Oletko luovuttanut verta?

Back to yleinen keskustelu O

9 kertaa plakkarissa Seuraavalla kerralla saan kai sellasen kultasen sydänpinssin

ois tarkoitus tehdä joulu-luovutus*hih*

En ole luovuttanut, mut joskus kyllä aion mennä. Luultavasti ongelmaksi muodostuu paino, jota ei välttämättä ole tarpeeksi verenluovutukseen.

Olin intissä "vapaaehtoisesti" menossa, mutta sirt tuli potilaita. Njooh. Uskaltanenko luovuttaa vertaani jos kaikista tulee sellaisia hillittömiä panokoneita?

En ole pystynyt luovuttamaan verta painorajan takia :( Aikeissa on kyllä, jos joskus tulevaisuudessa on siihen tarvittavat puitteet.

mä en saanu luovuttaa ku oon ottanu lävistyksen alle 6kk sitten, mut suunnitelmis on et käyn ku antavat luvan*hymy*

Luovuttaisin mutten saa.
Olis helppo tapa ohentaa verta aika korkee on kuites mun HB..
Olin vasta kaverin mukana kun se kävi luovuttaan vertaan niin kyllä siellä vähän porukka ihmetteli miks mä en luovuta..
Ja syyhän on vain ja ainoastaan epilepsia.

Pitänee yrittää päästä käymään ens vuoden alusta

Mielessä on monesti käyny et menis, mut taitaa jäädä väliin, ku mua alkaa heti heikottaa jo ku otetaan pelkkä verikoe, vaikka siinä otetaan vaan pari putkee

vide ois mahtavaa mennä, mutta en saa luovuttaa
ois ollu ihanaa auttaa ihmisiä.

Niin olisihan se mahtavaa omistaa sellaisen virallinen "luovutuskortti"....voisi sen sitten tiukan paikan tullen aina vetään esiin, kun tilanne sitä vaatii!

Olen luovuttanut verta 11 kertaa kaikkien näiden vuosien aikana, suosittelen sitä kaikille joilla on siihen mahdollisuus...joku päivä se voit olla juuri sinä joka sitä tarvitset *sydän*

Suunnitelmissa tosiaan olisi nyt mennä ekaa kertaa luovuttamaan ennen vudenvaihdetta vielä Elopaino kun on ensimmäisen kerran täysikäisenä noussut yli vaadittavan rajan Toivottavasti ei jää enää mistään muusta kiinni, kuten hemoglobiiniarvosta...

En oo koskaan luovuttanut.. johtuu ehkä siitä että kynnys lähtee luovutukseen on aika korkee, mulla kun tuppaa taju menee jo pelkässä verikokeessa.. niin että mee ny sitten vähän kauemmaks aikaa lepää ja luovuta verta niin joo kyllä se taitaa multa jäädä. Hyvähän se ois jos pystyis menee, koskaan ei tiedä millonka itse sattuu tarvii ja sillon toivoo sitä saavansa

Viime syksynä luovutin ekan kerran verta ... Siitä kyllä tuli hyvä mieli

pitkästä aikaa päivän hyvä työ taas tehty, hyvä mieli

intissä luovutin muutaman kerran ku sit sai loppupäivän vapaata ja piparin.

en mutta mun edellinen hevoseni on pitkään olen miettiny että pitäs ittekin käydä luovuttamassa, mutta toistaiseksi neulakammo on vienyt voiton niistä aikeista...

Ajattelin käydä tässä joku päivä luovuttamassa verta, mutta inhoan neuloja sen verran, että meinaa yökkö tulla. Ehkäpä mä kestän sen, jos oikein yritän

Onko verenluovutus osa arkipäivääsi? Vai onko se asia mitä et edes harkitse?

O