päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,023
- 1,024
- 1,025
- 1,026
- 1,027
- ...
- 1,566
- Seuraava »
aivan liian paha univelka on kertyny viikon aikana*grr**poks**slurps*
huomen on ruotsin koe. eiks se jo kerro kaiken..? en oo tunneil kauheesti käyny ku oon ollu vähän.. hmm.. masentunu tai jotain.. nii en oo kauheen messis jutuist, esim. koe alueest.. muutenki tuntuu etten taida päästä kurssist läpi. ja jos en pääse, mul ei tuu tarpeeks opintoviikkoi tälle keväälle ja..... no se nyt ei oo hyvä juttu ollenkaan. huoh.
Tupakkalakko tekee hulluks, huimat 3 päivää takana
Ihan hirvee olo tentin jälkeen
ja pitäis vaan alkaa lukemaan toiseen tentiin...
Miten loppujen lopuksi näin pieni asia voi olla niin saakelin iso juttu et mikään ei saa paremmalle tuulelle!!! Tyhmää!
pokat avautuu jostain 5e muistutusmaksusta...
vituttaa!!!!!!! paha olla, ei jaksa... haluun pois... Tulis jo kesä!!!! Ärsyttä! AARGH!
*nyyh**släp**kivatsulle**dissaa**uuh**poks**eiei**hmph*
huoh, kiitos..
Selkä on pirun pipi
voi keppihevonen... Miks IKINÄ MIKÄÄN ei mee niinku suunniteltiin... Aina kaikki menee iha kakuks... *pari erittäin rumaa sanaa* Äryttävää... 
[muokattu 4.6.2004 20:24]
Tänään menee kaikki puihin
aamusta lähtien väsyttänyt aivan sikana ja ei oikein jaksa mitään....hermo tiukalla koko ajan vaikken edes tiedä mix 
Korkkasin juuri kylmän bissen ja kuuntelen musaa....jos näillä eväillä sais fiilikset kattoon
haha... päivä vaan jatkuu parempana... mä en oikeesti enää luota yhteenkään ihmiseen!! Huh huh... Ensin ollaan niiin kavereit ja sit vaan haukutaan seläntakana. Miten +/- 18 vuotiaat jaksaa viel olla tollasii...
[q]Maina:
Miten loppujen lopuksi näin pieni asia voi olla niin saakelin iso juttu et mikään ei saa paremmalle tuulelle!!! Tyhmää!
[/q]
Mulla on ollut tänään ihan sama tilanne 
Ja mäkun luulin, että osaisin tossa tentissä jotain...
[q]BlueWind:
[/q]
ihan sama juttu.. tajusin tänään, että mokasin eilisen tentin :( :( surettaa :(
[q]BlueWind:
---
Maina:
---
Mulla on ollut tänään ihan sama tilanne 
[/q]
kuten myös... mulla kyllä tosta hetkestä lähtien alkoi ainakin muutaman vuoden tenttivitutus.
mun kurkku on ihan kipee, aamulla ei varmana äänestä toivoakaan
NYT ottaa päähän parkkisakko napsahti 40ee
ei kiva..
Ihan vetämätön olo
[q]äm:
Tänään on vuosi iskän kuolemasta. 
[/q]
Mulla onkin Pupu "lainassa aina silloin tällöin"
[q]Cloudberry:
Suupielet vetää väkisin vähän mutkalle mm. äsken Jyväskylän yliopistosta saapunut kirje: Erityispedagogiikkaa haki opiskelemaan yhteensä 700 hakijaa. Pahoitellen ilmoitan että et ole tällä kertaa tullut kutsutuksi valintakokeisiin.
En päässyt edes pyrkimään myöskään TaiKiin, joten nyt on ihan hillittömät suorituspaineet ensi viikon kokeiden suhteen..
Jotain suuntaa tälle elämälle tarttis jo! Moni muukin asia harmittaa, mutta tällä hetkellä eniten tämä.. 
[/q]
Mun näkökulmasta tuollaiset ei ole huonoja asioita - itse asiassa ne antavat hyvää osviittaa siitä mitä sun ei ehkä ole tarkoituskaan tehdä. Itse hain Helsingin Yliopistoon kaksi kertaa lukemaan kahta eri aihetta jotka olisivat kovasti kiinnostaneet, mutta koska en päässyt hakeuduin tekemään jotain ihan muuta - ja nyt rakastan työtäni.
Tentti oli tänään, voi hyvinkin mennä läpi, mutta tyhjän olon tuollainen istuminen jättää..
Ja aamulla nukuin jo toistamiseen pommiin tällä viikolla ja aamun salivierailu jäi siten väliin.
Huomenna luvassa monenlaista mukavaa työtä. Väsyttää.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,023
- 1,024
- 1,025
- 1,026
- 1,027
- ...
- 1,566
- Seuraava »