päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,024
- 1,025
- 1,026
- 1,027
- 1,028
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Joo ihme ahdistusvitutus päällä... No ehkä Säteessä vois vähän piristyä. Surkee olo.
jo toinen työpäivä, jota ei hyvällä tahdollakaan voi sanoa mukavaksi. Onneksi en ole tänään lähdössä baanallle, saattaisin olla aika väsynyttä naista
huoh.. kaikki vaan taas kaatuu päälle. homma ei nyt toimi ollenkaan. v***u.. miks elämä on näin vaikeeta.... ja opiskelu on ihan hanurista!!
Eilisen suurin vitutus; menin hammaslääkäriin koska paikka lohkesi pois. Sainpas sitten selville että edellisessä paikassa (joka yritti laskuttaa 2 kertaan) paikkaus tehty päin vittuja... Taitaapa lähteä reklamaatio ko. paikkaan... Vittu...*dissaa*
munkin kämppä on niin kuuma, ettei kaheksan jälkeen aamulla pystyny enää nukkumaan
ovi on auki ja parvekkeen lasituksetkin auki eikä mikään auta. Täällä ollaan kohta paahtokylkeä...
[q]ParodY:
mitäs sun kädelle on tapahtunu*lohduttel*?
niino tää vaiva on ollu jo parisen vuotta*eiei* ei oo varaa mennä magneettikuvauksiin, enkä oikein haluu et terkkarissa ne ekaks sörkkis mun kättä neulalla ja sit jos ei auta nii leikkaukseen*eiei**hmph* ne ku ei voi antaa lähetettä magneettikuvauksiin, joka kertois kumpaa tarvitaan, niih*hmph*... Suomen terveydenhoulto*kivatsulle*
[/q]
Jännetupentulehdus.. Rasituswamma
Aika tuskaisen kipee ollu jo kuukausia. Nyt vasta viikko sitten todettiin, siitä lähtien ollu tällai rannetuki täs.. Mikäs SUN kättäs vaivaa kun on vuosiakin jo kestänyt?
Mulla ois taas vaihteex energiaa niin paljon kaikkeen mahdolliseen maan ja taivaan välillä etten voi saada mitään oikeasti aikaseksi. on joo..tylsää..
mitäs vittua... eikö angelfirellä voi enää linkittää suoraan kuvaa?
prkl, se siitä avatarista..
edit: takashan se tuli, oli kai joku katko (?)
[muokattu 6.5.2004 22:12]
illan :( :ei pysty nukkuu ku on nii hiton kuuma eikä mikään auta
Kukaan ei suostu lähtemään mun kanssa laivalle 1,5h:n päästä.
töissä tänää ja huomenna, jonka jälkee lapsia vahtimaan(prkl ku menin lupautumaa..) joten ei voi tehdä mitää viihteellistä koko viikonloppuna, sain palkanki mut ei voi lähteä nauttimaan siitä mihinkää..fuk..nojoo..ehkä iha positiivista..
[q]Pesukarhu:
lähden tänään bailaamaan ärsyttävien ihmisten kanssa ärsyttävään teinihelvettiin...
[/q]
Miksi ihmeessä? *täh*
Koulu loppu tänään ja aloitin kesäloman, mikä kyllä on kivaa, 
...mutta, kaikki kaverit tuntuu olevan karannut kaupungista, eikä kukaan lähde mun kanssa juhlimaan 
Menen sitten vaikka yksin...
PRKL! Joudun lähteen mun isälle.. No joo menee se viikonloppu näinkin pieleen
[q]Amma:
Kukaan ei suostu lähtemään mun kanssa laivalle 1,5h:n päästä. 
[/q]
Jälkikäteen helppo sanoa, mut tonne olisin lähtenyt puolen tunnin varoitusajalla..*justjoo*
[q]Howdy:
---
Hyzenthlay:
munkin kämppä on niin kuuma, ettei kaheksan jälkeen aamulla pystyny enää nukkumaan
ovi on auki ja parvekkeen lasituksetkin auki eikä mikään auta. Täällä ollaan kohta paahtokylkeä...
---
Käristettyä Hyzenthlaytä 
[/q]
joo, mureeta lihaa olis tarjolla.
no ehkei sittenkään
Kymmenen tunnin työpäivä eessä *hajoon*
[q]UnityF:
ei paista aurinko niin paljon et pääsis rannalle ottaa aurinkoo.. 
[/q]
ei vielä.. mutta sää tiedot kyllä lupailis et päiväl paistais.. älä vielä masennu
ei paista aurinko niin paljon et pääsis rannalle ottaa aurinkoo..
[q]merqus:
Allergia vaivannu taas koko päivän 
[/q]
sama homma. Sekä se että olen ensiviikonkin töissä, vaikka oli tarkoitus pitää lomaa :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,024
- 1,025
- 1,026
- 1,027
- 1,028
- ...
- 1,566
- Seuraava »