Mitä aiot tehdä seuraavaksi?

Back to tunkio O

Sen että klikkaan tallenna...meen röökille...haen jääkaapista bissen..luen aiheita..seuraan toisella silmällä kauhean jännittävä poliisisarjaa ja meen kait sit jo nukkuu *nukkuu**haukottel**hih**nauru*

- Poltan tupakan
- Juon kaljan
- Alan vääntämään musiikkia jos kyen vielä siihen :)

Juuri tuossa järjestyksessä edetään

Ruokaa ja nukkumaan

mennä nukkumaan pariks tunniks! kerään voimia tähän päivään.. oon ihan lopussa nyt.. tuntuu et en tuu kyl millään jaksaan tulevaa päivää.

pitäis yrittää siivoo ja tiskaa jonkun verran...

Käyn ostamassa Pressbyrå-hodarin, jonka ahmittuani parille bisselle.

Tehdä litran lettutaikinan, paistaa lettuja ja syödä ne hillon kanssa.. *slurps**kuolaa**hihu*

Tuon edellämainitun operaation jälkeen rullaan/pyörittelen itseni oppilasyhdistyksen huvitoimikunnan kokoukseen

jaahas, jos käveis tutimaan pitkän ja rankan yövuoron jälkeen et jaksaa taas illalla mennä takasinkin..

sitä samaa kuin tähänkin asti tänään (paitsi että kävin koulussa) istun tän hiton koneen vieressä ja yritän keksiä jotain kehittävää... on niin helvetin tylsää. Iskee apaattisuus.. istuu vaan... kaikkee pitäis saada tehtyä. mutku...*igor*

Lintsata koulusta...ja tehdä jotain kivempaa..*nauru*

Lähteä kouluun voi väsymys sentää

lähden pyöräilemään kirpakkaan syyssäähän

[q]Piiuzki:
Lähteä kouluun voi väsymys sentää
[/q]

Mennäänks samaa matkaa??

[q]mayah:
---
misi:
Irroittaa viisaudenhampaat itse...*grr**eiei*

---

Kaverini kävi tossa reilu kaks kuukautta sitten poistattamassa omansa ja tunto ei ole palannut sitten puudutuspiikin iskemisen jälkeen. Eli suosittelen lämpimästi kasvattamaan kivunsietokykyä vaikka tökkimällä ensin muutaman viikon tikkuja varpaankynsien alle ja potkimalla seinää ja sen jälkeen repäisemään tarvittavat hampaat suusta itse. Nim. ”Ei puudutuspiikkiä hermoon, kiitos”
[/q]

Toi kuulostaa oikeasti hyvältä.. Ne ns. hammaslääkärit mokas mun viime viisaudenhampaan poiston niin etten syönyt enkä puhunut kahteen viikkoon.. nyt ajattelin kärsiä kivun...._tai_ ottaa ne loput itse pois..*igor*

Mitäpäs muutakaan, kuin istua koneella ja odottaa et väsymys tulee, et pääsis nukkumaan! :D Huomen aamul, sit "pirtein" mielin kouluun!

juoda kahvin ja lähtä töihin..sitten tulla takasin ja lähteä taas ja tulla takas*ding**nauru*

Saatuani tämän tekeillä olevan videon laskemaan, painun tupakalle ja sitten nukkumaan

Jos söis aamupalaa. Edellisestä ruokailusta on jo aikaa, ja joku toinenkin on tuolla keittiössä syömässä.

lähen ostaa digi kameran laturia ku idiootit hukkas sen..

Tyhjennän liuotinjäteastian, tarkistan että HPLC-laite jää turvallisesti päälle ja lähden kotiin lenkkeilyttämään koiraa.

O