Mitä aiot tehdä seuraavaksi?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- ...
- 139
- Seuraava »
Lähteä kettinkiostoxille
Nappi naamaan ja punkkaan pötkölleen
voisin syyä yhen naminamikeksin ja käydä tupakilla ja kipittää nukkumaan
mennä
aion käyttää koulusta "lintsaamani" ajan hyödyksi:
odotan, että antti tulee kotiin.
sen jälkeen nostalgioimme yhdessä eli teemme chicken tandooria ja katsomme farscapeja ainaki neljä 3. tuotantokauden ekaa jaksoa.
ihana, ihana vapaa-aika.
Suihkuun pitäis madella pikkuhiljaa... ja sit ostoksille
keittää kahvit ja pelaa tietokonetta
[q]mayah:
---
Airvision:
-heh,heh Vai säkin tiskasit...hhmm...opinahjo on jo mun osilta ohi joten varmaan kotihommia....paitsi en tiedä mitä kotihommia sitten tekis...eilen tuli imuroitua ja pyyhittyä pölyt + siistittyä paikkoja joten eipä taida olla mitään
Taitaa mennä loppupäivä musiikin parissa
---
Jätkä tulee tänne leijuu, ku on ollu niiiiiiiin ahkera, et on käyny jo koulut ja kotikin on siisti ja puhdas Mä en osaa tehdä musiikkia, joten taidan paneutua kouluhommiin ja mennä illalla vaan soittamaan.
[/q]
-ahkera ja ahkera....en mä kyllä yleensä oo niin ahkera..heh,pisti varmaan joku siivouskärpänen
joo,koulut on käyty jo tähän ikään....*nauru* mut soittaminenkin on kivaa !! *piis**jiihaa**plur*
mennä päikkäreille..
Tiskausprojekti kutsuu
[q]mayah:
Aijon Mennä unityn Luo Ja Siivoo Sen Koko Asunnon Ja Rupeen Kokkailemaan Myöskin Ja Ostan Hänelle Ihan Kaiken Mitä Hän Tahtoo
[/q]
vooooooooi kun sä oot ihana ei sun olis tarvinnu mut jos ihan välttämättä haluut niin tervetuloa... voi että kun ot niin suloinen..
mä olen muokannu koko mayah:in kirjoittaman jutun. tää varmuuden vuoksi että kukaan ei ala urputtaa.
totaaaaaaali tipahtaminen...
jot tänään tuut seuraavan tunnin aikana lupaan toteuttaa noi...
Jos kävis vähän oikeutta opiskelemassa ja menis sen jälkeen shoppailemaan.
[q]mayah:
---
Airvision:
Tiskausprojekti kutsuu
---
Sama täällä, mut se kutsuu niin hiljaa ja mulla on varmuuden vuoksi tossa noi korvatulpat, et ei varmaan pysty ihan just kuulemaan..
[/q]
-Mä sain jo tiskattua
[q]mayah:
---
Airvision:
-Mä sain jo tiskattua
---
There is no way I´m loosing this one.. Mäkin tiskasin! Mitäs sitten tehdään? Maistuisko pari sivua opinnäytetyötä vai jatketaanko kotihommia?
[/q]
-heh,heh Vai säkin tiskasit...hhmm...opinahjo on jo mun osilta ohi joten varmaan kotihommia....paitsi en tiedä mitä kotihommia sitten tekis...eilen tuli imuroitua ja pyyhittyä pölyt + siistittyä paikkoja joten eipä taida olla mitään
Taitaa mennä loppupäivä musiikin parissa
Voisinpas pukea päälle ja lähteä koiran kans lenkille ja laittaa duunivaatteet pesuun*hihu*
voisin vaikka lähteä huristelemaan tuonne lahticityyn moikkaamaan kamuja kun kaikki nastolan kaverit hylääny mut taas vaihteeksi
Lähden ruotsin risteilylle :D
[q]Hetu:
Lähden ruotsin risteilylle :D
[/q]
Mä voisin tulla mukaan ;)
Mennä infinizin kanssa kahville jonnekin...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- ...
- 139
- Seuraava »