päivän :(

Back to häröily O

Meijän 13v koira joutuu tänään "hammaslääkäriin" suussa olevan pahan tulehduksen takii ja se täytyy nukuttaa. Kaikki pitäs olla kunnossa, mut pelottaa, et mitä jos ei herääkkään siitä, ku ikää jo sen verran

Erään ihmisen käytös

*nyyh**nyyh**nyyh* vitun paska olo!!!
Jumitan vaan samassa kokoajan enkä tee mitään että pääsisin eteenpäin, että pääsisin parempaan suuntaan. Surulliseksi se tekee mut koska menetän paljon tässä.
*nyyh**poks*

Kipee*uuh*

[q]Jazmine:

---

On tää ihan saatanasta Ei voi muuta sanoa..
Jaksamisii sinnepäin
[/q]

Samoin sinulle *super**hali*

Pahantuuliset duunikaverit. Jäisivät v***u koteihinsa toipumaan viikonlopusta jos on maanantaisin niin hiton vaikeeta olla ystävällinen tai edes normaali toisia kohtaan...

Ihmissuhteet on niin perseestä, kun ne on niin monimutkasia!

Tää on kyllä harvinaisen totta...

Putkiremontin riemuja # 127

Patterit alkavat muistuttaa pakastinta eikä hanoista ole tullut neljään tuntiin muuta kuin jäävettä. Kiitoksia, remppaheput, taisitte unohtaa kääntää jotain vipua lähtiessänne. On tässä vielä muutama tunti armonaikaa - meinaan vaan että pitäisi päästä kunnon suihkuun ennen Superstition-bileitä. Kävin töiden jälkeen jo kokeilemassa sitä Pohjois-Atlantin merivirtaa ja tuntuu etteivät sukukalleudet ole vieläkään palautuneet normaalitilaan sen jäljiltä.

BRRRRRR!

Voidaan sitä naamakirjaa päivittää muttei laittaa hengissäoloviestiä *dissaa**nauru**lmao**joo*

Ei jaksa.Väsyttää.

pahoinvointisuutta aiheuttanut appétit-pakastepizza tuli syötyä lounaaksi. bon appétit vaan.*dissaa*

[q]Hyzenthlay, 10.2.2007 11:07:
---
mayah, 9.2.2007 08:05:
Sain ajan lääkärille ja peruutin hammaslääkärin. Ja hammaslääkäriin sovittiin uusi aika, joka onkin ihan kohta, eli toukokuun neljäs

---

Mä varasin hammaslääkäriajan 25.10, ja soittelin eilen misä mennään. Saan ajan EHKÄ toukokuulle toivottavasti ei mee kesään, sillon ei kuulemma tehdä perustarkastuksia. Onhan siit jo 4 vuotta kun oon viimeks käyny (joka taas on ihan oma vika :s). Mut tosiaan, helvete noiden jonojen kanssa..
[/q]

Itse varasin syksyllä ajan hammaslääkäriin. Kyselin joulukuussa, että koskahan sinne pääsis. Sanoivat, että saattaa mennä semmonen vuosi vielä. Vai että vuosi

Pääsin sitten onneksi hammashygienistille, mihin ei tarvinnut pahemmin jonotella.

vituttaa.
taas menee mielialat laidasta laitaan.

Meidän pesukone on hajoamaisillaan...*grr* onneksi on pörssitakuuta vielä 3v jäljellä (valmistajan takuu oli 2vuotta ja kone kesti 2v ja 2kk:tta
Kohta soittelen mustaan pörssiin, toivottavasti saan tännä korjaajan PIAN, kun meiän talossa ei oo pesutupaa.*poks*

Moi oon koulussa, mulla on tylsää--

[q]efo, 20.9.2005 11:28:
Sain just puhelun että isoäiti kuoli viime yönä.
[/q]

*uuh**lohduttel*

stressi jyrää taas päälle. kädet alkaa kuivumaan ja ihottumaa ilmestyy pieninä laikkuina.*uuh* Mistäköhän tällä kertaa otan liikaa paineita??*grr*

Siis taa mun Suomen visiitin savy vaan syvenee. Vietiin tanaan meidan 3v. koira laakariin kun se on viime paivina syonyt huonosti ja viimeksi eilen oksennellut.
Luultiin etta vietiin suht terve koira laakariin, jolla on ehka ummetusta tms. ja nyt meilla on hautakumpu tossa takapihalla.

*grr**poks*

Periaatteessa mulla on kaikki hyvin, mutta silti sellainen olo, että kaikki on huonosti

O