, koska koirakouluttaja oli opettanut niin....
Jos olisi ollut kamera matkassa, olisin voinut videoida tapahtuman. Ja vaikka ladata Yuuutuubiin.
Haluaisin tietää, kuka täällä opettaa sellaista metodia.
puu on kallista
[q]J Raninen, 5.3.2010 16:27:
Auto korjaamolla.
[/q]
mitä kävi ?
Koko päivä ite asiassa ollu paskaa käteen. Aamusta lähtien, ihan ekana kahviautomaatti vittuilee antamalla kahteen eri otteeseen pelkkää vaahtosta ripulikuraa. Sitten asiakas siirtää palaverinsa nimenomaan lounaan päälle. Lounaalla lähdettiin käväsemään thaikkulassa, niin hajos autosta vaihdelaatikko. Nyt sitten saatana vielä lohkes hampaasta neljännes pois kun söin. Ja eihän tää päivä oo edes kunnolla alkanu vielä...
---
Suomen puolustusvoimat ampuu harjoituksissaan eläviä sikoja. Koska eläviä ihmisiä ei voi ampua. Mistähän sodasta sitten on kyse. Eläimillä ei ole mitään arvoa ihmiselle.
---
Niin siis tarkoitat, että ne nukutetaan ja "lopetetaan" jotta niitä voidaan käyttää sotatohtoriharjoituksiin.
Tuosta toki voidaan olla montaa mieltä, että onko se tarpeellista tai tärkeää ylipäätänsä, mutta noita sikojahan käytetään myös monessa lääketieteen osassakin. Aina syöpätutkimuksista gynegolokiaan.
Toki tämä on sitten varmaankin katsantokanta, mutta musta noilla sioilla on Paljonkin arvoa ihmisille niin tuossa tapauksessa kuin monissa muissa tapauksissa, sillä ilman niitä esmes sinullakin mahdollisesti olevat/tulevat "naisten taudilliset" ongelmat olisi helvetin paljon huonommin hoidettavissa jos siat eivät olisi auttaneet meitä.
Tämä toki ei tarkoita, sitä ettenkö minäkin toivoisi näitä testejä voitavan tehdä muuten kuin eläinkokeina. Tosin tämän hetken ainoa järkevä vaihtoehto on antaa itsesi koehenkilöksi jos eläinkokeet ovat epäeettisiä.
Nimimerkillä. Useita ihmiskokeita läpikäynyt koehenkilö yliopiston tutkimuksissa.
Jonka jälkeen voimmekin sitten keskustella ihmiskokeiden eettisyydestä myös.
Muutenkin tuo juttu nyt oli huono, koska ei niitä sikoja ammuta "sotaharjoituksena" vaan niiden ampumahaavoja hoidetaan harjoituksena sotahaavojen hoitoa varten.
Tämä ei edelleenkään tarkoita sitä, että olisi eettisesti välttämättä oikein eläinkokeet tai tämän tapaiset harjoitukset. Saati onko niillä mitään oikeaa arvoa ylipäätänsä nykypäivänä mihinkään. Mutta se ei tarkoita, etteikö näillä eläimillä olisi ihmisyydelle ja ihmisille ollut isokin merkitys tai arvo kehityksessä. Jos arvostaa näitä eläimiä niin tämä seikka pitäisi ottaa huomioon minusta.
Ammutaanhan niitä. Ne ovat vielä hengissä nukutettunakin. Mene sinä sinne ammuttavaksi ja haavaommeltavaksi. Mun mielestä voisivat mennä vaikka sinne rättipäiden sekaan harjoittelemaan tai sitten ensiapupolille . Mun mielestä eläinten arvostus on kaukana näissä hommista niinkuin mistä tahansa eläinkokeista.
piti vielä toinen koira kohdunpoisto leikkaukseen
Nyt ottaa vaan päähän niin pirusti. Ei oo ihan hetkeen tämmöstä fiilistä ollu.
Puhelin meni PASKAKS*dissaa**eiei*
Oispa juttui, jotka tästä puuttui.
[q]Freja, 8.3.2010 07:50:
Maanantai.
[/q]
Toi kiteyttää koko asian
Eivät taida olla ihan tyytyväisiä muhun töissä :/ enkä ees voi asialle mitään...
Ei tunnu kivalta.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,385
- 1,386
- 1,387
- 1,388
- 1,389
- ...
- 1,566
- Seuraava »