Oletko luovuttanut verta?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 20
- Seuraava »
En oo...enkä mee, mä oon 100% varma että tulee laatta-fiilis siitä!!!
En ole enkä varmaan ihan vähään aikaan luovutakaan. Eivät ne minun lantrattua vertani edes huoli
Ei ne huoli mun vertani, koska olen asunut Englannissa 80-luvulla. Eli mulla saattaa olla hullun lehmän tauti
En ole koskaan luovutus kunnossa,
ikävä sinänsä hyväänhän se menee.
En ole. Mua rupee pyörryttää jo tää pelkkä topikki
Niin ja pitää olla yli 50 kg... mä oon siinä rajalla.
En ole. Menisin muuten, mutta kun pitäisi painaa vähintään 50kg ja en paina.
Kävin viime keväänä luovuttaa. Eihän se paha nakki ollutkaan. Oli kyllä hemoglobiiniarvot luovutuksen alarajoilla..
Marraskuussa uudestaan!
mä kävin kans viime keväänä... ja just ja just sain luovuttaa, ku oli hemoglobiini niin alhaalla..
ja aion kyllä mennä uudestaanki, ei se niin hirveetä ollu..
helvetin hieno galluppi !!! tohon haluan vaan vastata näin : luovuttaisin jos voisin , spr ei nääs ota vastaan homoseksuaaleja veren luovuttajia..... siinä on kuulemma niin iso riski !!!! sen takia tässä jonkin aikaa sitten spr:lle luovutettiinkin sellainen joku törkee palkinto ihmisten syrjinnästä...... et silleen..... so what jos joku kuolee, enpä voi mä ainakaan olla mun verellä sitä henkilöä pelastamassa....*dissaa* SPR *släp**dissaa*
En ole luovuttanut. Mulla on joku harvinainen
veriryhmä jonka vuoksi olis kuulemma tärkeetä
käydä luovuttamassa. Mutta ku mulla on neulakammo!!
Tästä kiitos entisen työpaikkani puoskarille, joka
tyri simppelin verinäytteen oton silleen että sen jälkeen
olen potenut sairaalloista neulakammoa.
En ole. Ne ei ota vertani (se on liian paksua tjsp, sama vika mutsilla). Ja en uskaltaisi vaikka pystyisin, pelkään neuloja yli kaiken*poks*
Olen..ja oli ihan positiivinen kokemus..
[q]Chainboy:
luovuttaisin jos voisin , spr ei nääs ota vastaan homoseksuaaleja veren luovuttajia..... siinä on kuulemma niin iso riski !!!! sen takia tässä jonkin aikaa sitten spr:lle luovutettiinkin sellainen joku törkee palkinto ihmisten syrjinnästä...... et silleen..... so what jos joku kuolee, enpä voi mä ainakaan olla mun verellä sitä henkilöä pelastamassa....*dissaa* SPR *släp**dissaa*
[/q] Tästä olen myös kanssasi samaa mieltä. Kyseinen sääntö on viety vielä niin äärimmilleen, että jos mies on koskaan ollut sukupuoliyhteydessä toisen miehen kanssa on luovuttaminen kiellettyä. Tästä olen antanut kritiikkiä ihan itse veripalvelun johtajalle, mitään muutosta tuskin kuitenkaan on luvassa... :(
No eipä ole tullut luovutettua kun melkein lähtee päästä tolkku jo pelkästä ajatuksestakin... lekurissa kun pitää verikokeita joskus ottaa niin se on aina sama juttu -> silmissä sumenee ja filmi katkee siihen. Prkkle.*uuh*
[q]olliS:
---
Chainboy:
luovuttaisin jos voisin , spr ei nääs ota vastaan homoseksuaaleja veren luovuttajia..... siinä on kuulemma niin iso riski !!!! sen takia tässä jonkin aikaa sitten spr:lle luovutettiinkin sellainen joku törkee palkinto ihmisten syrjinnästä...... et silleen..... so what jos joku kuolee, enpä voi mä ainakaan olla mun verellä sitä henkilöä pelastamassa....*dissaa* SPR *släp**dissaa*
---
Tästä olen myös kanssasi samaa mieltä. Kyseinen sääntö on viety vielä niin äärimmilleen, että jos mies on koskaan ollut sukupuoliyhteydessä toisen miehen kanssa on luovuttaminen kiellettyä. Tästä olen antanut kritiikkiä ihan itse veripalvelun johtajalle, mitään muutosta tuskin kuitenkaan on luvassa... :(
[/q]
Jännää.. miten oon voinut välttyä tietämästä tuollaista, aika kurja asenne tuollaiselta taholta näinkin sivistyneessä valtiossa Anyway, otetaanko siellä kuitenkin naispuoleiset homot tai bi:t vastaan?
[q]S-T:
---
olliS:
---
Chainboy:
---
Tästä olen myös kanssasi samaa mieltä. Kyseinen sääntö on viety vielä niin äärimmilleen, että jos mies on koskaan ollut sukupuoliyhteydessä toisen miehen kanssa on luovuttaminen kiellettyä. Tästä olen antanut kritiikkiä ihan itse veripalvelun johtajalle, mitään muutosta tuskin kuitenkaan on luvassa... :(
---
Jännää.. miten oon voinut välttyä tietämästä tuollaista, aika kurja asenne tuollaiselta taholta näinkin sivistyneessä valtiossa Anyway, otetaanko siellä kuitenkin naispuoleiset homot tai bi:t vastaan?
[/q]
SPR:n logohan sopii tähän mainiosti; Kaikki erilaisia, kaikki samanlaisia. Ja ihan hyvin hiv voi olla heterossakin.
[q]Tanemann:
Ei ne huoli mun vertani, koska olen asunut Englannissa 80-luvulla. Eli mulla saattaa olla hullun lehmän tauti
[/q]
Samoin
Ai että olenko! Ympäri Espoota!
Luovutin tänään toisen kerran... Taju meni, ei kovin miellyttävä kokemus
Tais jäädä viimeisks kerraks
Onko verenluovutus osa arkipäivääsi? Vai onko se asia mitä et edes harkitse?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 20
- Seuraava »